Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Menu diner aankomstdag:
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
hier staat ie op zolder, ook schuin dak....quote:
Maak jij nooit schoon dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:47 schreef RockNijntje het volgende:
Soppen in de keuken? Dat doe ik dan weer niet
Sop je wel in je eigen kamer of laat je dat nog door je moeder doen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:47 schreef RockNijntje het volgende:
Soppen in de keuken? Dat doe ik dan weer niet
Hier is het een erg laag schuin dakquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier staat ie op zolder, ook schuin dak....
krapjes idd maar moet technisch gezien kunnen
TT
Ik kom!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier moet het kunnen, volgens mij... laat ik hem centrifugeren voor je, dan trilt hij alle kanten op!
gaje er op liggenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hier is het een erg laag schuin dak
nu al?quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:49 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik zag dat ik weer op het goede moment mee ging lezen:
mijn wasmachine trilt nogal tijdens het centrifugeren.
quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sop je wel in je eigen kamer of laat je dat nog door je moeder doen?
Och, ik ben zo makkelijkquote:
Waarvan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:49 schreef Koen66 het volgende:
wat moet Nijntje hier wel allemaal van denken
ja lekker naakt op het dak in de koude regen gaan liggen jaquote:
quote:
Nou ehm, lieve Koen, toen ik 14 was wist ik dit soort dingen ook hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:49 schreef Koen66 het volgende:
wat moet Nijntje hier wel allemaal van denken
Iets met mosterd en de sig van MPG!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:49 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik zag dat ik weer op het goede moment mee ging lezen:
mijn wasmachine trilt nogal tijdens het centrifugeren.
Ik dacht ik wacht tot iemand anders er iets van zegtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ehm, lieve Koen, toen ik 14 was wist ik dit soort dingen ook hoor![]()
quote:
Denk je nou serieus dat ik daar niet tegen kan en er zelf nooit over praat?quote:
Ja hoiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht ik wacht tot iemand anders er iets van zegt
schone keukens en wasmachines?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart zet de wasmachine vast aan.
Of juist niet, ligt aan welke soppen je bedoeltquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als er niet gesopt wordt, wordt je kamer zo smerig, toch!
preciesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als er niet gesopt wordt, wordt je kamer zo smerig, toch!
ik zeg tochquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Denk je nou serieus dat ik daar niet tegen kan en er zelf nooit over praat?
Ja, jij bent een braaf onschuldig meisje. DIe doet zoiets nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Denk je nou serieus dat ik daar niet tegen kan en er zelf nooit over praat?
nee preciesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, jij bent een braaf onschuldig meisje. DIe doet zoiets niet
Tegen wie heb je het?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is geen vroeger meerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zeg toch
vroeger en tegenwoordig helemaal was je vreemd als je er nog niks van wist
krijgen we dit weerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
nee gek, weet je hoe koud?quote:
quote:
Toch niet, je had het over braaf en onschuldigquote:
heb ik alquote:
Okeequote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toch niet, je had het over braaf en onschuldig
moet je seksen dan krijg je het warm, heel warm als een soort van menselijek kacheltjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee gek, weet je hoe koud?
Zijn wereldbeeld, wat doe je?quote:
seksen op het dak ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet je seksen dan krijg je het warm, heel warm als een soort van menselijek kacheltje![]()
gloei gloei
Waarom vraag je het dan?quote:
He Phenoquote:
Dan is hij erg achter als hij dit nog niet wistquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zijn wereldbeeld, wat doe je?![]()
Ja precies.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zijn wereldbeeld, wat doe je?![]()
De huismussen schrikken zich een hoedje en de dakpannen vallen op de stoep. Dat is dan niet te verhalen op de verzekeringquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
seksen op het dak ja.
lijkt me een heeeel goed plan
dnou dan doe je het lekker in bedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
seksen op het dak ja.
lijkt me een heeeel goed plan
ik vraag er helemaal niet om, lezen p lezenquote:
Niet doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja precies.![]()
Ik ga me maar verdrinken in mijn fles wijn
Ik ben een Bossche Bol gaan eten. Morgen weer een dag.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kapitein Theebaard.
Hoe gaat het met je piratenverhaal?
Bossche Bolquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben een Bossche Bol gaan eten. Morgen weer een dag.
Mijn verhaal kon je ook niet inspireren dus?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben een Bossche Bol gaan eten. Morgen weer een dag.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
dnou dan doe je het lekker in bed
[..]
ik vraag er helemaal niet om, lezen p lezen
Ik zie twee vraagtekens. Als je de foto's van ST op het dak al hebt, dan hoef je dat dus niet te vragen.quote:
Nee nee nee, niet doen hoor.... Step away from the winequote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja precies.![]()
Ik ga me maar verdrinken in mijn fles wijn
Aansprakelijkheidsschade door seksuele gedragingen zijn inderdaad standaard uitgeslotenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
De huismussen schrikken zich een hoedje en de dakpannen vallen op de stoep. Dat is dan niet te verhalen op de verzekering
kan toch over een andere keer gaan of andere foto'squote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Ik zie twee vraagtekens. Als je de foto's van ST op het dak al hebt, dan hoef je dat dus niet te vragen.
Dat ligt aan de dekking natuurlijk!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
De huismussen schrikken zich een hoedje en de dakpannen vallen op de stoep. Dat is dan niet te verhalen op de verzekering
I know, mijn motorkap heeft nog krassen van de huissleutels.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee nee, niet doen hoor.... Step away from the wine
[..]
Aansprakelijkheidsschade door seksuele gedragingen zijn inderdaad standaard uitgesloten
ja, want het is OF op het dak, OF in bedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
dnou dan doe je het lekker in bed
[..]
ik vraag er helemaal niet om, lezen p lezen
Wil je het dak van onze schuur lenen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:59 schreef Koen66 het volgende:
seksen op het dak.....
hmmm heb wel een plat dak op de dakkapel
OF op de wasmachine!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, want het is OF op het dak, OF in bed
ja dan doe je het toch lekker niet, mij een bietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
er zijn nog wel andere plekken ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, was ook overdreven bedoelt. Heb al 2 glazen op. Dat is voldoende voor een avond.quote:
Mag je daarop wel seks hebben van mijnheer pastoor?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:59 schreef Koen66 het volgende:
seksen op het dak.....
nee, die bestaan namelijk nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan toch over een andere keer gaan of andere foto's
hebben we ook maar daar ligt nu water opquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wil je het dak van onze schuur lenen?
Nee hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ligt aan de dekking natuurlijk!
Okeequote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, was ook overdreven bedoelt. Heb al 2 glazen op. Dat is voldoende voor een avond.
Oh hier maar een beetjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hebben we ook maar daar ligt nu water op
neequote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, die bestaan namelijk niet
Jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er zijn nog wel andere plekken ook
Doe mij maar iets cake'igsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd.
http://www.restaurantsumo.com/
Toch mijn eigen polis maar eens goed nalezen danquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoorBij een aansprakelijkheidsverzekering niet
Is standaard
En aangezien ik een hermafrodiet met een enorm geslacht dit meer dan 5 keer heb moeten uitleggen en m'n diploma's gehaald heb kan ik het met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid veronderstellen
Dan moet je de klep van de centrifuge niet openhoudenquote:
Dan ga jij naar die andere tentquote:
mijnheer pastoor doet het liever onder zijn kazuivelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mag je daarop wel seks hebben van mijnheer pastoor?
en met kleine jongetjes bij voorkeurquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijnheer pastoor doet het liever onder zijn kazuivel
Z'n K-wattes?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijnheer pastoor doet het liever onder zijn kazuivel
kazuivelquote:
Pandan cakequote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:03 schreef RockNijntje het volgende:
Pandan cake ziet er niet echt eetbaar uit
Ik heb een dakterras dus dan doe ik het op het dak van de buurvrouw.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:59 schreef Koen66 het volgende:
seksen op het dak.....
Oeh nicequote:
ZIjn kapaloeris, zijn heilige blanke sabel.quote:
lekekr belangrijkquote:
Ja, niet goed bij Lingoquote:
fuk googlequote:
Ja, dat doet het hemquote:
Ik fuck geen virtuele dingenquote:
ook goedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik fuck geen virtuele dingen
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:05 schreef PeZu het volgende:
wat ene treistheid![]()
AMSTERDAM - FOTO - Christina Curry doet hard haar best om wat kilo's kwijt te raken. Ze wil van 61 kilo schoon aan de haak naar een schamele 55 kilo.
Foto: Nederlands Persfoto Buro
De dochter van Patricia Paay en Adam Curry is al 3 kilo afgevallen, maar dat vindt ze nog lang niet genoeg. "Drie kilo kwijt. Nog vier of vijf te gaan!", liet Christina op Twitter weten.
Ze is met een dieet bezig dat in totaal elf dagen duurt. Op Twitter plaatste ze een foto van de stand van zaken met de tekst "Hier is een (verschrikkelijke) maar eerlijke foto die ik heb gemaakt."
Hoewel veel vrouwen een moord zouden doen voor een lichaam als dat van Christina, is ze vastberaden. Ze moet afvallen van zichzelf. Aan het begin van haar dieet woog ze 61,3 kilo, haar huidige gewicht is 58 kilo en haar uiteindelijk doel: 55 kilo wegen.
Krijg je stroom denk ikquote:
Dan krijg ik ditquote:
ja echt heh is dat op de slachtoffers van auschwitz te eren ofzo?quote:
En ze is wat, 1 meter 20?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:05 schreef PeZu het volgende:
wat ene treistheid![]()
AMSTERDAM - FOTO - Christina Curry doet hard haar best om wat kilo's kwijt te raken. Ze wil van 61 kilo schoon aan de haak naar een schamele 55 kilo.
Foto: Nederlands Persfoto Buro
De dochter van Patricia Paay en Adam Curry is al 3 kilo afgevallen, maar dat vindt ze nog lang niet genoeg. "Drie kilo kwijt. Nog vier of vijf te gaan!", liet Christina op Twitter weten.
Ze is met een dieet bezig dat in totaal elf dagen duurt. Op Twitter plaatste ze een foto van de stand van zaken met de tekst "Hier is een (verschrikkelijke) maar eerlijke foto die ik heb gemaakt."
Hoewel veel vrouwen een moord zouden doen voor een lichaam als dat van Christina, is ze vastberaden. Ze moet afvallen van zichzelf. Aan het begin van haar dieet woog ze 61,3 kilo, haar huidige gewicht is 58 kilo en haar uiteindelijk doel: 55 kilo wegen.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat doet het hemIk wil het een keer met Sint doen denk ik
Dit jaar maar eens eentje aan de haak slaan
geen ideequote:
Of gewoon om er als dode vis uit te zien voor carnavalquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja echt heh is dat op de slachtoffers van auschwitz te eren ofzo?
Dat ziet er inderdaad verneukt uitquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan krijg ik [url=http://www.google.nl/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CDQQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.fuk.co.uk%2F&ei=PXlpTfysAYebOsv39ZEL&usg=AFQjCNElkK5WqwjJ-7gN_ZPSl8Rt_shFQQ]dit[/url].
ja zoiets wel jaquote:
Zou ik groter zijn dan haar?quote:
Als er veel vloeistoffen bij komen welquote:
Daarom, fuk Google.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ziet er inderdaad verneukt uit.
lekekr op je laptop soppenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als er veel vloeistoffen bij komen wel
gezien het melkachtige dat mijnheer pastoor daarbij produceert is kazuivel beter op zijn plaatsquote:
Water bij magnesium is cool.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als er veel vloeistoffen bij komen wel
Ik denk eerder een beetje domquote:
Ik heb heul geen laptopquote:
Dat wel jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gezien het melkachtige dat mijnheer pastoor daarbij produceert is kazuivel beter op zijn plaats
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gezien het melkachtige dat mijnheer pastoor daarbij produceert is kazuivel beter op zijn plaats
ik heb wel een tip voor der laat je hersens weghalen scheelt ook weer wat en het verschil merk je toch nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk eerder een beetje dom
Een kazuifel vol met zuivelquote:
nou dan ga je lekker op de pc kast zitten, , fans volop laten draaien en gaanquote:
wuuutquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb wel een tip voro der laat je hersens weghalen scheelt ook weer wat en het vershcil merk je
Bahquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou dan ga je lekker op de pc kast zitten, , fans volop laten draaien en gaan
+ niet op het endquote:
Eerst shake, dan zuivelquote:
keelkanker!quote:
Ik heb em afgezetquote:
Minder hard shaken dan.quote:
en toch heb ik liever dat er thuis gepijpt wordt ipv gerooktquote:
is een diepvries tegenwoordig niet meer goed genoeg?quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
en toch heb ik liever dat er thuis gepijpt wordt ipv gerookt
En dan wil je zeker ook nog iemand die leren pijpen heeft!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet persequote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan wil je zeker ook nog iemand die leren pijpen heeft!
Gerookt? Is dat wat die schreeuwlelijken van een Kings of Leon bedoelen met hun sex die on fire is? Hun piemel in de fik?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gaat PeZu Slash pijpen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
ja man zo hard neuken tot dat je condoom in de fik vliegtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gerookt? Is dat wat die schreeuwlelijken van een Kings of Leon bedoelen met hun sex die on fire is? Hun piemel in de fik?
hoax, ik zou alleen eddie vedder doenquote:
Met zwarte sporen nalatend!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man zo hard neuken tot dat je condoom in de fik vliegt
Ik vind het geen schreeuwlelijkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gerookt? Is dat wat die schreeuwlelijken van een Kings of Leon bedoelen met hun sex die on fire is? Hun piemel in de fik?
Oh, vind de jeugd dat tegenwoordig al zingen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het geen schreeuwlelijken
Ach, dat zal wel op hetzelfde neerkomenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoax, ik zou alleen eddie vedder doen
jezus wat lelijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:12 schreef RockNijntje het volgende:
Oh deze blijft echt zo awesome (als ik dat woord hier mag gebruiken)
![]()
[ afbeelding ]
Je weet zeker niet hoe erg verbrand rubber stinktquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man zo hard neuken tot dat je condoom in de fik vliegt
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ach, dat zal wel op hetzelfde neerkomen
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:14 schreef TheFamousMan het volgende:
@TT zijn we nog steeds zo oversekst bezig?
Ben ik (al)weer
Nee, die houden van top40quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, vind de jeugd dat tegenwoordig al zingen?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ik hield vroeger ook van metal-metal, daar werd je naar vanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, vind de jeugd dat tegenwoordig al zingen?
je weet zeker niet dat ik dat lekker vindt ruikenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je weet zeker niet hoe erg verbrand rubber stinkt
Niet als Kirk erop speeltquote:
Mariekequote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bbbbbrrrrrr.... k-k-k-koudWil iemand m'n handen opwarmen?
ja hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bbbbbrrrrrr.... k-k-k-koudWil iemand m'n handen opwarmen?
Krullebolquote:
je j is opgerold tot een equote:
zo noem ik d'r nou eenmaalquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Marieke, wie is dat nou weer?
ik go k krik hammet van metallicaquote:
quote:
Kirk Hammett van Metallicaquote:
woeps, faaltje.quote:
Dat ben ikquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Marieke, wie is dat nou weer?
Kirk van Muse? Ja denk het ookquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Jeckyl heeft zijn Hyde, Marijke heeft Marieke
Goeeeeed, alleen had ik vannacht wel iets langer weg willen blijven, maar er was gewoon helemaal niemandquote:
Lekker slapenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:16 schreef Pheno het volgende:
Nou, ik ben er weg van. Lekker naar bed toe. Al dat virtuele gevoos.
truste Phenoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:16 schreef Pheno het volgende:
latuahquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:16 schreef Pheno het volgende:
Ik zie liever James Hetfieldquote:
Niemand in de kroeg oid?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Goeeeeed, alleen had ik vannacht wel iets langer weg willen blijven, maar er was gewoon helemaal niemand
Met jou dan?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]* Marijkezwolle steekt haar handen tussen de benen van Symph
Tuurlijk. Ik ga mezelf toch niet...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker slapenEn handjes boven de deken he?
Wel als je nu gaat plassen.quote:
ahj ahj, begin je een beetje ziek te worden?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niemand in de kroeg oid?
Hier vet snotterig en koud
Ikquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
En wie hebben er allemaal de update in de OP niet gelezen?Nou??
Dat kun je idd beter laten doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik ga mezelf toch niet...
Ik vond Kirk vroeger altijd knapquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zie liever James Hetfield![]()
![]()
wie leest er nu de op, dat ding is er vd sierquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb er zelfs nog in bold aandacht voor gevraagd!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik, want ik ga niet! *leest er iemand ooit de OP?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Doet ie nou een beetje pijn?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:17 schreef PeZu het volgende:
pro tip, eetje wasabi mix en je moet nodig plassen, was je handen voor het plassen ipv na
Okequote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zo noem ik d'r nou eenmaal
het staat op m'n to-do listquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:16 schreef Pheno het volgende:
ahh, wasabi, daar heb ik leuke ervaringen meequote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:17 schreef PeZu het volgende:
pro tip, eetje wasabi mix en je moet nodig plassen, was je handen voor het plassen ipv na
uhm een verdacht kusje is datquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doet ie nou een beetje pijn?
quote:
Een beetjequote:
* Pheno gaat in coma, cya allquote:
Ach, ik vond ze eerst verschrikkelijk lelijk, maar vind alle bjina rockers nu op een of andere manier wel wat hebbenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vond Kirk vroeger altijd knapTegenwoordig zijn het mijn types niet meer
Maar mijn allerlangste crush op een bekend persoon was op Slash
wie?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zie liever James Hetfield![]()
![]()
ook lenny?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ach, ik vond ze eerst verschrikkelijk lelijk, maar vind alle bjina rockers nu op een of andere manier wel wat hebben
quote:
Dat heet pubertijd, kom je vanzelf wel overheenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ach, ik vond ze eerst verschrikkelijk lelijk, maar vind alle bjina rockers nu op een of andere manier wel wat hebben
Ik heb gelezenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ja een beetje welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ahj ahj, begin je een beetje ziek te worden?
De zanger/gitarist van Metallicaquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:19 schreef DaMart het volgende:
Ik ga het voorbeeld van Pheno volgen en naar bed.
ook metallica, maar ik vind het ook niks heurquote:
Ikquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Lekker slapen Martquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:19 schreef DaMart het volgende:
latahquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:19 schreef DaMart het volgende:
tuukquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een beetjeMag ik ze even onder je shirt steken?
uhm yeahquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De zanger/gitarist van Metallica
[ afbeelding ]
Jou spreek ik nog wel! Onder vier ogen welteverstaanquote:
oke, slaap lekkerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:19 schreef DaMart het volgende:
ik heb ze 10x live gezien en steeds doet en zegt hij hetzelfdequote:
James after kapper is beterquote:
10x live? Ik wil ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb ze 10x live gezien en steeds doet en zegt hij hetzelfde_!
Nou, dan moet je opschieten, ik ga zo slapenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jou spreek ik nog wel! Onder vier ogen welteverstaan
mja dan hoor ik toch leiver jaques brel of herman van veenquote:
nou ik niet meerquote:
truste Martquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:19 schreef DaMart het volgende:
Maar dat vroeg ie nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja dan hoor ik toch leiver jaques brel of herman van veen
Gaat het beste als je het niet verwachtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dan moet je opschieten, ik ga zo slapen
oke, je hebt een puntquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja dan hoor ik toch leiver jaques brel of herman van veen
WAT WIL JE NU VAN ME MENSquote:
Ook veel Fuck en zo.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb ze 10x live gezien en steeds doet en zegt hij hetzelfde_!
Oh, dus de 12e doe je het ook niet?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Gaat het beste als je het niet verwacht
HELEMAAL NIETSquote:
ja hij zingt het niet slecht hoor integendeel maar brel en hermans versie daarvan roeren me echtquote:
Dat wel, maar wanneerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dus de 12e doe je het ook niet?
Billie Joe Armstrong danquote:
WAT STALK JE ME DANquote:
ik wou hem net postenquote:
Kijk, dat is dan toch een hele verbeteringquote:
ik kus leiver een dood paardquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kijk, dat is dan toch een hele verbetering![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
WAT STALK JE ME DAN![]()
![]()
![]()
ik word er bang van![]()
mama
Waarschijnlijk als ik net lig te snurken met zo'n kwijlsliert druipend over mijn wangquote:
zeg nu gewoon wat je van me wiltquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als ik net lig te snurken met zo'n kwijlsliert druipend over mijn wang
Dit is wel smeuïgquote:
quote:
Bahquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als ik net lig te snurken met zo'n kwijlsliert druipend over mijn wang
Ik wacht heel even..quote:
Nou nietsquote:
Dat staat een paar posts daar boven he?quote:
Ohquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat staat een paar posts daar boven he?
quote:
ja maar jongens plagen is ook gewoon kusjes vragenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou nietsIk vind het gewoon leuk om je te plagen
Maar jij bent een ventquote:
Nou in dit geval nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
ja maar jongens plagen is ook gewoon kusjes vragen
quote:
NET OF IK MET JOU WOU KUSSENquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou in dit geval nietSorry
quote:
zie, jullie houden niet echt van mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |