Yups, en nu ze het zeggen, die boef lijkt er echt wel opquote:
quote:Opschudding! Cammaerts, Coyot, Navardauskas en Van Groen worden uit koers genomen. De vier leiders hebben de rode lichten aan een overweg genegeerd.
top plaatquote:
Nee. Mag ook wel hier gepost worden imo.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:42 schreef guitargirl84 het volgende:
Nice! Is er ook een topic over Serious Talent?
In Chrome speelde hij wel, maar ik zag verder niks zoals start, stop enzo..quote:Op zondag 27 februari 2011 18:38 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ik krijg de melding: missing plugin
Hmm... vreemd. In Safari werkt het gewoon, in Chrome niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In Chrome speelde hij wel, maar ik zag verder niks zoals start, stop enzo..
quote:Tijdelijke radioshow Ron Brandsteder
Uitgegeven: 27 februari 2011 17:37
Laatst gewijzigd: 27 februari 2011 17:37
AMSTERDAM - Ron Brandsteder keert tijdelijk terug op de radio met een eigen show. De 60-jarige presentator, die zijn carrière begon als dj bij de TROS, is vanaf 7 maart een maand lang elke werkdag te horen met Ron's RadioShow op Radio 5 Nostalgia. Hij vervangt Tineke de Nooij tijdens haar vakantie.
"Ik vind het ontzettend leuk om terug te keren bij mijn grote liefde", licht Brandsteder toe. "Het is nu al een groot plezier om dit programma voor te bereiden en om uit mijn grote platencollectie muziek te zoeken."
Muziek, 'de lach' en koken spelen volgens de presentator een belangrijke rol in zijn show. "Ook ontvang ik een keur aan interessante gasten."
Brandsteder had in 1999 ook kort een eigen show op Radio Noordzee, genaamd Ron op Zondag. Hij maakte in december zijn televisiecomeback met Ron's Grote Ganzenbord. Daarnaast presenteert Brandsteder de televisiequiz Wie van de Drie.
© Novum
Ze kon zo rechtstreeks uit de Cosby Show komenquote:
het is wat anders dan tijdens SRquote:
he schatteboutquote:
Dag poepedoepie! (ben jij Rock, onder een ander account??)quote:
Volgens mij heb je in allemaal wel gepost, dus...quote:Op zondag 27 februari 2011 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
is het nog zinvol dat ik de afgelopen 20 gemiste topics teruglees of?
nee hoor, nummertje 2890 heb ik gemistquote:Op zondag 27 februari 2011 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij heb je in allemaal wel gepost, dus...
Die gaat lekker!!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:20 schreef Pino112 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1379861/b9040ea6/party_hard.html![]()
![]()
toevallig ook net gezienquote:Op zondag 27 februari 2011 23:20 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Stomme vriendin heb je dan... Naja, ik wil best wat vaker hier komen als je dat wilt??quote:Op zondag 27 februari 2011 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee hoor, nummertje 2890 heb ik gemistbuh, Hans weg, Mattie en Cindy een sociaal leven, jij een sociaal leven en ik mag niet online van mn nieuwe vriendin. t loopt leeg hier!
slaap zacht!quote:
nog vaker???quote:Op zondag 27 februari 2011 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Stomme vriendin heb je dan... Naja, ik wil best wat vaker hier komen als je dat wilt??
maar waarom hebben ze 2 tv's?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:20 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Gat-ver-dammequote:Op zondag 27 februari 2011 23:28 schreef hole1988 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)enjoy_your_shit.html
in 3D in de bios is t nog leukerquote:Op zondag 27 februari 2011 23:28 schreef hole1988 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)enjoy_your_shit.html
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow ja hoor! Fuck dat sociale leven!!
Haha, 3rdrock zit onder de plak..quote:Op zondag 27 februari 2011 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee hoor, nummertje 2890 heb ik gemistbuh, Hans weg, Mattie en Cindy een sociaal leven, jij een sociaal leven en ik mag niet online van mn nieuwe vriendin. t loopt leeg hier!
Allemaal, incl bloedverwanten!!quote:
No, he's not...quote:Op zondag 27 februari 2011 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Haha, 3rdrock zit onder de plak..
ik niet, mijn wederhelft welquote:Op zondag 27 februari 2011 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Haha, 3rdrock zit onder de plak..
quote:
slaap lekker en fijne dromen!quote:
quote:Geachte Popie Jopie,
Ik ben op zoek naar de plaat die gebruikt wordt in een jingle.
Het gaat om de jingle die ik iedere maandag, dinsdag, woensdag en donderdag rond 13:45 op 96.8 FM te horen is.
Die Dr Pop-jingle??quote:Op zondag 27 februari 2011 23:36 schreef hole1988 het volgende:
net een mailtje verzonden naar Gerard
[..]
jupquote:
ik ben eigenlijk altijd wel nieuwsgierig op wat voor nummers jingles zijn gemaakt en ben gewoon benieuwd hoe het klinkt.quote:
Ik wil je het antwoord ook wel geven? Al is het natuurlijk toffer als Gerard gewoon antwoord geeftquote:Op zondag 27 februari 2011 23:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk altijd wel nieuwsgierig op wat voor nummers jingles zijn gemaakt en ben gewoon benieuwd hoe het klinkt.
wat jij weet het.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wil je het antwoord ook wel geven? Al is het natuurlijk toffer als Gerard gewoon antwoord geeft
ja natuurlijk wil ik het wetenquote:
quote:
je kan het ook hier bekijken http://www.rtl.nl/xl/#/u/85e08992-b1e7-33f2-9c54-f51e929fb53d/quote:Op zondag 27 februari 2011 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
3fm is uit. ik ga ff VI van afgelopen vrijdag met Koning Stenders kijken. wat ben ik blij met snel internet....1gb in 5 minuten
weet ikquote:Op zondag 27 februari 2011 23:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je kan het ook hier bekijken http://www.rtl.nl/xl/#/u/85e08992-b1e7-33f2-9c54-f51e929fb53d/
Sorry!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, anders aws ik mattie op gaan zoeken!quote:
Die ligt al in z'n bed en ik ga zo ook mijn bed opzoekenquote:Op maandag 28 februari 2011 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, anders aws ik mattie op gaan zoeken!
Dance classicquote:Op zondag 27 februari 2011 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ver van voor ik van muziek ging houden, maar ben er zo'n beetje mee doodgegooid![]()
Bikkel!quote:Op maandag 28 februari 2011 07:34 schreef oh-oh het volgende:
Mogge![]()
Ik heb de Oscars gekeken vannacht en ben nog wakker, ik denk dat ik maar gewoon wakker blijf nu ook
Ik ben echt totaal niet meer moe nu ik ziek ben.quote:
Ze hebben toch wel meer kaartjes?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:28 schreef rubbereend het volgende:
hoppa, maandag en de hoofdprijs er eruit
ow, zo exclusief is het dus nietquote:
Ik vind hem juist erg goed.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:16 schreef themauster het volgende:
Wat een vervelend liedje vind ik die Plage.
Daar heeft het wel wat van ja, ik vind het maar een matige plaat, vooral door dat gehijg van Katy Perry. Maarja Katy is heel erg 3fm 'approved' en Kanye niet geloof ikquote:Op maandag 28 februari 2011 14:27 schreef henkde_j het volgende:
Geen Bart![]()
![]()
Ligt het trouwens aan mij of is dit een heel erg Tatu achtige plaat
Inderdaad onbegrijpelijk dat er zo weinig nummers van het nieuwe album van Kanye West gedraaid wordenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:30 schreef alors het volgende:
[..]
Daar heeft het wel wat van ja, ik vind het maar een matige plaat, vooral door dat gehijg van Katy Perry. Maarja Katy is heel erg 3fm 'approved' en Kanye niet geloof ik
Dat is niet verrassend, volgens mij ligt dat nummer van tatu aan de basis van het liedjequote:Op maandag 28 februari 2011 14:27 schreef henkde_j het volgende:
Geen Bart![]()
![]()
Ligt het trouwens aan mij of is dit een heel erg Tatu achtige plaat
Gekke Friezen.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:38 schreef alors het volgende:
Oh nee he, weer van die carnavalsuitvoeringen, wat is dat toch slecht en niet grappig
Mensen van boven de grote rivieren moeten zich vooral niet met carnaval bemoeienquote:Op maandag 28 februari 2011 14:38 schreef alors het volgende:
Oh nee he, weer van die carnavalsuitvoeringen, wat is dat toch slecht en niet grappig
Echt he, hier in Zwolle en Vilsteren enzo is het ook helemaal 'in'quote:Op maandag 28 februari 2011 15:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mensen van boven de grote rivieren moeten zich vooral niet met carnaval bemoeien.
WK98?quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Echt he, hier in Zwolle en Vilsteren enzo is het ook helemaal 'in'![]()
.
nog 3 want bij Timur is hij ook al uitgegaanquote:
Heb het album nog niet kunnen vindenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:37 schreef alors het volgende:
Dat album van Lola Kite staat echt volle chille muziek joh
Staat ie niet op Spotify? Ik heb em (nu nog) illegaal via een torrentquote:Op maandag 28 februari 2011 16:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heb het album nog niet kunnen vinden
Heb je ook de Palletband?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja. Wij hebben hem afgelopen uitvoering nog gespeeld met de malletband![]()
.
Wij hebben als nieuwe stukken Eye of the tiger en Eve of warquote:Op maandag 28 februari 2011 16:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja. Wij hebben hem afgelopen uitvoering nog gespeeld met de malletband![]()
.
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:12 schreef michielveenstra het volgende:
Overheard op kantoor, @tleemhuis aan de telefoon tegen @BeccaLomba : "Ben jij een brunette dan? Ik dacht dat dat een negerin of zo was".
Nice, die spelen wij ook atmquote:Op maandag 28 februari 2011 16:06 schreef themauster het volgende:
[..]
Wij hebben als nieuwe stukken Eye of the tiger en Eve of war
Die maakte gister een prima blunderquote:Op maandag 28 februari 2011 17:04 schreef alors het volgende:
Dit is trouwens de keeper waar Coen op lijkt
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Die maakte gister een prima blunder
Dit is een filmquote:
Ik vind um tof.quote:
quote:
Is dat Ekdom?quote:
Was dat All Of The Lights? Veenstra had het volgens mij over Rihanna zonet...quote:
hai haiquote:
Doe mij de nieuwe van Fedde Le Grand maar.quote:
gewoon omdat het kanquote:Op maandag 28 februari 2011 19:47 schreef BartK. het volgende:
Hoezo liep Timur eigenlijk weg? Het liep niet lekker zegt hij zelf.
Zondag ochtend is zijn oma overleden.quote:Maar ik hoorde ook van iemand dat er een goede vriend van hem was overleden ofzo?
Doe mij deze maarquote:Op maandag 28 februari 2011 19:37 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Doe mij de nieuwe van Fedde Le Grand maar.
Gmailquote:Op maandag 28 februari 2011 20:12 schreef justmattie het volgende:
Sinds enige tijd wordt er troep via mijn hotmail verstuurd.. Fucking irritant. Zeker nu ik éénmalig iets naar mijn coach op school heb gestuurd via dat adres. Nu krijgt hij het ook
Dus maar wachtwoorden veranderen nu, cookies weg, adresboek van hotmail leeg etc..
ik heb een programmaatje waarmee ik onder elke email adres een mail kan sturen, dus of het zin heeft.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:12 schreef justmattie het volgende:
Sinds enige tijd wordt er troep via mijn hotmail verstuurd.. Fucking irritant. Zeker nu ik éénmalig iets naar mijn coach op school heb gestuurd via dat adres. Nu krijgt hij het ook
Dus maar wachtwoorden veranderen nu, cookies weg, adresboek van hotmail leeg etc..
Jij ook af en toe met je programmaatjesquote:Op maandag 28 februari 2011 20:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik heb een programmaatje waarmee ik onder elke email adres een mail kan sturen, dus of het zin heeft.
Nee joh, beide niet!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gmail.
Geen vieze sites bekeken of ergens je gegevens ingevuld?
Fijn... Dus ik kan jouw emailadres doorgeven als spammer?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik heb een programmaatje waarmee ik onder elke email adres een mail kan sturen, dus of het zin heeft.
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef justmattie het volgende:
[..]
Fijn... Dus ik kan jouw emailadres doorgeven als spammer?
volgens mij kan je dat gewoon aanvragen, maar als het nodig is heb ik nog wel een pallet invites liggen.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee joh, beide niet!
En trouwens, kun je tegenwoordig al gewoon een gmail-adres nemen? Of moet dat nog via invite..
invites zijn al ingetrokken in 2008quote:Op maandag 28 februari 2011 20:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij kan je dat gewoon aanvragen, maar als het nodig is heb ik nog wel een pallet invites liggen.
mooi, kan die pallet het raam uitquote:Op maandag 28 februari 2011 20:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
invites zijn al ingetrokken in 2008
7 February 2007 zelfs al.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
mooi, kan die pallet het raam uit
Zo lang alweer? Maar gmail is fijn. Account heb ik vrij snel na de start via een invite aangevraagd, maar sinds ik een android phone heb ben ik al mijn niet gmail accounts aan het uitfaseren.quote:
Uitfaseren? Ik laat al m'n mailadressen gewoonweg doorsturen naar m'n Google Apps-account (dus Gmail op m'n eigen domeinnaamquote:Op maandag 28 februari 2011 20:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zo lang alweer? Maar gmail is fijn. Account heb ik vrij snel na de start via een invite aangevraagd, maar sinds ik een android phone heb ben ik al mijn niet gmail accounts aan het uitfaseren.
Je kunt ze wel nog steeds versturen.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
invites zijn al ingetrokken in 2008
Ik heb 90 invites nogquote:Op maandag 28 februari 2011 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je kunt ze wel nog steeds versturen.
Ik gebruik sinds 26-06-2004 niks anders meerquote:Op maandag 28 februari 2011 20:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zo lang alweer? Maar gmail is fijn. Account heb ik vrij snel na de start via een invite aangevraagd, maar sinds ik een android phone heb ben ik al mijn niet gmail accounts aan het uitfaseren.
dat heb ik meegekregen.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:39 schreef justmattie het volgende:
Had ik al verteld, dat Cindy en ik donderdag naar White Lies zijn geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat heb ik meegekregen.Ze klonken live erg goed. Ik merkte alleen wel, dat veel mensen het nieuwe album nog niet echt kennen. Zonde wel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Sinds tyfusKPN ons een maand te vroeg van internet heeft gehaald en onze email en ook zakelijke email allemaal weg was ben ik overgestapt op Gmail. Ook MSN heb ik via Gmail, want hotmail zuigt aarsch.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
je zou zeggen dat je toch even de discografie checkt voor je naar een concert gaat.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ze klonken live erg goed. Ik merkte alleen wel, dat veel mensen het nieuwe album nog niet echt kennen. Zonde wel...
Tsja, over dat laat ik me dus niet uitquote:Op maandag 28 februari 2011 21:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je zou zeggen dat je toch even de discografie checkt voor je naar een concert gaat.
Cindy heeft al toegegeven dat ze de 2e nog niet goed kendequote:Op maandag 28 februari 2011 21:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Tsja, over dat laat ik me dus niet uit
ik zie nu dat het dezelfde gozer is van deze mash-upquote:
Dan kan ik het dus wel gewoon zeggenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Cindy heeft al toegegeven dat ze de 2e nog niet goed kende
Afgekaptquote:Op maandag 28 februari 2011 21:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dit keer voor de variatie eens de niet-mashup.
ik zet deze mash-up even aan http://viprhealthcare.typ(...)arkley-vs.-adele.mp3quote:
Corton's bureau zal straks op (on)verklaarbare wijze wel gaan steigeren, wanneer hij Rope als megahit mag aankondigen en draaienquote:
is al gebeurdquote:Op maandag 28 februari 2011 22:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Corton's bureau zal straks op (on)verklaarbare wijze wel gaan steigeren, wanneer hij Rope als megahit mag aankondigen en draaien
Tsja.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Corton's bureau zal straks op (on)verklaarbare wijze wel gaan steigeren, wanneer hij Rope als megahit mag aankondigen en draaien
Oh crap, ik vergeet de tijd.. Heb al de hele avond spotify aan omdat ik bezig ben met schoolquote:
En dan niet even zeggen dat jij het eerste album nauwelijks kentquote:Op maandag 28 februari 2011 21:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan kan ik het dus wel gewoon zeggen
modellenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:24 schreef CindieY het volgende:
Voor het eerst vandaag radio aangezetEens zien waar Corton me mee gaat 'verrassen'.
Had 't al gelezen op Twitter, ja. Helaas werd ik verrast met een totaal andere radio zenderquote:
Dat was te lang geledenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
En dan niet even zeggen dat jij het eerste album nauwelijks kent
Ggggggggoeieavond!
Welke website?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:32 schreef Bol_Wan het volgende:
Poe hey. Die site heeft een nette cleanup gekregen. Props voor onze Sirolf!(neem ik aan)
3fm site naturlich, niet wereldschokkend maar toch wat hendige tweaksquote:
OKquote:Op maandag 28 februari 2011 22:42 schreef Bol_Wan het volgende:
het postempo is wel met sprongen achteruit gegaan hier zegbeetje je best doen mensen
Mag jij me eens op die 'tweaks' wijzen, want ik zie nauwelijks verschilquote:Op maandag 28 februari 2011 22:36 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
3fm site naturlich, niet wereldschokkend maar toch wat hendige tweaks
ik vind het wel netter geworden. bijv. het nieuws kolom heeft nu geen overdreven grote knoppen per nieuwsbericht.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:36 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
3fm site naturlich, niet wereldschokkend maar toch wat hendige tweaks
geen nieuws meer links onderin, maar fragmenten. Nieuws op de voorpagina, subtielere verwijzingen naar MH en album enz. enz.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
OK
[..]
Mag jij me eens op die 'tweaks' wijzen, want ik zie nauwelijks verschil![]()
Vroeg me al af waar is Rockie nou, maar hij leeft nogquote:
Dan bekijk ik de site niet genoeg, ik note ze namelijk niet als verschilquote:Op maandag 28 februari 2011 22:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
geen nieuws meer links onderin, maar fragmenten. Nieuws op de voorpagina, subtielere verwijzingen naar MH en album enz. enz.
stond allemaal al op de voorpagina hoor, alleen een andere indeling en meerdere nieuwsberichtenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
geen nieuws meer links onderin, maar fragmenten. Nieuws op de voorpagina, subtielere verwijzingen naar MH en album enz. enz.
Jaquote:Op maandag 28 februari 2011 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
ik zit ff een stukje Timur terug gte luisteren. maar is ie zaterdag echt weggelopen??![]()
Floris.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:54 schreef justmattie het volgende:
Op 3fmfan staat links nog een megahit van Tiesto
Wie kan dat aanpassen?
ja dat bedoel. Voorcolumn moet ik zeggenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
stond allemaal al op de voorpagina hoor, alleen een andere indeling en meerdere nieuwsberichten
meh, waarom heb ik dat gemist? dat had ik wel willen zienquote:
Dat had ik ook, ja. En het klinkt in de verste verte niet eens als mijn mobielquote:Op maandag 28 februari 2011 22:56 schreef Bol_Wan het volgende:
Godver. Goebeurt het alweer. Telkens als dit stuk begint denk ik dat mijn mobiel afgaat
ik vond het humorquote:Op maandag 28 februari 2011 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het ging kut en hij trok het niet meer.![]()
Vind het echt een faalactie.
die ligt te noiken denk ik!quote:
ook wel copuleren genaamdquote:
weekendje in Balkbrug geweest, of nietquote:
yupquote:Op maandag 28 februari 2011 23:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
weekendje in Balkbrug geweest, of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |