welke windows versie gebruik je?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:51 schreef Ytsmi het volgende:
Wil even wat vragen ik heb steeds die irri reclame nu doe ik wat onder de streams stat dit dus
------------------------------
Zet de volgende regel in je hosts file om reclame te omzeilen(C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts)
127.0.0.1 ad.doubleclick.net
OF download dit bestand dat automatisch je hosts file aanpast.
Met dank aan Pizzalucht van FOK!
----------------------------------
Maar het lijkt niet te werken
Ook nog ff ipconfig /flushdns doen en daarna nbtstat -R ( hoofdletter R )quote:Op zondag 27 februari 2011 13:51 schreef Ytsmi het volgende:
Wil even wat vragen ik heb steeds die irri reclame nu doe ik wat onder de streams stat dit dus
Zet de volgende regel in je hosts file om reclame te omzeilen(C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts)
Dit werkt bij mij nog steeds goedquote:Op zondag 27 februari 2011 13:51 schreef Ytsmi het volgende:
download Adblock plus in Firefox, geen last meerquote:Op zondag 27 februari 2011 13:51 schreef Ytsmi het volgende:
Idem hierquote:Op zondag 27 februari 2011 13:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
download Adblock plus in Firefox, geen last meer
ja ja zover ben ik niet hoor dat ik dat kanquote:Op zondag 27 februari 2011 13:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ook nog ff ipconfig /flushdns doen en daarna nbtstat -R ( hoofdletter R )
kijk in Firefox, veel snellerquote:Op zondag 27 februari 2011 13:53 schreef Ireth het volgende:
In IE krijg ik foutmeldingen als ik Stream 1, 2, 3 of 4 aanklik, meerdere die dit hebben?
Vraag jij nu om een ban?quote:
indeed,quote:
moet ook wel anders krijg je geen smilies te zien op Fokquote:Op zondag 27 februari 2011 13:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
rechtsbovenaan op ABP icoontje klikken en je kan het zo uitzetten op Fok
vreemd, hier niet. heb je misschien een screenshot?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:53 schreef _Twinkle het volgende:
[..]
Dat de streams niet onder elkaar komen maar 2 naast elkaar en daaronder nog 2.
Guidson geilt volgens maar op 1 ding:quote:Op zondag 27 februari 2011 13:54 schreef Dark het volgende:
Guidson z'n broer woont midden in A'dam tussen BNers, met dakterras, 90m2 voor 300 euro per maand, hij is jaloers.
Ik ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |