Bikkel!quote:Op maandag 28 februari 2011 07:34 schreef oh-oh het volgende:
Mogge![]()
Ik heb de Oscars gekeken vannacht en ben nog wakker, ik denk dat ik maar gewoon wakker blijf nu ook
Ik ben echt totaal niet meer moe nu ik ziek ben.quote:
Ze hebben toch wel meer kaartjes?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:28 schreef rubbereend het volgende:
hoppa, maandag en de hoofdprijs er eruit
ow, zo exclusief is het dus nietquote:
Ik vind hem juist erg goed.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:16 schreef themauster het volgende:
Wat een vervelend liedje vind ik die Plage.
Daar heeft het wel wat van ja, ik vind het maar een matige plaat, vooral door dat gehijg van Katy Perry. Maarja Katy is heel erg 3fm 'approved' en Kanye niet geloof ikquote:Op maandag 28 februari 2011 14:27 schreef henkde_j het volgende:
Geen Bart![]()
![]()
Ligt het trouwens aan mij of is dit een heel erg Tatu achtige plaat
Inderdaad onbegrijpelijk dat er zo weinig nummers van het nieuwe album van Kanye West gedraaid wordenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:30 schreef alors het volgende:
[..]
Daar heeft het wel wat van ja, ik vind het maar een matige plaat, vooral door dat gehijg van Katy Perry. Maarja Katy is heel erg 3fm 'approved' en Kanye niet geloof ik
Dat is niet verrassend, volgens mij ligt dat nummer van tatu aan de basis van het liedjequote:Op maandag 28 februari 2011 14:27 schreef henkde_j het volgende:
Geen Bart![]()
![]()
Ligt het trouwens aan mij of is dit een heel erg Tatu achtige plaat
Gekke Friezen.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:38 schreef alors het volgende:
Oh nee he, weer van die carnavalsuitvoeringen, wat is dat toch slecht en niet grappig
Mensen van boven de grote rivieren moeten zich vooral niet met carnaval bemoeienquote:Op maandag 28 februari 2011 14:38 schreef alors het volgende:
Oh nee he, weer van die carnavalsuitvoeringen, wat is dat toch slecht en niet grappig
Echt he, hier in Zwolle en Vilsteren enzo is het ook helemaal 'in'quote:Op maandag 28 februari 2011 15:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mensen van boven de grote rivieren moeten zich vooral niet met carnaval bemoeien.
WK98?quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Echt he, hier in Zwolle en Vilsteren enzo is het ook helemaal 'in'![]()
.
nog 3 want bij Timur is hij ook al uitgegaanquote:
Heb het album nog niet kunnen vindenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:37 schreef alors het volgende:
Dat album van Lola Kite staat echt volle chille muziek joh
Staat ie niet op Spotify? Ik heb em (nu nog) illegaal via een torrentquote:Op maandag 28 februari 2011 16:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heb het album nog niet kunnen vinden
Heb je ook de Palletband?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja. Wij hebben hem afgelopen uitvoering nog gespeeld met de malletband![]()
.
Wij hebben als nieuwe stukken Eye of the tiger en Eve of warquote:Op maandag 28 februari 2011 16:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja. Wij hebben hem afgelopen uitvoering nog gespeeld met de malletband![]()
.
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:12 schreef michielveenstra het volgende:
Overheard op kantoor, @tleemhuis aan de telefoon tegen @BeccaLomba : "Ben jij een brunette dan? Ik dacht dat dat een negerin of zo was".
Nice, die spelen wij ook atmquote:Op maandag 28 februari 2011 16:06 schreef themauster het volgende:
[..]
Wij hebben als nieuwe stukken Eye of the tiger en Eve of war
Die maakte gister een prima blunderquote:Op maandag 28 februari 2011 17:04 schreef alors het volgende:
Dit is trouwens de keeper waar Coen op lijkt
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Die maakte gister een prima blunder
Dit is een filmquote:
Ik vind um tof.quote:
quote:
Is dat Ekdom?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |