FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Ze ging een minuut voor de seks zelfs nog even naar de wcquote:Op zondag 27 februari 2011 12:46 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
En Monique deed gewoon vrijwillig mee. Met d'r getease. Ze wilde d'r mossel gewoon gevuld hebben
Ik maak het even makkelijk voor al die ja-knikkers die de beelden niet hebben gezien en nu roepen: Schande wat die Maik deed!quote:
Maik:"Wie is je papa?! Wie is je papa?!"quote:Op zondag 27 februari 2011 12:46 schreef versabommie het volgende:
Ja en dat terwijl hij keihard op haar hoofd stond te hengsten terwijl hij keihard riep: "wie is je papa? wie is je papa?" .. om vervolgens het hele huis over Monique heen te laten gaan en uiteindelijk in haar gezicht te spugen! Het was TE erg
Ik ga stuk hier!quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 12:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maik:"Wie is je papa?! Wie is je papa?!"
Mo: "Meneer Pisters oet Sjpauwbeek!".
eens!quote:Op zondag 27 februari 2011 12:52 schreef sjampoeh het volgende:
ik ben een vrouw en wil even recht zetten dat dit geen date rape was hoor !!! ze deed zelf haar bh uit, ging nog naar de wc, kuste hem en ging 'klaar' liggen. Maak het nu niet erger dan het is mensen
Thou be Miss Pacmanquote:Op zondag 27 februari 2011 12:52 schreef sjampoeh het volgende:
ik ben een vrouw en wil even recht zetten dat dit geen date rape was hoor !!! ze deed zelf haar bh uit, ging nog naar de wc, kuste hem en ging 'klaar' liggen. Maak het nu niet erger dan het is mensen
Ze heeft zelf ook nog het nodige hand en spanwerk verrichtquote:Op zondag 27 februari 2011 12:52 schreef sjampoeh het volgende:
Oh de Joanna fanclub is ook weer wakker. Joy.quote:
Wat helaas niet mocht baten.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:53 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ze heeft zelf ook nog het nodige hand en spanwerk verricht
En wéér precies de persoon eruit die de bewoners willen? Nou, hopelijk niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:49 schreef woodyinthemix het volgende:
alsjeblieft kan alex donderdag dat huis uit, zelfingenomen verwende gast...
En daar hebben we de Alex fanclubquote:Op zondag 27 februari 2011 12:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oh de Joanna fanclub is ook weer wakker. Joy..
Moet ik nu alweer gaan?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oh de Joanna fanclub is ook weer wakker. Joy..
Volgens mij deed Maik al het (hand)werk..quote:Op zondag 27 februari 2011 12:53 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ze heeft zelf ook nog het nodige hand en spanwerk verricht
Servioquote:Op zondag 27 februari 2011 12:54 schreef batesmotel het volgende:
[..]
En wéér precies de persoon eruit die de bewoners willen? Nou, hopelijk niet.
Tijd voor een shock in het huis. Iemand eruit die ze totaal niet verwachten.
Voor de elleboogstoot was Monique bezig volgens mijquote:Op zondag 27 februari 2011 12:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgens mij deed Maik al het (hand)werk...
pfff..let eens op de PI..zuurpruimquote:Op zondag 27 februari 2011 12:54 schreef RethXoth het volgende:
[..]
En daar hebben we de Alex fanclub![]()
Kan deze post definitief in de OP?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:52 schreef sjampoeh het volgende:
Dat zal een schok teweegbrengen in de groep. Het vertrek van Alex nietquote:
En dan kunnen we zien of Sofia zonder hem kanquote:Op zondag 27 februari 2011 12:55 schreef Olga het volgende:
[..]
Dat zal een schok teweegbrengen in de groep. Het vertrek van Alex niet
Ja wat? Je wilde toch niet beweren dat je over een geslaagde neukpartij kon spreken vannacht?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:54 schreef batesmotel het volgende:
[..]
Dan zou ik echt nog eens kijken als ik jou was
Om nou te wachten op die paar momentjes.....quote:Op zondag 27 februari 2011 12:55 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Je wilt een shock in het huis... Laat Servio dan erin, geef hem drank en daar heb je je shock
Geslaagd was het niet. Maar het was wel degelijk neuken.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:56 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Ja wat? Je wilde toch niet beweren dat je over een geslaagde neukpartij kon spreken vannacht?
Jongeee alsof ik het meenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
pfff..let eens op de PI..zuurpruim
Ach Hij heeft hem er in mijn optiek iig ingehangen dus ik tel hem mee, de neuqpartijen in een rls zijn toch al zo schaars, beetje kibbelen over details lijkt me overbodigquote:Op zondag 27 februari 2011 12:56 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Ja wat? Je wilde toch niet beweren dat je over een geslaagde neukpartij kon spreken vannacht?
quote:Op zondag 27 februari 2011 12:57 schreef wieweetwatt het volgende:
Nog even voor de duidelijkheid:
Joanna
Het is zondag..ik moet nog even op gang komenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:57 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Jongeee alsof ik het meenHad op z'n minst een "Oh daar heb 't jurylid van de Nationale Azijnpis Award" verwacht
Nee, ze kunnen moeilijk als beesten tekeer gaan hè. Ze heben het gedaan op een manier dat ze hopen dat niemand het in de gaten had. Ook streamers niet. Dus wat kun je dan allemaal doen wat het een geweldige neukpartij maakt volgens jou? Ik denk dat het gewoon prima was en het zal me niets verbazen als geile Monique ook gewoon is klaargekomen door het handwerk van Maik.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:56 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Het is je vergevenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het is zondag..ik moet nog even op gang komen.
Oké dan....geen BEVREDIGENDE neukpartij dan... Zo goed?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Geslaagd was het niet. Maar het was wel degelijk neuken..
truste danquote:Op zondag 27 februari 2011 12:58 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Het is je vergeven
-
Mensen, het is mooi geweest, ik ga me nest in.. HEH ZO LAAT? Ja zo laat ja, ik lag er potverdrie pas 6 uur in en werd 10 uur wakker
Ik denk dat Maik dat anders ziet.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:59 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Oké dan....geen BEVREDIGENDE neukpartij dan... Zo goed?
Je kan Mo inderdaad lastig even flink doggy nemen met al die camera's op je flikker. Ook lagen Sharon en Sophia nog in dezelfde kamerquote:Op zondag 27 februari 2011 12:58 schreef batesmotel het volgende:
[..]
Nee, ze kunnen moeilijk als beesten tekeer gaan hè. Ze heben het gedaan op een manier dat ze hopen dat niemand het in de gaten had. Ook streamers niet. Dus wat kun je dan allemaal doen wat het een geweldige neukpartij maakt volgens jou? Ik denk dat het gewoon prima was en het zal me niets verbazen als geile Monique ook gewoon is klaargekomen door het handwerk van Maik.
Eensch! Mike is nu De eindbaas in het huis!quote:Op zondag 27 februari 2011 12:58 schreef batesmotel het volgende:
[..]
Nee, ze kunnen moeilijk als beesten tekeer gaan hè. Ze heben het gedaan op een manier dat ze hopen dat niemand het in de gaten had. Ook streamers niet. Dus wat kun je dan allemaal doen wat het een geweldige neukpartij maakt volgens jou? Ik denk dat het gewoon prima was en het zal me niets verbazen als geile Monique ook gewoon is klaargekomen door het handwerk van Maik.
Misschien zijn ze beide wel klaargekomen, dus ik denk dat het ook wel bevredigend was.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:59 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Oké dan....geen BEVREDIGENDE neukpartij dan... Zo goed?
quote:Op zondag 27 februari 2011 12:58 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Dat kan niemand toch verbazen?
Leg eens uit waarom?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:00 schreef Barb_ het volgende:
Monique had zeker gewoon t bed uit kunnen stappen, maar vind Maik gewoon een misselijk mannetje! Dat vond ik al en nu op onverklaarbare wijze nog meer
En waarom nu nog meer? Omdat hij hem er lafjes in heeft gehangen?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:00 schreef Barb_ het volgende:
Monique had zeker gewoon t bed uit kunnen stappen, maar vind Maik gewoon een misselijk mannetje! Dat vond ik al en nu op onverklaarbare wijze nog meer
Je kan het best. Toe maarquote:
Potjandorie hausen, er staat toch "onverklaarbare wijze"!quote:Op zondag 27 februari 2011 13:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En waarom nu nog meer? Omdat hij hem er lafjes in heeft gehangen?
Of zoals Philip gisteren zei: Ik hang hem er zachtjes tegenaanquote:Op zondag 27 februari 2011 13:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En waarom nu nog meer? Omdat hij hem er lafjes in heeft gehangen?
Dat willen wij natuurlijk potverdriedubbeltjes verklaard hebben!quote:Op zondag 27 februari 2011 13:02 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Potjandorie hausen, er staat toch "onverklaarbare wijze"!
Dan waren ze óf nog niet dronken óf nog niet geil genoeg. Anders zou je je totaal niet druk maken om die camera's.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:58 schreef batesmotel het volgende:
[..]
Ja hoi. De video zwerft hier wel ergens rond.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:03 schreef _GdR_ het volgende:
heeft maik monique vol geblaft? wat? kan iemand mij een kleine recap geven aub?
Aan jouw avatar te zien ga jij er hele verkeerde dingen mee doen, maar vooruitquote:Op zondag 27 februari 2011 13:03 schreef _GdR_ het volgende:
heeft maik monique vol geblaft? wat? kan iemand mij een kleine recap geven aub?
Zijn hoofd is niet veranderd?!quote:Op zondag 27 februari 2011 13:03 schreef Barb_ het volgende:
Ik weet het nietZ'n hoofd, zwembroekie en houding is niet echt veranderd..
Mo maakte zich al druk om de tongzoen met Maikquote:Op zondag 27 februari 2011 13:03 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Dan waren ze óf nog niet dronken óf nog niet geil genoeg. Anders zou je je totaal niet druk maken om die camera's.
Psies! Nog niet geil genoeg dus...quote:Op zondag 27 februari 2011 13:05 schreef batesmotel het volgende:
[..]
Mo maakte zich al druk om de tongzoen met Maik
Nee het ging er nu om, dat ik die al haatte en dat die niet veranderd zijn, dus de reden waarom ik hem nu nog vervelender vind.. Je ne sais pas!quote:Op zondag 27 februari 2011 13:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zijn hoofd is niet veranderd?!
Ja nu heb ik ook nog meer een hekel aan Maik!.
Goed argument ook!quote:Op zondag 27 februari 2011 13:06 schreef Barb_ het volgende:
[..]
Nee het ging er nu om, dat ik die al haatte en dat die niet veranderd zijn, dus de reden waarom ik hem nu nog vervelender vind.. Je ne sais pas!
Heb je Mo wel gezien? Die is al een week iedere dag geil.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:05 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Psies! Nog niet geil genoeg dus...
dank u.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:04 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Aan jouw avatar te zien ga jij er hele verkeerde dingen mee doen, maar vooruit
Secret Story filmhoekje.
Nee, alleen Mo is gebanged door alle mannen en Aafke.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:07 schreef PeterNB het volgende:
Goeiemorgen.... wat hoor ik nou? Is er vanacht een gangbang geweest waarbij alle vrouwen in het huis verkracht zijn en zwanger gemaakt?? #allemaalgemist
Jahaaaa...maar nog niet geil GENOEG om de camera's te vergeten.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:06 schreef batesmotel het volgende:
[..]
Heb je Mo wel gezien? Die is al een week iedere dag geil.
En nu doet ze een Tanjaatje??quote:Op zondag 27 februari 2011 13:08 schreef batesmotel het volgende:
[..]
Nee, alleen Mo is gebanged door alle mannen en Aafke.
Alle mannen hebben hun lading over het gezicht van Monique gedeponeerdquote:Op zondag 27 februari 2011 13:07 schreef PeterNB het volgende:
Goeiemorgen.... wat hoor ik nou? Is er vanacht een gangbang geweest waarbij alle vrouwen in het huis verkracht zijn en zwanger gemaakt?? #allemaalgemist
quote:Op zondag 27 februari 2011 12:54 schreef batesmotel het volgende:
[..]
En wéér precies de persoon eruit die de bewoners willen? Nou, hopelijk niet.
Tijd voor een shock in het huis. Iemand eruit die ze totaal niet verwachten.
Alex moet eruitquote:Op zondag 27 februari 2011 13:09 schreef itsme het volgende:
[..]
Als het maar niet Gerard Karim en Alex zijn vind ik het best.
En DAAR geloof ik niks van. Zoiets zou Guido NOOOOOIT doenquote:Op zondag 27 februari 2011 13:08 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Alle mannen hebben hun lading over het gezicht van Monique gedeponeerd
Zou jij het aan de grote klok hangen in dat huis?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Laura heeft gehoord dat Maik vannacht tegen Monique heeft gezegd Boefje, dat mag je niet doen!
Ze vond het prachtig, maar vraagt zich wel af hoe het in de uitzending wordt neergezet.
Volgens Maik is er niet veel gebeurd.
hij zei ook ..alle MANNENquote:Op zondag 27 februari 2011 13:09 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En DAAR geloof ik niks van. Zoiets zou Guido NOOOOOIT doen
waarschijnlijk een cliche beeld ,maar mannen schijnen dat onderling toch wel graag met elkaar willen delen?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:10 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Zou jij het aan de grote klok hangen in dat huis?
dat komt nog welquote:Op zondag 27 februari 2011 13:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
waarschijnlijk een cliche beeld ,maar mannen schijnen dat onderling toch wel raag met elkaar willen delen?
Hij geeft dus toe dat er iets is gebeurdquote:Op zondag 27 februari 2011 13:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Laura heeft gehoord dat Maik vannacht tegen Monique heeft gezegd Boefje, dat mag je niet doen!
Ze vond het prachtig, maar vraagt zich wel af hoe het in de uitzending wordt neergezet.
Volgens Maik is er niet veel gebeurd.
Het moest van De STEEHEEEMM!quote:Op zondag 27 februari 2011 13:09 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En DAAR geloof ik niks van. Zoiets zou Guido NOOOOOIT doen
Ik moest lachenquote:Op zondag 27 februari 2011 13:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Owhh okee, Guido is inderdaad geen Man-Man.
(meer een SuperMan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |