Maar dit was gebeurde voor alles wat je in het filmpje zag!quote:Laura heeft gehoord dat Maik vannacht tegen Monique heeft gezegd Boefje, dat mag je niet doen!
Ze vond het prachtig, maar vraagt zich wel af hoe het in de uitzending wordt neergezet.
Volgens Maik is er niet veel gebeurd.
Toen lag Laura in de tuin toch?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:15 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Maar dit was gebeurde voor alles wat je in het filmpje zag!
laura en guido ?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:16 schreef Olga het volgende:
Wat wel opvallend is , is dat ze vlakbij elkaar zitten maar elkaar negeren
Maik en Moniquequote:
monique heeft hoofdpijn ,en zo te zien voelt maik er zich erg ongemakkelijk onderquote:Op zondag 27 februari 2011 13:16 schreef Olga het volgende:
Ja precies, elkaar een beetje doodzwijgen. Lijkt me dat het toch niet helemaal 'koek en ei' is.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:16 schreef Olga het volgende:
Nee want Joanna heeft gecheckt dat Mo de pil had geslikt.quote:
mja mo heeft wel met anderen al gepraat he over van alles. Dit lijk imo echt negeren of je nu hoofdpijn hebt of nietquote:Op zondag 27 februari 2011 13:17 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
monique heeft hoofdpijn ,en zo te zien voelt maik er zich erg ongemakkelijk onder
Sorry, kom net binnen. Heeft ze spijt, klaagde ze?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:18 schreef Olga het volgende:
[..]
mja mo heeft wel met anderen al gepraat he over van alles. Dit lijk imo echt negeren of je nu hoofdpijn hebt of niet
Het is nu ook niet de situatie om nog even gezellig na te keuvelen met 11 (toch) man om je heen...quote:Op zondag 27 februari 2011 13:18 schreef SwitcheR het volgende:
[..]
Ja precies, elkaar een beetje doodzwijgen. Lijkt me dat het toch niet helemaal 'koek en ei' is.
Nee maar ik combineer dit negeren met wat mo tegen aafke eerder zei vandaagquote:Op zondag 27 februari 2011 13:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is nu ook niet de situatie om nog even gezellig na te keuvelen met 11 (toch) man om je heen...
Ze weten dat iedereen weet dat ze het gedaan hebben en dan zit je toch niet echt op je gemak gezellig bij elkaar...
In ieder geval haar maagdelijkheidquote:Op zondag 27 februari 2011 13:21 schreef b_engeltje het volgende:
zo te horen is monique *dingetjes* kwijt
quote:Op zondag 27 februari 2011 13:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In ieder geval haar maagdelijkheid
moah die was ze al effe kwijt gok ik zo ...quote:Op zondag 27 februari 2011 13:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die was ze al 17 jaar kwijtquote:Op zondag 27 februari 2011 13:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |