Ik vijf van Beste Film: King's Speech, Social Network, Toy Story 3, Black Swan, The Kids Are All Right.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:13 schreef zquing het volgende:
Hoeveel van de genomineerde films hebben jullie trouwens gezien?
digitenne is dan ook alleen voor op de camping.quote:
Alleen True Grit en The Fighter niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:13 schreef zquing het volgende:
Bijna niks. Ik kijk vandaag alleen voor de kermis er omheen.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:13 schreef zquing het volgende:
Vind ik nogsteeds best wel netjes. Ik heb noggeeneens alles gezien voor beste film en regiseurquote:Op maandag 28 februari 2011 01:14 schreef Mike het volgende:
[..]
Alles natuurlijk, zoals het een hoort voor een FTR mod.
Voor best film: The social network, kings speech, toy story 3, inception, 127 hours, True grit en black swanquote:Op maandag 28 februari 2011 01:13 schreef zquing het volgende:
AP live heeft de rechten nietquote:Op maandag 28 februari 2011 01:15 schreef N00dles het volgende:
Waarom zou de show niet op deze livestream worden uitgezonden? Bron?
http://www.livestream.com/aplive
Omdat AP daar helemaal geen rechten voor heeft. Da's alleen de red carpet, die zowat door iedereen uitgezonden wordt.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:15 schreef N00dles het volgende:
Waarom zou de show niet op deze livestream worden uitgezonden? Bron?
http://www.livestream.com/aplive
Ik ook.quote:
Zet zometeen alleen ABC stream eerbij aan voor de Commercialsquote:
Nogal langdradigquote:Op maandag 28 februari 2011 01:17 schreef zquing het volgende:
Is het eigenlijk wat de uitreiking? Het is de eerste keer dat ik 't ga proberen
Ligt eraan, vooral wie presenteren. Hathaway en Franco kan niet erger worden als Martin en Baldwin vorig jaar.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:17 schreef zquing het volgende:
Als je van USA Glamour houd is het leuk om te zienquote:Op maandag 28 februari 2011 01:17 schreef zquing het volgende:
die vond ik wel grappig eigenlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 01:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ligt eraan, vooral wie presenteren. Hathaway en Franco kan niet erger worden als Martin en Baldwin vorig jaar.
Ik vond ze echt pijnlijk niet grappig.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die vond ik wel grappig eigenlijk
ach ik heb toch niet veel te doen morgenquote:Op maandag 28 februari 2011 01:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ligt eraan, vooral wie presenteren. Hathaway en Franco kan niet erger worden als Martin en Baldwin vorig jaar.
Toen was het echt oudbollig, saai.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
PS22quote:Op maandag 28 februari 2011 01:19 schreef Maisnon het volgende:
Hey wat tof dat die kinderzanggroep dinges gaat optreden! Die maken echt gave covers, volg ze al heel lang op Youtube
Maar ik hoef ze niet te zien tussen al die beroemdhedenquote:Op maandag 28 februari 2011 01:19 schreef Maisnon het volgende:
Hey wat tof dat die kinderzanggroep dinges gaat optreden! Die maken echt gave covers, volg ze al heel lang op Youtube
vind dit leuker dan al die beroemdheden die komen vertellen welke jurk/pak ze dragenquote:Op maandag 28 februari 2011 01:20 schreef zquing het volgende:
[..]
Maar ik hoef ze niet te zien tussen al die beroemdheden
Dat is toch supertof voor die kinderenquote:Op maandag 28 februari 2011 01:20 schreef zquing het volgende:
[..]
Maar ik hoef ze niet te zien tussen al die beroemdheden
Dat zekerquote:Op maandag 28 februari 2011 01:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is toch supertof voor die kinderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
nou ja, ze staan er in ieder geval. dat is rene mioch nog nooit gelukt toch?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:26 schreef Rainesz het volgende:
Whaha,volgens mij staat Film1 Ecvht op een rot plek op de Carpet
Het is een nipplegate waiting to happen... Maar John staat bekend om zijn voorliefde voor Hawaii shirts, dus het verbaast me niet heel erg.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:25 schreef CherryLips het volgende:
met zulke tieten trek je toch niet zo;n jurk aan
Volgens mij wel,alleen geen zender die het uitzondquote:Op maandag 28 februari 2011 01:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nou ja, ze staan er in ieder geval. dat is rene mioch nog nooit gelukt toch?
Ik wist dat ik haar gezicht ergens van kende!quote:Op maandag 28 februari 2011 01:27 schreef CherryLips het volgende:
Julia Ormond leeft ook nog en heeft een gordijn van de Xenos aangetrokken.
dat ene modelletje toch?quote:Op maandag 28 februari 2011 01:27 schreef Bellatrix het volgende:
Heeft Bridget eigenlijk al iemand belangrijks geinterviewd vanavond?
Ik lig sinds ik jouw post las in de slappe lach xDquote:Op maandag 28 februari 2011 01:27 schreef CherryLips het volgende:
Julia Ormond leeft ook nog en heeft een gordijn van de Xenos aangetrokken.
En accent.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil Cate Blanchetts kapsel. En bijpassend lijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |