Online? Waar kan ik dat vindenquote:Op maandag 28 februari 2011 00:28 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ik kijk naar de live-stream van E!, maar dat wordt van bovenaf gefilmd. Andere opties heb ik nog niet. Het wordt wel een aantal maal herhaald deze week (iig dat was vorige jaren zo)
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:28 schreef Danny het volgende:
[..]
en ALS ze dan iemand voor de camera heeft weet ze niet wat ze moet vragen. omg
Is ze single? Ach ja, zo'n vrouw heb je niet voor jezelf, en geef d'r is ongelijk!quote:Op maandag 28 februari 2011 00:27 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Als Bridget zelf wil hou ik je niet tegen!En ach, ze schijnt weer single te zijn, dus wie weet...
Jah, spot ze een of ander onbekend modelletje dat daar niets komt doen en dan is DAT haar geweldige vraagquote:Op maandag 28 februari 2011 00:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
"en wat doe je hier vanavond? "
Is toch een goede vraag, je zegt het zelf al... een model, wat doet die daar!!??quote:Op maandag 28 februari 2011 00:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Jah, spot ze een of ander onbekend modelletje dat daar niets komt doen en dan is DAT haar geweldige vraag
best een logische vraag aan iemand die niks met film of tv doetquote:Op maandag 28 februari 2011 00:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Jah, spot ze een of ander onbekend modelletje dat daar niets komt doen en dan is DAT haar geweldige vraag
op zich wel een logische vraag, als iemand niet in de filmwereld zit.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
"en wat doe je hier vanavond? "
Woon je hier?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee, het is een vraag waar je het antwoord wel van kan raden...quote:Op maandag 28 februari 2011 00:35 schreef Toad het volgende:
[..]
op zich wel een logische vraag, als iemand niet in de filmwereld zit.
Het is ook zo moeilijk om een lijstje interessante vragen in te studeren.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze haar husiwerk gedaan zou hebben
Nee, ze heette Dorith nogwat.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:37 schreef Nober het volgende:
Ik ken heel dat model trouwens niet, Lara Stone was het volgens mij niet.
inderdaad gooi die VOC-mentaliteit erinquote:Op maandag 28 februari 2011 00:38 schreef lunapuella het volgende:
Laat ze nou gewoon een journalist voorgaan?! WTF woman, leer eens ellebogen!
'ik heb maar één vraag'quote:Op maandag 28 februari 2011 00:38 schreef lunapuella het volgende:
Laat ze nou gewoon een journalist voorgaan?! WTF woman, leer eens ellebogen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |