quote:Op zondag 27 februari 2011 13:59 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
wist ik wel hoor heb er zelf ook al een paar op zitten![]()
Joooo-pi
Nee is alleen de kluis leeg.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:59 schreef Marieke_B het volgende:
kvraag me zowiezo af wat er gebeurd als iemands geheim geraden wordt. Moet die dan meteen weg? Ook als hij/zij niet genomineerd staat?
Want in theorie kan het huis dan volgende week ineens leeg zijn..
Nou passen niet, 2 heel erg verschillende types. Maarja denk bij je zelf. Je wilt altijd het beste(de knapste) maar hoeft niet perse beste bij je te passen. Want vind eigenlijk Laura en Alex toch echt wel beter bij elkaar passen que innerlijkquote:Op zondag 27 februari 2011 13:59 schreef kevinjpg het volgende:
Ik vind Guido en Laura eigenlijk nog wel bij elkaar passen ook..
Bannen van LS gaat echt niet meetellen! Die krijgt al een ban als hij hallo zegt als ik zijn verhalen zo begrijpquote:Op zondag 27 februari 2011 14:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wel waar hoor lekker Simpel is al gelijk geband
En vast ook wel wat scanmanklonen als ie zijn linksextremistische persoonlijkheid weer niet onder controle heeft.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
http://tinypic.com/view.php?pic=16ibjb4&s=7quote:Op zondag 27 februari 2011 13:54 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
vreemd, hier niet. heb je misschien een screenshot?
welke browser gebruik je?
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:01 schreef Stranger het volgende:
[..]
En vast ook wel wat scanmanklonen als ie zijn linksextremistische persoonlijkheid weer niet onder controle heeft.
Een ban is een banquote:Op zondag 27 februari 2011 14:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bannen van LS gaat echt niet meetellen! Die krijgt al een ban als hij hallo zegt als ik zijn verhalen zo begrijp
maandagquote:Op zondag 27 februari 2011 14:01 schreef Papiergeld het volgende:
Wanneer moeten ze nomineren? Dinsdag?
dat vindt ik jammer hij was hier net zo goed bezigquote:Op zondag 27 februari 2011 14:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar het is echt niet een RLS-banquote:
Ze gaan wel goed met elkaar om en worden natuurlijk naar elkaar toegedreven maar ik denk echt dat Guido te veel van zijn meisje thuis houd om dat op het spel te zetten. Ik ga er even vanuit dat hij aan zijn huidige vriendin alles opgebiecht heeft wat hij ooit gedaan heeft. Zij heeft dan veel vertrouwen in hem lijkt me sterk dat hij die gaat schaden.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:59 schreef kevinjpg het volgende:
Ik vind Guido en Laura eigenlijk nog wel bij elkaar passen ook..
Tenzij je weer geld binnenkrijg van veel missies, geen idee of missies later meer geld opleveren maar zou me niet verbazen.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:02 schreef kevinjpg het volgende:
Maarja.. als je geen geld meer hebt ben je niet interessant meer, want je kunt niet meer mee doen met het spel.. Dus het lijkt mij dat je er dan snel uit ligt.
ah op die manier, je hebt teveel zwart erom heen, een te laag beeldscherm dusquote:Op zondag 27 februari 2011 14:02 schreef _Twinkle het volgende:
[..]
http://tinypic.com/view.php?pic=16ibjb4&s=7
Firefox.
Trouwens, waar is Luciano?quote:
Dan hebben we rellen op de streams nodig idd, voor een RLS ban.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja maar het is echt niet een RLS-ban
Ik denk niet dat je geheimen mag raden als je zelf geen geheim meer hebt, dus lijkt me ook niet dat je dan nog missies krijgt.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Tenzij je weer geld binnenkrijg van veel missies, geen idee of missies later meer geld opleveren maar zou me niet verbazen.
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja maar het is echt niet een RLS-ban
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |