ja echt heh is dat op de slachtoffers van auschwitz te eren ofzo?quote:
En ze is wat, 1 meter 20?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:05 schreef PeZu het volgende:
wat ene treistheid![]()
AMSTERDAM - FOTO - Christina Curry doet hard haar best om wat kilo's kwijt te raken. Ze wil van 61 kilo schoon aan de haak naar een schamele 55 kilo.
Foto: Nederlands Persfoto Buro
De dochter van Patricia Paay en Adam Curry is al 3 kilo afgevallen, maar dat vindt ze nog lang niet genoeg. "Drie kilo kwijt. Nog vier of vijf te gaan!", liet Christina op Twitter weten.
Ze is met een dieet bezig dat in totaal elf dagen duurt. Op Twitter plaatste ze een foto van de stand van zaken met de tekst "Hier is een (verschrikkelijke) maar eerlijke foto die ik heb gemaakt."
Hoewel veel vrouwen een moord zouden doen voor een lichaam als dat van Christina, is ze vastberaden. Ze moet afvallen van zichzelf. Aan het begin van haar dieet woog ze 61,3 kilo, haar huidige gewicht is 58 kilo en haar uiteindelijk doel: 55 kilo wegen.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat doet het hemIk wil het een keer met Sint doen denk ik
Dit jaar maar eens eentje aan de haak slaan
geen ideequote:
Of gewoon om er als dode vis uit te zien voor carnavalquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja echt heh is dat op de slachtoffers van auschwitz te eren ofzo?
Dat ziet er inderdaad verneukt uitquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan krijg ik [url=http://www.google.nl/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CDQQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.fuk.co.uk%2F&ei=PXlpTfysAYebOsv39ZEL&usg=AFQjCNElkK5WqwjJ-7gN_ZPSl8Rt_shFQQ]dit[/url].
ja zoiets wel jaquote:
Zou ik groter zijn dan haar?quote:
Als er veel vloeistoffen bij komen welquote:
Daarom, fuk Google.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ziet er inderdaad verneukt uit.
lekekr op je laptop soppenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als er veel vloeistoffen bij komen wel
gezien het melkachtige dat mijnheer pastoor daarbij produceert is kazuivel beter op zijn plaatsquote:
Water bij magnesium is cool.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als er veel vloeistoffen bij komen wel
Ik denk eerder een beetje domquote:
Ik heb heul geen laptopquote:
Dat wel jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gezien het melkachtige dat mijnheer pastoor daarbij produceert is kazuivel beter op zijn plaats
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gezien het melkachtige dat mijnheer pastoor daarbij produceert is kazuivel beter op zijn plaats
ik heb wel een tip voor der laat je hersens weghalen scheelt ook weer wat en het verschil merk je toch nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk eerder een beetje dom
Een kazuifel vol met zuivelquote:
nou dan ga je lekker op de pc kast zitten, , fans volop laten draaien en gaanquote:
wuuutquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb wel een tip voro der laat je hersens weghalen scheelt ook weer wat en het vershcil merk je
Bahquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou dan ga je lekker op de pc kast zitten, , fans volop laten draaien en gaan
+ niet op het endquote:
Eerst shake, dan zuivelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |