Als Bridget zelf wil hou ik je niet tegen!quote:Op maandag 28 februari 2011 00:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Aangezien jij laat blijken 'het' niet te willen doen met Bridget, mag ik dan?
Inderdaad, bridgetquote:Op maandag 28 februari 2011 00:26 schreef Danny het volgende:
[..]
jah, maar het alternatief om naar te kijken is bridget dus dan is de keuze snel gemaakt. En E! is gewoon erg groot op dit gebied.
Ik kijk naar de live-stream van E!, maar dat wordt van bovenaf gefilmdquote:Op maandag 28 februari 2011 00:24 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil eigenlijk wel graag al die jurken zienmaar ik heb geen digitale TV en de TV is sowieso in gebruik
Waar zou ik het fatsoenlijk online kunnen kijken? Ik heb die oscar.go.com sowieso aangezet
en ALS ze dan iemand voor de camera heeft weet ze niet wat ze moet vragen. omgquote:Op maandag 28 februari 2011 00:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Inderdaad, bridget_! Snap echt niet waarom ze haar steeds van stal halen
Online? Waar kan ik dat vindenquote:Op maandag 28 februari 2011 00:28 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ik kijk naar de live-stream van E!, maar dat wordt van bovenaf gefilmd. Andere opties heb ik nog niet. Het wordt wel een aantal maal herhaald deze week (iig dat was vorige jaren zo)
quote:Op maandag 28 februari 2011 00:28 schreef Danny het volgende:
[..]
en ALS ze dan iemand voor de camera heeft weet ze niet wat ze moet vragen. omg
Is ze single? Ach ja, zo'n vrouw heb je niet voor jezelf, en geef d'r is ongelijk!quote:Op maandag 28 februari 2011 00:27 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Als Bridget zelf wil hou ik je niet tegen!En ach, ze schijnt weer single te zijn, dus wie weet...
Jah, spot ze een of ander onbekend modelletje dat daar niets komt doen en dan is DAT haar geweldige vraagquote:Op maandag 28 februari 2011 00:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
"en wat doe je hier vanavond? "
Is toch een goede vraag, je zegt het zelf al... een model, wat doet die daar!!??quote:Op maandag 28 februari 2011 00:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Jah, spot ze een of ander onbekend modelletje dat daar niets komt doen en dan is DAT haar geweldige vraag
best een logische vraag aan iemand die niks met film of tv doetquote:Op maandag 28 februari 2011 00:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Jah, spot ze een of ander onbekend modelletje dat daar niets komt doen en dan is DAT haar geweldige vraag
op zich wel een logische vraag, als iemand niet in de filmwereld zit.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
"en wat doe je hier vanavond? "
Woon je hier?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee, het is een vraag waar je het antwoord wel van kan raden...quote:Op maandag 28 februari 2011 00:35 schreef Toad het volgende:
[..]
op zich wel een logische vraag, als iemand niet in de filmwereld zit.
Het is ook zo moeilijk om een lijstje interessante vragen in te studeren.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze haar husiwerk gedaan zou hebben
Nee, ze heette Dorith nogwat.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:37 schreef Nober het volgende:
Ik ken heel dat model trouwens niet, Lara Stone was het volgens mij niet.
inderdaad gooi die VOC-mentaliteit erinquote:Op maandag 28 februari 2011 00:38 schreef lunapuella het volgende:
Laat ze nou gewoon een journalist voorgaan?! WTF woman, leer eens ellebogen!
'ik heb maar één vraag'quote:Op maandag 28 februari 2011 00:38 schreef lunapuella het volgende:
Laat ze nou gewoon een journalist voorgaan?! WTF woman, leer eens ellebogen!
Nee.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:44 schreef zquing het volgende:
http://www.livestream.com/aplive
kan ik hier zo ook de awards zien?
Ja, Anne is een goede keus denk ik. Haar bijdrage aan de show toen Hugh Jackman hostte was ook erg leuk.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Denk dat Anne Hathaway wel een leuke show neer kan zetten. Die heeft wel humorand looks.
http://www.ustream.tv/cha(...)-live-with-countdownquote:Op maandag 28 februari 2011 00:44 schreef zquing het volgende:
http://www.livestream.com/aplive
kan ik hier zo ook de awards zien?
Vond ik wel meevallen, het is echt nog een schattig klein meisje.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:49 schreef Maisnon het volgende:
Die True Grit actrice ziet er veel ouder uit dan ze is
Hehe.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:50 schreef Toad het volgende:
[..]
Ouders hebben die kinderen wijsgemaakt dat de kat zeer gevaarlijk is.
Shit die ik heb dus gemistquote:Op maandag 28 februari 2011 00:46 schreef Maisnon het volgende:
die jurk van Mandy Moore is best tof!
Ja dat wel, maar als ze zeiden dat ze 17 of 18 was had ik het ook geloofd, 14 is echt nog kei-jongquote:Op maandag 28 februari 2011 00:50 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Vond ik wel meevallen, het is echt nog een schattig klein meisje.
Heeft ze altijd gehad hoor. Haar ouders zijn ook Brits he.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:53 schreef Yurithemaster het volgende:
waar heeft die kelly osbourne haar briste accent ineens vandaan eigenlijk?
nog nooit gehoord tijdens de osbournes dus of ze verdrong het toen en te faket het nuquote:Op maandag 28 februari 2011 00:54 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Heeft ze altijd gehad hoor. Haar ouders zijn ook Brits he.
Het lijkt wel of ze bezoek heeft gehad van de chest-burster uit Alien.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:53 schreef lunapuella het volgende:
Wow, de jurk van Cate Blanchett is erg bijzonder! Trek het wel, niet van dat standaard rodelopergedoe zonder te veel 'kijk mij eens excentriek zijn.'
Lol whutquote:Op maandag 28 februari 2011 00:55 schreef lunapuella het volgende:
Hihi, ondertitelaar hernoemt Christian Bale even tot Christian Berger, wtf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |