geen problemen hierquote:Op zondag 27 februari 2011 13:55 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
da's waar, maar die hole1988 link is 1 pagina
Ik zie ze nog wel echt wat krijgen hoor.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:55 schreef delfse het volgende:
hoi allemaal
Laura is echt gek op Guido aan het worden dat merk je aan alles.
Ze kan ook als ze alleen zijn niet van hem afblijven.
Leuk voor het meisje thuis van Guido
Iets wat we deze RLS nog helemaal niet hebben gehadquote:
nou het geheim bestaat dan gewoon niet meerquote:Op zondag 27 februari 2011 13:56 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik zie ze nog wel echt wat krijgen hoor.Dan is hun geheim niet meer te raden
psies.. dan hebben ze geen geheim meer.. ergo : moven, wegwezen, wieberen, opzouten! Doei!quote:Op zondag 27 februari 2011 13:56 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik zie ze nog wel echt wat krijgen hoor.Dan is hun geheim niet meer te raden
quote:Op zondag 27 februari 2011 13:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Iets wat we deze RLS nog helemaal niet hebben gehadzo jammer!
Nee hoor, zolang je FOK! maar verwijderd uit adblockP is er niks aan de handquote:
wist ik wel hoor heb er zelf ook al een paar op zittenquote:
Maak je van is was dan kan het gewoon door.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nou het geheim bestaat dan gewoon niet meer
*mijn relatie is nep*
true, maar hole1988 site is op 1 pagina, volgens mijquote:Op zondag 27 februari 2011 13:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee hoor, zolang je FOK! maar verwijderd uit adblockP is er niks aan de hand
Ja en zo elke week geheimen aanpassen.. makkelijk raden dan heurquote:Op zondag 27 februari 2011 13:59 schreef marky het volgende:
[..]
Maak je van is was dan kan het gewoon door.
quote:Op zondag 27 februari 2011 13:59 schreef versabommie het volgende:
En als Guido en Laura wel wat krijgen moet die Boomknager van een beaver naar de garage want dan is zijn gaydar goed stuk verdomme
Wel waar hoor lekker Simpel is al gelijk gebandquote:Op zondag 27 februari 2011 13:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Iets wat we deze RLS nog helemaal niet hebben gehadzo jammer!
Echt hoor, je komt met je roze kop echt dan niet meer door de APK!quote:
Nope. Alleen als diegene wordt genomineerd en vervolgens wordt weggestemd kan hetquote:Op zondag 27 februari 2011 13:59 schreef Marieke_B het volgende:
kvraag me zowiezo af wat er gebeurd als iemands geheim geraden wordt. Moet die dan meteen weg? Ook als hij/zij niet genomineerd staat?
Want in theorie kan het huis dan volgende week ineens leeg zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |