FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Ze ging een minuut voor de seks zelfs nog even naar de wcquote:Op zondag 27 februari 2011 12:46 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
En Monique deed gewoon vrijwillig mee. Met d'r getease. Ze wilde d'r mossel gewoon gevuld hebben
Ik maak het even makkelijk voor al die ja-knikkers die de beelden niet hebben gezien en nu roepen: Schande wat die Maik deed!quote:
Maik:"Wie is je papa?! Wie is je papa?!"quote:Op zondag 27 februari 2011 12:46 schreef versabommie het volgende:
Ja en dat terwijl hij keihard op haar hoofd stond te hengsten terwijl hij keihard riep: "wie is je papa? wie is je papa?" .. om vervolgens het hele huis over Monique heen te laten gaan en uiteindelijk in haar gezicht te spugen! Het was TE erg
Ik ga stuk hier!quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 12:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maik:"Wie is je papa?! Wie is je papa?!"
Mo: "Meneer Pisters oet Sjpauwbeek!".
eens!quote:Op zondag 27 februari 2011 12:52 schreef sjampoeh het volgende:
ik ben een vrouw en wil even recht zetten dat dit geen date rape was hoor !!! ze deed zelf haar bh uit, ging nog naar de wc, kuste hem en ging 'klaar' liggen. Maak het nu niet erger dan het is mensen
Thou be Miss Pacmanquote:Op zondag 27 februari 2011 12:52 schreef sjampoeh het volgende:
ik ben een vrouw en wil even recht zetten dat dit geen date rape was hoor !!! ze deed zelf haar bh uit, ging nog naar de wc, kuste hem en ging 'klaar' liggen. Maak het nu niet erger dan het is mensen
Ze heeft zelf ook nog het nodige hand en spanwerk verrichtquote:Op zondag 27 februari 2011 12:52 schreef sjampoeh het volgende:
Oh de Joanna fanclub is ook weer wakker. Joy.quote:
Wat helaas niet mocht baten.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:53 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ze heeft zelf ook nog het nodige hand en spanwerk verricht
En wéér precies de persoon eruit die de bewoners willen? Nou, hopelijk niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:49 schreef woodyinthemix het volgende:
alsjeblieft kan alex donderdag dat huis uit, zelfingenomen verwende gast...
En daar hebben we de Alex fanclubquote:Op zondag 27 februari 2011 12:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oh de Joanna fanclub is ook weer wakker. Joy..
Moet ik nu alweer gaan?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oh de Joanna fanclub is ook weer wakker. Joy..
Volgens mij deed Maik al het (hand)werk..quote:Op zondag 27 februari 2011 12:53 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ze heeft zelf ook nog het nodige hand en spanwerk verricht
Servioquote:Op zondag 27 februari 2011 12:54 schreef batesmotel het volgende:
[..]
En wéér precies de persoon eruit die de bewoners willen? Nou, hopelijk niet.
Tijd voor een shock in het huis. Iemand eruit die ze totaal niet verwachten.
Voor de elleboogstoot was Monique bezig volgens mijquote:Op zondag 27 februari 2011 12:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgens mij deed Maik al het (hand)werk...
pfff..let eens op de PI..zuurpruimquote:Op zondag 27 februari 2011 12:54 schreef RethXoth het volgende:
[..]
En daar hebben we de Alex fanclub![]()
Kan deze post definitief in de OP?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:52 schreef sjampoeh het volgende:
Dat zal een schok teweegbrengen in de groep. Het vertrek van Alex nietquote:
En dan kunnen we zien of Sofia zonder hem kanquote:Op zondag 27 februari 2011 12:55 schreef Olga het volgende:
[..]
Dat zal een schok teweegbrengen in de groep. Het vertrek van Alex niet
Ja wat? Je wilde toch niet beweren dat je over een geslaagde neukpartij kon spreken vannacht?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:54 schreef batesmotel het volgende:
[..]
Dan zou ik echt nog eens kijken als ik jou was
Om nou te wachten op die paar momentjes.....quote:Op zondag 27 februari 2011 12:55 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Je wilt een shock in het huis... Laat Servio dan erin, geef hem drank en daar heb je je shock
Geslaagd was het niet. Maar het was wel degelijk neuken.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:56 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Ja wat? Je wilde toch niet beweren dat je over een geslaagde neukpartij kon spreken vannacht?
Jongeee alsof ik het meenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
pfff..let eens op de PI..zuurpruim
Ach Hij heeft hem er in mijn optiek iig ingehangen dus ik tel hem mee, de neuqpartijen in een rls zijn toch al zo schaars, beetje kibbelen over details lijkt me overbodigquote:Op zondag 27 februari 2011 12:56 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Ja wat? Je wilde toch niet beweren dat je over een geslaagde neukpartij kon spreken vannacht?
quote:Op zondag 27 februari 2011 12:57 schreef wieweetwatt het volgende:
Nog even voor de duidelijkheid:
Joanna
Het is zondag..ik moet nog even op gang komenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:57 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Jongeee alsof ik het meenHad op z'n minst een "Oh daar heb 't jurylid van de Nationale Azijnpis Award" verwacht
Nee, ze kunnen moeilijk als beesten tekeer gaan hè. Ze heben het gedaan op een manier dat ze hopen dat niemand het in de gaten had. Ook streamers niet. Dus wat kun je dan allemaal doen wat het een geweldige neukpartij maakt volgens jou? Ik denk dat het gewoon prima was en het zal me niets verbazen als geile Monique ook gewoon is klaargekomen door het handwerk van Maik.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:56 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Het is je vergevenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het is zondag..ik moet nog even op gang komen.
Oké dan....geen BEVREDIGENDE neukpartij dan... Zo goed?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Geslaagd was het niet. Maar het was wel degelijk neuken..
truste danquote:Op zondag 27 februari 2011 12:58 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Het is je vergeven
-
Mensen, het is mooi geweest, ik ga me nest in.. HEH ZO LAAT? Ja zo laat ja, ik lag er potverdrie pas 6 uur in en werd 10 uur wakker
Ik denk dat Maik dat anders ziet.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:59 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Oké dan....geen BEVREDIGENDE neukpartij dan... Zo goed?
Je kan Mo inderdaad lastig even flink doggy nemen met al die camera's op je flikker. Ook lagen Sharon en Sophia nog in dezelfde kamerquote:Op zondag 27 februari 2011 12:58 schreef batesmotel het volgende:
[..]
Nee, ze kunnen moeilijk als beesten tekeer gaan hè. Ze heben het gedaan op een manier dat ze hopen dat niemand het in de gaten had. Ook streamers niet. Dus wat kun je dan allemaal doen wat het een geweldige neukpartij maakt volgens jou? Ik denk dat het gewoon prima was en het zal me niets verbazen als geile Monique ook gewoon is klaargekomen door het handwerk van Maik.
Eensch! Mike is nu De eindbaas in het huis!quote:Op zondag 27 februari 2011 12:58 schreef batesmotel het volgende:
[..]
Nee, ze kunnen moeilijk als beesten tekeer gaan hè. Ze heben het gedaan op een manier dat ze hopen dat niemand het in de gaten had. Ook streamers niet. Dus wat kun je dan allemaal doen wat het een geweldige neukpartij maakt volgens jou? Ik denk dat het gewoon prima was en het zal me niets verbazen als geile Monique ook gewoon is klaargekomen door het handwerk van Maik.
Misschien zijn ze beide wel klaargekomen, dus ik denk dat het ook wel bevredigend was.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:59 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Oké dan....geen BEVREDIGENDE neukpartij dan... Zo goed?
quote:Op zondag 27 februari 2011 12:58 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Dat kan niemand toch verbazen?
Leg eens uit waarom?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:00 schreef Barb_ het volgende:
Monique had zeker gewoon t bed uit kunnen stappen, maar vind Maik gewoon een misselijk mannetje! Dat vond ik al en nu op onverklaarbare wijze nog meer
En waarom nu nog meer? Omdat hij hem er lafjes in heeft gehangen?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:00 schreef Barb_ het volgende:
Monique had zeker gewoon t bed uit kunnen stappen, maar vind Maik gewoon een misselijk mannetje! Dat vond ik al en nu op onverklaarbare wijze nog meer
Je kan het best. Toe maarquote:
Potjandorie hausen, er staat toch "onverklaarbare wijze"!quote:Op zondag 27 februari 2011 13:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En waarom nu nog meer? Omdat hij hem er lafjes in heeft gehangen?
Of zoals Philip gisteren zei: Ik hang hem er zachtjes tegenaanquote:Op zondag 27 februari 2011 13:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En waarom nu nog meer? Omdat hij hem er lafjes in heeft gehangen?
Dat willen wij natuurlijk potverdriedubbeltjes verklaard hebben!quote:Op zondag 27 februari 2011 13:02 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Potjandorie hausen, er staat toch "onverklaarbare wijze"!
Dan waren ze óf nog niet dronken óf nog niet geil genoeg. Anders zou je je totaal niet druk maken om die camera's.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:58 schreef batesmotel het volgende:
[..]
Ja hoi. De video zwerft hier wel ergens rond.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:03 schreef _GdR_ het volgende:
heeft maik monique vol geblaft? wat? kan iemand mij een kleine recap geven aub?
Aan jouw avatar te zien ga jij er hele verkeerde dingen mee doen, maar vooruitquote:Op zondag 27 februari 2011 13:03 schreef _GdR_ het volgende:
heeft maik monique vol geblaft? wat? kan iemand mij een kleine recap geven aub?
Zijn hoofd is niet veranderd?!quote:Op zondag 27 februari 2011 13:03 schreef Barb_ het volgende:
Ik weet het nietZ'n hoofd, zwembroekie en houding is niet echt veranderd..
Mo maakte zich al druk om de tongzoen met Maikquote:Op zondag 27 februari 2011 13:03 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Dan waren ze óf nog niet dronken óf nog niet geil genoeg. Anders zou je je totaal niet druk maken om die camera's.
Psies! Nog niet geil genoeg dus...quote:Op zondag 27 februari 2011 13:05 schreef batesmotel het volgende:
[..]
Mo maakte zich al druk om de tongzoen met Maik
Nee het ging er nu om, dat ik die al haatte en dat die niet veranderd zijn, dus de reden waarom ik hem nu nog vervelender vind.. Je ne sais pas!quote:Op zondag 27 februari 2011 13:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zijn hoofd is niet veranderd?!
Ja nu heb ik ook nog meer een hekel aan Maik!.
Goed argument ook!quote:Op zondag 27 februari 2011 13:06 schreef Barb_ het volgende:
[..]
Nee het ging er nu om, dat ik die al haatte en dat die niet veranderd zijn, dus de reden waarom ik hem nu nog vervelender vind.. Je ne sais pas!
Heb je Mo wel gezien? Die is al een week iedere dag geil.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:05 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Psies! Nog niet geil genoeg dus...
dank u.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:04 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Aan jouw avatar te zien ga jij er hele verkeerde dingen mee doen, maar vooruit
Secret Story filmhoekje.
Nee, alleen Mo is gebanged door alle mannen en Aafke.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:07 schreef PeterNB het volgende:
Goeiemorgen.... wat hoor ik nou? Is er vanacht een gangbang geweest waarbij alle vrouwen in het huis verkracht zijn en zwanger gemaakt?? #allemaalgemist
Jahaaaa...maar nog niet geil GENOEG om de camera's te vergeten.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:06 schreef batesmotel het volgende:
[..]
Heb je Mo wel gezien? Die is al een week iedere dag geil.
En nu doet ze een Tanjaatje??quote:Op zondag 27 februari 2011 13:08 schreef batesmotel het volgende:
[..]
Nee, alleen Mo is gebanged door alle mannen en Aafke.
Alle mannen hebben hun lading over het gezicht van Monique gedeponeerdquote:Op zondag 27 februari 2011 13:07 schreef PeterNB het volgende:
Goeiemorgen.... wat hoor ik nou? Is er vanacht een gangbang geweest waarbij alle vrouwen in het huis verkracht zijn en zwanger gemaakt?? #allemaalgemist
quote:Op zondag 27 februari 2011 12:54 schreef batesmotel het volgende:
[..]
En wéér precies de persoon eruit die de bewoners willen? Nou, hopelijk niet.
Tijd voor een shock in het huis. Iemand eruit die ze totaal niet verwachten.
Alex moet eruitquote:Op zondag 27 februari 2011 13:09 schreef itsme het volgende:
[..]
Als het maar niet Gerard Karim en Alex zijn vind ik het best.
En DAAR geloof ik niks van. Zoiets zou Guido NOOOOOIT doenquote:Op zondag 27 februari 2011 13:08 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Alle mannen hebben hun lading over het gezicht van Monique gedeponeerd
Zou jij het aan de grote klok hangen in dat huis?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Laura heeft gehoord dat Maik vannacht tegen Monique heeft gezegd Boefje, dat mag je niet doen!
Ze vond het prachtig, maar vraagt zich wel af hoe het in de uitzending wordt neergezet.
Volgens Maik is er niet veel gebeurd.
hij zei ook ..alle MANNENquote:Op zondag 27 februari 2011 13:09 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En DAAR geloof ik niks van. Zoiets zou Guido NOOOOOIT doen
waarschijnlijk een cliche beeld ,maar mannen schijnen dat onderling toch wel graag met elkaar willen delen?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:10 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Zou jij het aan de grote klok hangen in dat huis?
dat komt nog welquote:Op zondag 27 februari 2011 13:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
waarschijnlijk een cliche beeld ,maar mannen schijnen dat onderling toch wel raag met elkaar willen delen?
Hij geeft dus toe dat er iets is gebeurdquote:Op zondag 27 februari 2011 13:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Laura heeft gehoord dat Maik vannacht tegen Monique heeft gezegd Boefje, dat mag je niet doen!
Ze vond het prachtig, maar vraagt zich wel af hoe het in de uitzending wordt neergezet.
Het moest van De STEEHEEEMM!quote:Op zondag 27 februari 2011 13:09 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En DAAR geloof ik niks van. Zoiets zou Guido NOOOOOIT doen
Ik moest lachenquote:Op zondag 27 februari 2011 13:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Owhh okee, Guido is inderdaad geen Man-Man.
(meer een SuperMan)
Maar dit was gebeurde voor alles wat je in het filmpje zag!quote:Laura heeft gehoord dat Maik vannacht tegen Monique heeft gezegd Boefje, dat mag je niet doen!
Toen lag Laura in de tuin toch?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:15 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Maar dit was gebeurde voor alles wat je in het filmpje zag!
laura en guido ?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:16 schreef Olga het volgende:
Wat wel opvallend is , is dat ze vlakbij elkaar zitten maar elkaar negeren
Maik en Moniquequote:
monique heeft hoofdpijn ,en zo te zien voelt maik er zich erg ongemakkelijk onderquote:Op zondag 27 februari 2011 13:16 schreef Olga het volgende:
Ja precies, elkaar een beetje doodzwijgen. Lijkt me dat het toch niet helemaal 'koek en ei' is.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:16 schreef Olga het volgende:
Nee want Joanna heeft gecheckt dat Mo de pil had geslikt.quote:
mja mo heeft wel met anderen al gepraat he over van alles. Dit lijk imo echt negeren of je nu hoofdpijn hebt of nietquote:Op zondag 27 februari 2011 13:17 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
monique heeft hoofdpijn ,en zo te zien voelt maik er zich erg ongemakkelijk onder
Sorry, kom net binnen. Heeft ze spijt, klaagde ze?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:18 schreef Olga het volgende:
[..]
mja mo heeft wel met anderen al gepraat he over van alles. Dit lijk imo echt negeren of je nu hoofdpijn hebt of niet
Het is nu ook niet de situatie om nog even gezellig na te keuvelen met 11 (toch) man om je heen...quote:Op zondag 27 februari 2011 13:18 schreef SwitcheR het volgende:
[..]
Ja precies, elkaar een beetje doodzwijgen. Lijkt me dat het toch niet helemaal 'koek en ei' is.
Nee maar ik combineer dit negeren met wat mo tegen aafke eerder zei vandaagquote:Op zondag 27 februari 2011 13:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is nu ook niet de situatie om nog even gezellig na te keuvelen met 11 (toch) man om je heen...
Ze weten dat iedereen weet dat ze het gedaan hebben en dan zit je toch niet echt op je gemak gezellig bij elkaar...
In ieder geval haar maagdelijkheidquote:Op zondag 27 februari 2011 13:21 schreef b_engeltje het volgende:
zo te horen is monique *dingetjes* kwijt
quote:Op zondag 27 februari 2011 13:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In ieder geval haar maagdelijkheid
moah die was ze al effe kwijt gok ik zo ...quote:Op zondag 27 februari 2011 13:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die was ze al 17 jaar kwijtquote:Op zondag 27 februari 2011 13:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:
Wat niet weet wat niet deertquote:Op zondag 27 februari 2011 13:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
tuurlijk niet, dat mag niet van haar ouders![]()
welke muur ?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:25 schreef Barb_ het volgende:
Was de Portugeze versie in hetzelfde huis? Ja toch? Kan het dan niet zo zijn..dat die muur er al gewoon was?
Die muur waar Karim, Gerard en Laura naar zitten te staren.. Dus dat die woorden gewoon er altijd al op staanquote:
aaah oke, ik kijk naar de tv, alexje en maikiequote:Op zondag 27 februari 2011 13:26 schreef Barb_ het volgende:
[..]
Die muur waar Karim, Gerard en Laura naar zitten te staren.. Dus dat die woorden gewoon er altijd al op staan
quote:
smiddagsquote:Op zondag 27 februari 2011 13:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee want Joanna heeft gecheckt dat Mo de pil had geslikt..
quote:Op zondag 27 februari 2011 13:31 schreef dasaliz het volgende:
maaaaik en alex over laura en mo![]()
Maaaaaaik: voor mo en mij... Zij heeft iemand thuis zitten. Ik heb iemand thuis zitten.
Beetje laat mee niet?
Alles kan kapot!quote:Op zondag 27 februari 2011 13:31 schreef dasaliz het volgende:
maaaaik en alex over laura en mo![]()
Maaaaaaik: voor mo en mij... Zij heeft iemand thuis zitten. Ik heb iemand thuis zitten.
Beetje laat mee niet?
Ja Joanna weet het, maar..... die is 100 (later 10) keer naar de slaapkamer geweest maar heeft Monique niet kunnen behoeden..quote:Op zondag 27 februari 2011 13:32 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
smiddags![]()
Weer helemaal bijgelezen. Er is eindelijk iemand bewerkstelligd begrijp ik.![]()
![]()
Is Johanna ook op de hoogte? Want die mag toch wel eens beloond worden voor al dat gekoppel..
ja en neequote:
Joanna heeft hem er praktisch onderhand ingeloodst voro die dronken Maik!quote:Op zondag 27 februari 2011 13:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja Joanna weet het, maar..... die is 100 (later 10) keer naar de slaapkamer geweest maar heeft Monique niet kunnen behoeden..
He bahquote:Op zondag 27 februari 2011 13:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joanna heeft hem er praktisch onderhand ingeloodst voro die dronken Maik!
En niet alleen in haar maag!quote:Op zondag 27 februari 2011 13:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja en nee
mo had een vriendje in ned ,toen wilde ze naar curacau ,maar ging het uit met het vriendje.
mo is toen wel naar Curacau gegaan ,en paar maanden kwam het (ex) vriendje dara dus ok heen
vlak voordat ze terug ging naar ned (visum verlopen) bloeide het tussen mo en (ex) vriendje) weer op
dus nu zit ze daar mee in der maag ...
"BROEK UIT EN GA LIGGEN!!"quote:Op zondag 27 februari 2011 13:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joanna heeft hem er praktisch onderhand ingeloodst voro die dronken Maik!
Ja want hij heeft SPH gedaanquote:Op zondag 27 februari 2011 13:36 schreef stormiot het volgende:
ahhh Maik kreeg relatie advies van Alex. Logisch want die snapt vrouwen natuurlijk fantastisch goed
Psies!quote:
Misschien snaptie vrouwen wel heel goed maar krijgt die nu geen vinger erachter omdat Laura ook nog eens toneel spelen doet!quote:
Oquote:Op zondag 27 februari 2011 13:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja Joanna weet het, maar..... die is 100 (later 10) keer naar de slaapkamer geweest maar heeft Monique niet kunnen behoeden..
En als je niet beter zou weten is dit toneelstukje on stream redelijk overtuigendquote:Op zondag 27 februari 2011 13:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien snaptie vrouwen wel heel goed maar krijgt die nu geen vinger erachter omdat Laura ook nog eens toneel spelen doet!
Guido kan zich juist uitstekend beheersenquote:Op zondag 27 februari 2011 13:40 schreef Pearlbitch het volgende:
En het toneelstukje wordt weer vrolijk verder opgevoerd..
[ afbeelding ]
Als zo iemand op je kruipt moet je als kerel toch zo'n paal in je broek krijgen??!!
Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat je er als een zoutzak bij blijft liggen
Goed bezig dusquote:Op zondag 27 februari 2011 13:39 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.
Tuinhekje...
[ afbeelding ]
Niet echt. Ze zei tegen Maik dat ie z'n broek uit moest doen en bij Monique in bed moest kruipenquote:Op zondag 27 februari 2011 13:38 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
O![]()
Ik snap het niet..eerst heeft Jo gecheckt of Mo haar pil ingenomen had en daarna heeft ze geprobeerd om 'de daad' 'te voorkomen?
Knuffelen???quote:Op zondag 27 februari 2011 13:40 schreef soyChantal het volgende:
Laura en Guido knuffelen eindelijk weer
En ze heeft Mo geholpen d'r panty uit te doen..quote:Op zondag 27 februari 2011 13:42 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Niet echt. Ze zei tegen Maik dat ie z'n broek uit moest doen en bij Monique in bed moest kruipen
wtfquote:Op zondag 27 februari 2011 13:42 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
En ze heeft Mo geholpen d'r panty uit te doen..
quote:Op zondag 27 februari 2011 13:40 schreef soyChantal het volgende:
Laura en Guido knuffelen eindelijk weer
Ze heeft de skills van een hoerenmadam, die Joquote:Op zondag 27 februari 2011 13:42 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
En ze heeft Mo geholpen d'r panty uit te doen..
Ze moest net daarvoor nog in het hokje komen. Die heeft dus een missie gehad om dit te laten gebeuren.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:42 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Niet echt. Ze zei tegen Maik dat ie z'n broek uit moest doen en bij Monique in bed moest kruipen
Niet alleen de skills...quote:Op zondag 27 februari 2011 13:43 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Ze heeft de skills van een hoerenmadam, die Jo
Nee ze moest gisteravond toch naar de kamer komen omdat ze tegen Maik moest zeggen dat hij alleen dingen mocht doen die Monique ook wilde?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze moest net daarvoor nog in het hokje komen. Die heeft dus een missie gehad om dit te laten gebeuren.
zou me idd niets verbazen als daar iets van waar isquote:Op zondag 27 februari 2011 13:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze moest net daarvoor nog in het hokje komen. Die heeft dus een missie gehad om dit te laten gebeuren.
Ik mis een [4 streams tegelijk] button! Je begint met 4 kleine frames en als je eenmaal stream 1 ofzo heb aangeklikt kan je daar niet naar terug! Verder top werk!quote:
Op mozaik klikkenquote:Op zondag 27 februari 2011 13:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik mis een [4 streams tegelijk] button! Je begint met 4 kleine frames en als je eenmaal stream 1 ofzo heb aangeklikt kan je daar niet naar terug! Verder top werk!
Je was me net voorquote:
quote:
hoe bedoel je?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:50 schreef _Twinkle het volgende:
Kan je ook bij die Fok! & Mozaïek, 2 bij 2 ?
welke windows versie gebruik je?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:51 schreef Ytsmi het volgende:
Wil even wat vragen ik heb steeds die irri reclame nu doe ik wat onder de streams stat dit dus
------------------------------
Zet de volgende regel in je hosts file om reclame te omzeilen(C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts)
127.0.0.1 ad.doubleclick.net
OF download dit bestand dat automatisch je hosts file aanpast.
Met dank aan Pizzalucht van FOK!
----------------------------------
Maar het lijkt niet te werken
Ook nog ff ipconfig /flushdns doen en daarna nbtstat -R ( hoofdletter R )quote:Op zondag 27 februari 2011 13:51 schreef Ytsmi het volgende:
Wil even wat vragen ik heb steeds die irri reclame nu doe ik wat onder de streams stat dit dus
Zet de volgende regel in je hosts file om reclame te omzeilen(C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts)
Dit werkt bij mij nog steeds goedquote:Op zondag 27 februari 2011 13:51 schreef Ytsmi het volgende:
download Adblock plus in Firefox, geen last meerquote:Op zondag 27 februari 2011 13:51 schreef Ytsmi het volgende:
Idem hierquote:Op zondag 27 februari 2011 13:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
download Adblock plus in Firefox, geen last meer
ja ja zover ben ik niet hoor dat ik dat kanquote:Op zondag 27 februari 2011 13:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ook nog ff ipconfig /flushdns doen en daarna nbtstat -R ( hoofdletter R )
kijk in Firefox, veel snellerquote:Op zondag 27 februari 2011 13:53 schreef Ireth het volgende:
In IE krijg ik foutmeldingen als ik Stream 1, 2, 3 of 4 aanklik, meerdere die dit hebben?
Vraag jij nu om een ban?quote:
indeed,quote:
moet ook wel anders krijg je geen smilies te zien op Fokquote:Op zondag 27 februari 2011 13:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
rechtsbovenaan op ABP icoontje klikken en je kan het zo uitzetten op Fok
vreemd, hier niet. heb je misschien een screenshot?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:53 schreef _Twinkle het volgende:
[..]
Dat de streams niet onder elkaar komen maar 2 naast elkaar en daaronder nog 2.
Guidson geilt volgens maar op 1 ding:quote:Op zondag 27 februari 2011 13:54 schreef Dark het volgende:
Guidson z'n broer woont midden in A'dam tussen BNers, met dakterras, 90m2 voor 300 euro per maand, hij is jaloers.
Ik ook!
geen problemen hierquote:Op zondag 27 februari 2011 13:55 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
da's waar, maar die hole1988 link is 1 pagina
Ik zie ze nog wel echt wat krijgen hoor.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:55 schreef delfse het volgende:
hoi allemaal
Laura is echt gek op Guido aan het worden dat merk je aan alles.
Ze kan ook als ze alleen zijn niet van hem afblijven.
Leuk voor het meisje thuis van Guido
Iets wat we deze RLS nog helemaal niet hebben gehadquote:
nou het geheim bestaat dan gewoon niet meerquote:Op zondag 27 februari 2011 13:56 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik zie ze nog wel echt wat krijgen hoor.Dan is hun geheim niet meer te raden
psies.. dan hebben ze geen geheim meer.. ergo : moven, wegwezen, wieberen, opzouten! Doei!quote:Op zondag 27 februari 2011 13:56 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik zie ze nog wel echt wat krijgen hoor.Dan is hun geheim niet meer te raden
quote:Op zondag 27 februari 2011 13:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Iets wat we deze RLS nog helemaal niet hebben gehadzo jammer!
Nee hoor, zolang je FOK! maar verwijderd uit adblockP is er niks aan de handquote:
wist ik wel hoor heb er zelf ook al een paar op zittenquote:
Maak je van is was dan kan het gewoon door.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nou het geheim bestaat dan gewoon niet meer
*mijn relatie is nep*
true, maar hole1988 site is op 1 pagina, volgens mijquote:Op zondag 27 februari 2011 13:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee hoor, zolang je FOK! maar verwijderd uit adblockP is er niks aan de hand
Ja en zo elke week geheimen aanpassen.. makkelijk raden dan heurquote:Op zondag 27 februari 2011 13:59 schreef marky het volgende:
[..]
Maak je van is was dan kan het gewoon door.
quote:Op zondag 27 februari 2011 13:59 schreef versabommie het volgende:
En als Guido en Laura wel wat krijgen moet die Boomknager van een beaver naar de garage want dan is zijn gaydar goed stuk verdomme
Wel waar hoor lekker Simpel is al gelijk gebandquote:Op zondag 27 februari 2011 13:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Iets wat we deze RLS nog helemaal niet hebben gehadzo jammer!
Echt hoor, je komt met je roze kop echt dan niet meer door de APK!quote:
Nope. Alleen als diegene wordt genomineerd en vervolgens wordt weggestemd kan hetquote:Op zondag 27 februari 2011 13:59 schreef Marieke_B het volgende:
kvraag me zowiezo af wat er gebeurd als iemands geheim geraden wordt. Moet die dan meteen weg? Ook als hij/zij niet genomineerd staat?
Want in theorie kan het huis dan volgende week ineens leeg zijn..
quote:Op zondag 27 februari 2011 13:59 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
wist ik wel hoor heb er zelf ook al een paar op zitten![]()
Joooo-pi
Nee is alleen de kluis leeg.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:59 schreef Marieke_B het volgende:
kvraag me zowiezo af wat er gebeurd als iemands geheim geraden wordt. Moet die dan meteen weg? Ook als hij/zij niet genomineerd staat?
Want in theorie kan het huis dan volgende week ineens leeg zijn..
Nou passen niet, 2 heel erg verschillende types. Maarja denk bij je zelf. Je wilt altijd het beste(de knapste) maar hoeft niet perse beste bij je te passen. Want vind eigenlijk Laura en Alex toch echt wel beter bij elkaar passen que innerlijkquote:Op zondag 27 februari 2011 13:59 schreef kevinjpg het volgende:
Ik vind Guido en Laura eigenlijk nog wel bij elkaar passen ook..
Bannen van LS gaat echt niet meetellen! Die krijgt al een ban als hij hallo zegt als ik zijn verhalen zo begrijpquote:Op zondag 27 februari 2011 14:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wel waar hoor lekker Simpel is al gelijk geband
En vast ook wel wat scanmanklonen als ie zijn linksextremistische persoonlijkheid weer niet onder controle heeft.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
http://tinypic.com/view.php?pic=16ibjb4&s=7quote:Op zondag 27 februari 2011 13:54 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
vreemd, hier niet. heb je misschien een screenshot?
welke browser gebruik je?
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:01 schreef Stranger het volgende:
[..]
En vast ook wel wat scanmanklonen als ie zijn linksextremistische persoonlijkheid weer niet onder controle heeft.
Een ban is een banquote:Op zondag 27 februari 2011 14:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bannen van LS gaat echt niet meetellen! Die krijgt al een ban als hij hallo zegt als ik zijn verhalen zo begrijp
maandagquote:Op zondag 27 februari 2011 14:01 schreef Papiergeld het volgende:
Wanneer moeten ze nomineren? Dinsdag?
dat vindt ik jammer hij was hier net zo goed bezigquote:Op zondag 27 februari 2011 14:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar het is echt niet een RLS-banquote:
Ze gaan wel goed met elkaar om en worden natuurlijk naar elkaar toegedreven maar ik denk echt dat Guido te veel van zijn meisje thuis houd om dat op het spel te zetten. Ik ga er even vanuit dat hij aan zijn huidige vriendin alles opgebiecht heeft wat hij ooit gedaan heeft. Zij heeft dan veel vertrouwen in hem lijkt me sterk dat hij die gaat schaden.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:59 schreef kevinjpg het volgende:
Ik vind Guido en Laura eigenlijk nog wel bij elkaar passen ook..
Tenzij je weer geld binnenkrijg van veel missies, geen idee of missies later meer geld opleveren maar zou me niet verbazen.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:02 schreef kevinjpg het volgende:
Maarja.. als je geen geld meer hebt ben je niet interessant meer, want je kunt niet meer mee doen met het spel.. Dus het lijkt mij dat je er dan snel uit ligt.
ah op die manier, je hebt teveel zwart erom heen, een te laag beeldscherm dusquote:Op zondag 27 februari 2011 14:02 schreef _Twinkle het volgende:
[..]
http://tinypic.com/view.php?pic=16ibjb4&s=7
Firefox.
Trouwens, waar is Luciano?quote:
Dan hebben we rellen op de streams nodig idd, voor een RLS ban.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja maar het is echt niet een RLS-ban
Ik denk niet dat je geheimen mag raden als je zelf geen geheim meer hebt, dus lijkt me ook niet dat je dan nog missies krijgt.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Tenzij je weer geld binnenkrijg van veel missies, geen idee of missies later meer geld opleveren maar zou me niet verbazen.
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja maar het is echt niet een RLS-ban
15.6 inchquote:Op zondag 27 februari 2011 14:04 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ah op die manier, je hebt teveel zwart erom heen, een te laag beeldscherm dus
op mijn 22 inch scherm ziet het er prima uit
ik zal er een extra pagina bijmaken met hoe jij ze zou willen
Racist!quote:Op zondag 27 februari 2011 14:04 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ah op die manier, je hebt teveel zwart erom heen, een te laag beeldscherm dus
op mijn 22 inch scherm ziet het er prima uit
ik zal er een extra pagina bijmaken met hoe jij ze zou willen
Dat is ook wel zo natuurlijk..quote:Op zondag 27 februari 2011 14:03 schreef marky het volgende:
[..]
Ze gaan wel goed met elkaar om en worden natuurlijk naar elkaar toegedreven maar ik denk echt dat Guido te veel van zijn meisje thuis houd om dat op het spel te zetten. Ik ga er even vanuit dat hij aan zijn huidige vriendin alles opgebiecht heeft wat hij ooit gedaan heeft. Zij heeft dan veel vertrouwen in hem lijkt me sterk dat hij die gaat schaden.
Je wordt wel genomineerd maar of de kijker je er ook uit stemt is maar de vraag.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:02 schreef kevinjpg het volgende:
Maarja.. als je geen geld meer hebt ben je niet interessant meer, want je kunt niet meer mee doen met het spel.. Dus het lijkt mij dat je er dan snel uit ligt.
Nee!quote:Op zondag 27 februari 2011 14:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Bommie...kapmet zeiken....dat was een rls ban....het hoort bij een rls ...dat als een rls begint je gewoon gelijk LS bant...No mather what
ik zit die discussie ook al even te volgen, maarreeeeh, totaal ernaastquote:Op zondag 27 februari 2011 14:06 schreef Joooo-pi het volgende:
Mo en Karim zitten er behoorlijk naast
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:06 schreef Ceetje.. het volgende:
karim zegt net: servio is dood geboren hè
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Karim zit nu heel dicht bij het geheim van die pr0nkip!
Volgens mij is die eerder kapot door de service die hij buiten het huis verlenen doet!quote:Op zondag 27 februari 2011 14:07 schreef delfse het volgende:
Guido zjn vriendinnetje is pas 17 jaar je zag hoeveel verdriet ze had in de live uitzending.
Ik zou mijn relatie nooit kapot laten maken voor geld in een tv spel.
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:07 schreef Ceetje.. het volgende:
Gerard: Guido komt uit zweden, hoe verzint ie het
Zolang hebben ze toch nog niet?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:07 schreef delfse het volgende:
Guido zjn vriendinnetje is pas 17 jaar je zag hoeveel verdriet ze had in de live uitzending.
Denk ook niet dat het kapot gaat. Althans niet door dit programma.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:07 schreef delfse het volgende:
ja, en het kompas komt uit zweden, en guido heeft een rare achternaam, dus waarom verzwijgt guido dat hij uit zweden komtquote:Op zondag 27 februari 2011 14:09 schreef minzo het volgende:
Gerard: Huis staat vol met spullen van Ikea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |