quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Jeckyl heeft zijn Hyde, Marijke heeft Marieke
Goeeeeed, alleen had ik vannacht wel iets langer weg willen blijven, maar er was gewoon helemaal niemandquote:
Lekker slapenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:16 schreef Pheno het volgende:
Nou, ik ben er weg van. Lekker naar bed toe. Al dat virtuele gevoos.
truste Phenoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:16 schreef Pheno het volgende:
latuahquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:16 schreef Pheno het volgende:
Ik zie liever James Hetfieldquote:
Niemand in de kroeg oid?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Goeeeeed, alleen had ik vannacht wel iets langer weg willen blijven, maar er was gewoon helemaal niemand
Met jou dan?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]* Marijkezwolle steekt haar handen tussen de benen van Symph
Tuurlijk. Ik ga mezelf toch niet...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker slapenEn handjes boven de deken he?
Wel als je nu gaat plassen.quote:
ahj ahj, begin je een beetje ziek te worden?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niemand in de kroeg oid?
Hier vet snotterig en koud
Ikquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
En wie hebben er allemaal de update in de OP niet gelezen?Nou??
Dat kun je idd beter laten doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik ga mezelf toch niet...
Ik vond Kirk vroeger altijd knapquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zie liever James Hetfield![]()
![]()
wie leest er nu de op, dat ding is er vd sierquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb er zelfs nog in bold aandacht voor gevraagd!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik, want ik ga niet! *leest er iemand ooit de OP?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Doet ie nou een beetje pijn?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:17 schreef PeZu het volgende:
pro tip, eetje wasabi mix en je moet nodig plassen, was je handen voor het plassen ipv na
Okequote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zo noem ik d'r nou eenmaal
het staat op m'n to-do listquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:16 schreef Pheno het volgende:
ahh, wasabi, daar heb ik leuke ervaringen meequote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:17 schreef PeZu het volgende:
pro tip, eetje wasabi mix en je moet nodig plassen, was je handen voor het plassen ipv na
uhm een verdacht kusje is datquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doet ie nou een beetje pijn?
quote:
Een beetjequote:
* Pheno gaat in coma, cya allquote:
Ach, ik vond ze eerst verschrikkelijk lelijk, maar vind alle bjina rockers nu op een of andere manier wel wat hebbenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vond Kirk vroeger altijd knapTegenwoordig zijn het mijn types niet meer
Maar mijn allerlangste crush op een bekend persoon was op Slash
wie?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zie liever James Hetfield![]()
![]()
ook lenny?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ach, ik vond ze eerst verschrikkelijk lelijk, maar vind alle bjina rockers nu op een of andere manier wel wat hebben
quote:
Dat heet pubertijd, kom je vanzelf wel overheenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ach, ik vond ze eerst verschrikkelijk lelijk, maar vind alle bjina rockers nu op een of andere manier wel wat hebben
Ik heb gelezenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ja een beetje welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ahj ahj, begin je een beetje ziek te worden?
De zanger/gitarist van Metallicaquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:19 schreef DaMart het volgende:
Ik ga het voorbeeld van Pheno volgen en naar bed.
ook metallica, maar ik vind het ook niks heurquote:
Ikquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Lekker slapen Martquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:19 schreef DaMart het volgende:
latahquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:19 schreef DaMart het volgende:
tuukquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een beetjeMag ik ze even onder je shirt steken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |