dat heb ik meegekregen.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:39 schreef justmattie het volgende:
Had ik al verteld, dat Cindy en ik donderdag naar White Lies zijn geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat heb ik meegekregen.Ze klonken live erg goed. Ik merkte alleen wel, dat veel mensen het nieuwe album nog niet echt kennen. Zonde wel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Sinds tyfusKPN ons een maand te vroeg van internet heeft gehaald en onze email en ook zakelijke email allemaal weg was ben ik overgestapt op Gmail. Ook MSN heb ik via Gmail, want hotmail zuigt aarsch.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zo lang alweer? Maar gmail is fijn. Account heb ik vrij snel na de start via een invite aangevraagd, maar sinds ik een android phone heb ben ik al mijn niet gmail accounts aan het uitfaseren.
je zou zeggen dat je toch even de discografie checkt voor je naar een concert gaat.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ze klonken live erg goed. Ik merkte alleen wel, dat veel mensen het nieuwe album nog niet echt kennen. Zonde wel...
Tsja, over dat laat ik me dus niet uitquote:Op maandag 28 februari 2011 21:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je zou zeggen dat je toch even de discografie checkt voor je naar een concert gaat.
Cindy heeft al toegegeven dat ze de 2e nog niet goed kendequote:Op maandag 28 februari 2011 21:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Tsja, over dat laat ik me dus niet uit
ik zie nu dat het dezelfde gozer is van deze mash-upquote:
Dan kan ik het dus wel gewoon zeggenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Cindy heeft al toegegeven dat ze de 2e nog niet goed kende
Afgekaptquote:Op maandag 28 februari 2011 21:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dit keer voor de variatie eens de niet-mashup.
ik zet deze mash-up even aan http://viprhealthcare.typ(...)arkley-vs.-adele.mp3quote:
Corton's bureau zal straks op (on)verklaarbare wijze wel gaan steigeren, wanneer hij Rope als megahit mag aankondigen en draaienquote:
is al gebeurdquote:Op maandag 28 februari 2011 22:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Corton's bureau zal straks op (on)verklaarbare wijze wel gaan steigeren, wanneer hij Rope als megahit mag aankondigen en draaien
Tsja.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Corton's bureau zal straks op (on)verklaarbare wijze wel gaan steigeren, wanneer hij Rope als megahit mag aankondigen en draaien
Oh crap, ik vergeet de tijd.. Heb al de hele avond spotify aan omdat ik bezig ben met schoolquote:
En dan niet even zeggen dat jij het eerste album nauwelijks kentquote:Op maandag 28 februari 2011 21:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan kan ik het dus wel gewoon zeggen
modellenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:24 schreef CindieY het volgende:
Voor het eerst vandaag radio aangezetEens zien waar Corton me mee gaat 'verrassen'.
Had 't al gelezen op Twitter, ja. Helaas werd ik verrast met een totaal andere radio zenderquote:
Dat was te lang geledenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
En dan niet even zeggen dat jij het eerste album nauwelijks kent
Ggggggggoeieavond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |