mmm klinkt meer als n beloningquote:Op zondag 27 februari 2011 11:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die las het net, en ik geloof dat ik een pak slaag krijg als de kinderen naar bed zijn
Ik hoop het ook!quote:
Och, nog zo'n tuinpak hoor!quote:Op zondag 27 februari 2011 11:55 schreef beaverhausen het volgende:
Ja. Hoi..
Nog verkrachtingen gemist verder?
Mauw niet muts, ik was het met je eens vannacht, remember?quote:
ja.. en ik voel me nu nog steeds viesch!quote:Op zondag 27 februari 2011 11:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mauw niet muts, ik was het met je eens vannacht, remember?.
Je bent dan ook een vies kind.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja.. en ik voel me nu nog steeds viesch!
Nee maar je zag wel steeds de slangen op haar hoofd kronkelen..quote:Op zondag 27 februari 2011 11:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je bent dan ook een vies kind..
Ennieweej, is Joanna vannacht nog in een vleermuis veranderd?
Wat is dan ook een RLS zonder een Medusa?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee maar je zag wel steeds de slangen op haar hoofd kronkelen..
[ afbeelding ]
Dat was de geheime kamer waar Jurrien 24 uur heeft gezeten toch?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:03 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Er kwam net een beeld langs met een tweepersoonsbed en een groot lcd scherm, dat is toch niet in 1 van de slaapkamers?
Daar moeten ze Guido en Laura heensturenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat was de geheime kamer waar Jurrien 24 uur heeft gezeten toch?
Owja dat zou best kunnen inderdaad, dat heb ik niet gezienquote:Op zondag 27 februari 2011 12:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat was de geheime kamer waar Jurrien 24 uur heeft gezeten toch?
Omdat wij weten wat bij de clues hoort hequote:Op zondag 27 februari 2011 12:08 schreef Joooo-pi het volgende:
Ze denken heel moeilijk bij de clues, maar de meeste zijn best wel simpel
ja, dat is waar.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:11 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Omdat wij weten wat bij de clues hoort he
quote:Op zondag 27 februari 2011 12:25 schreef mr.masters het volgende:
Zou Laura ook sokken dragen als ze geen voeten had? Pfff
Psies! Trouwens jij hebt Kelly ook gedaan terwijl ze...hij...het ..eurhm ... dronken was! Kudo's!quote:Op zondag 27 februari 2011 12:08 schreef dieenebart het volgende:
Ronkende krantekoppen?
En wat een gezeik over 'aanranding'. Als je geen sex wil met je dronken hoofd, moet je lekker thuis op de bank blijven hangen. Zo'n spelletje is er op ingericht. En dat is maar goed ook
Als ze maar raden dat ie een relatie heeft (gehad) met iemand die olympisch goud heeft gewonnen.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:25 schreef Barb_ het volgende:
Wat ik me nu afvraag he..als ze het geheim van Philip willen raden, moeten ze dan echt precies die zin zeggen vanne affaire met olympisch goud?! Want dat lukt ze toch noooiitt
Oke, nou dan moet het misschien enigszins haalbaar zijn!quote:Op zondag 27 februari 2011 12:27 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Als ze maar raden dat ie een relatie heeft (gehad) met iemand die olympisch goud heeft gewonnen.
Ze weten wel dat niemand van hun een gouden medaile heeft gewonnen. Lijkt me ...
Maar ze moeten volkslied nog aan gouden medaille koppelen. Da's misschien nog lastig...quote:Op zondag 27 februari 2011 12:28 schreef Barb_ het volgende:
[..]
Oke, nou dan moet het misschien enigszins haalbaar zijn!
Zolang het niet die van Laura en Guido is is het primaquote:Op zondag 27 februari 2011 12:30 schreef Barb_ het volgende:
Het zou in ieder geval leuk zijn als er eens een geheim werd geraden!!
ben bang dat er zometeen gedrukt gaat worden op L & Gquote:Op zondag 27 februari 2011 12:31 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Zolang het niet die van Laura en Guido is is het prima
In het geval van Philip, zal "Iets met sport?" wel genoeg zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:25 schreef Barb_ het volgende:
Wat ik me nu afvraag he..als ze het geheim van Philip willen raden, moeten ze dan echt precies die zin zeggen vanne affaire met olympisch goud?! Want dat lukt ze toch noooiitt
Goeiemorgen zegquote:Op zondag 27 februari 2011 12:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
In het geval van Philip, zal "Iets met sport?" wel genoeg zijn.
In het geval van Laura, Guido en Serpico zal het letterlijke antwoord aangevuld meoten worden met hun sofi-nummer, bloedgroep en minimaal de helft van hun stamboom voor het goedgekeurd gaat worden!
I aim to please!quote:Op zondag 27 februari 2011 12:32 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Goeiemorgen zegGelijk de eerste lach
komt omdat guida en lauro nog een ander geheim hebbenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
In het geval van Philip, zal "Iets met sport?" wel genoeg zijn.
In het geval van Laura, Guido en Serpico zal het letterlijke antwoord aangevuld meoten worden met hun sofi-nummer, bloedgroep en minimaal de helft van hun stamboom voor het goedgekeurd gaat worden!
Mja echt heel interressant is het niet. Ze hebben gezamenlijk iets meer dan 5k.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:31 schreef woodyinthemix het volgende:
[..]
ben bang dat er zometeen gedrukt gaat worden op L & G
Lijkt me niet? Geraden is geraden.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:33 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
komt omdat guida en lauro nog een ander geheim hebben![]()
![]()
Dat bewaren ze voor later...
ja, maar het was ook een opdracht...quote:Op zondag 27 februari 2011 12:35 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Lijkt me niet? Geraden is geraden.
Nope, er was bij de kick-off duidelijk gezegd "Jullie krijgen een nieuw geheim"quote:Op zondag 27 februari 2011 12:35 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ja, maar het was ook een opdracht...
Nou, wat een sukkel dat hij het niet eens voor elkaar kreeg toen het er op aan kwamquote:Op zondag 27 februari 2011 12:36 schreef Barb_ het volgende:
Krijg echt de krrriebels van die Maik, alleen dat zwembroekje al en na z'n acties weer van vannacht
Ja hij heeft een bewusteloze Moniqueje gewoon bruut verkracht terwijl ze keihard nee riep en probeerde weg te komen! wat een viezerik!quote:Op zondag 27 februari 2011 12:36 schreef Barb_ het volgende:
Krijg echt de krrriebels van die Maik, alleen dat zwembroekje al en na z'n acties weer van vannacht
da's waar.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:37 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nope, er was bij de kick-off duidelijk gezegd "Jullie krijgen een nieuw geheim"
quote:Op zondag 27 februari 2011 12:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja hij heeft een bewusteloze Moniqueje gewoon bruut verkracht terwijl ze keihard nee riep en probeerde weg te komen! wat een viezerik!.
Precies, hier doelde ik eerder al op.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:37 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nope, er was bij de kick-off duidelijk gezegd "Jullie krijgen een nieuw geheim"
die is dyslectischquote:Op zondag 27 februari 2011 12:39 schreef Fok_Cobus het volgende:
[..]
Precies, hier doelde ik eerder al op.
Het 'oude' geheim van Guido weten we al een beetje. Maar wat is dan het 'oude' geheim van Laura?
Dat ze dyslectisch is. Dat heeft ze tegen Guido gezegd.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:39 schreef Fok_Cobus het volgende:
[..]
Het 'oude' geheim van Guido weten we al een beetje. Maar wat is dan het 'oude' geheim van Laura?
[..]
Ja hij heeft een bewusteloze Moniqueje gewoon bruut verkracht terwijl ze keihard nee riep en probeerde weg te komen! wat een viezerik!.
Ze is lesdictyschquote:Op zondag 27 februari 2011 12:39 schreef Fok_Cobus het volgende:
[..]
En daar moet jij om lachen?!quote:
en Alex heeft geholpenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
Of dat hij hem alleen omhoog kan krijgen bij dr als hij genoeg drank op heeft.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou, wat een sukkel dat hij het niet eens voor elkaar kreeg toen het er op aan kwam
KOM DANNN! NUUU! LILLEKE KUT!quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 12:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
KOM DANNN! NUUU! LILLEKE KUT!
Ja. Ook hoi dus..
En net zat ze met de jongens over aanwijzingen in het huis te praten. En over het 'whatch' op de muur zei ze: "Dat moet wel iemand gedaan hebben die heel erg dyslectisch is"quote:Op zondag 27 februari 2011 12:39 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dat ze dyslectisch is. Dat heeft ze tegen Guido gezegd.
Ohja ze weten niet dat het gehalveerd is inderdaad.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:42 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Waar de rest denk dat Laura 7,500 heeft.
Dan zou ik nog eens kijkenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou, wat een sukkel dat hij het niet eens voor elkaar kreeg toen het er op aan kwam
Aan de beelden van gisteravond te zien hebben ze gewoon gebatst hoor. Monique heeft alleen geen zin om dat toe te geven denk ik.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Of dat hij hem alleen omhoog kan krijgen bij dr als hij genoeg drank op heeft.
waarom zouden ze een clue in het huis stoppen voor een geheim dat niet meetelt...quote:Op zondag 27 februari 2011 12:42 schreef batesmotel het volgende:
[..]
En net zat ze met de jongens over aanwijzingen in het huis te praten. En over het 'whatch' op de muur zei ze: "Dat moet wel iemand gedaan hebben die heel erg dyslectisch is"
Dat was idd vast bedoeld als aanwijzing voor het orginele geheim van Laura.
En hij stonkte!quote:
Ze kregen toch pas een ander geheim toen ze aankwamen, hadden ze toen de muur moeten slopen?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:44 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
waarom zouden ze een clue in het huis stoppen voor een geheim dat niet meetelt...
Tuurlijk. Je zag hem op het einde zelfs onder de dekens kijken en rotzooien om het condoom eraf te halen.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:43 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Aan de beelden van gisteravond te zien hebben ze gewoon gebatst hoor. Monique heeft alleen geen zin om dat toe te geven denk ik.
gerard?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:44 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Ze kregen toch pas een ander geheim toen ze aankwamen, hadden ze toen de muur moeten slopen?
ja hoor, ze hadden pas op het laatste moment bedacht dat ze 2 bewoners een nieuw geheim zouden gevenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:44 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Ze kregen toch pas een ander geheim toen ze aankwamen, hadden ze toen de muur moeten slopen?
Bewijs het tegendeel!quote:Op zondag 27 februari 2011 12:45 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ja hoor, ze hadden pas op het laatste moment bedacht dat ze 2 bewoners een nieuw geheim zouden geven
No shit Sherlockquote:
Ja en dat terwijl hij keihard op haar hoofd stond te hengsten terwijl hij keihard riep: "wie is je papa? wie is je papa?" .. om vervolgens het hele huis over Monique heen te laten gaan en uiteindelijk in haar gezicht te spugen! Het was TE ergquote:Op zondag 27 februari 2011 12:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is inderdaad wat vreemd, maar het feit is wel dat er 'whatch' op de muur staat en dat is wel behoorlijk fout zegmaar.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:45 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ja hoor, ze hadden pas op het laatste moment bedacht dat ze 2 bewoners een nieuw geheim zouden geven
En Monique deed gewoon vrijwillig mee. Met d'r getease. Ze wilde d'r mossel gewoon gevuld hebbenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:44 schreef batesmotel het volgende:
[..]
Tuurlijk. Je zag hem op het einde zelfs onder de dekens kijken en rotzooien om het condoom eraf te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |