keelkanker!quote:
Ik heb em afgezetquote:
Minder hard shaken dan.quote:
en toch heb ik liever dat er thuis gepijpt wordt ipv gerooktquote:
is een diepvries tegenwoordig niet meer goed genoeg?quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
en toch heb ik liever dat er thuis gepijpt wordt ipv gerookt
En dan wil je zeker ook nog iemand die leren pijpen heeft!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet persequote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan wil je zeker ook nog iemand die leren pijpen heeft!
Gerookt? Is dat wat die schreeuwlelijken van een Kings of Leon bedoelen met hun sex die on fire is? Hun piemel in de fik?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gaat PeZu Slash pijpen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
ja man zo hard neuken tot dat je condoom in de fik vliegtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gerookt? Is dat wat die schreeuwlelijken van een Kings of Leon bedoelen met hun sex die on fire is? Hun piemel in de fik?
hoax, ik zou alleen eddie vedder doenquote:
Met zwarte sporen nalatend!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man zo hard neuken tot dat je condoom in de fik vliegt
Ik vind het geen schreeuwlelijkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gerookt? Is dat wat die schreeuwlelijken van een Kings of Leon bedoelen met hun sex die on fire is? Hun piemel in de fik?
Oh, vind de jeugd dat tegenwoordig al zingen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het geen schreeuwlelijken
Ach, dat zal wel op hetzelfde neerkomenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoax, ik zou alleen eddie vedder doen
jezus wat lelijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:12 schreef RockNijntje het volgende:
Oh deze blijft echt zo awesome (als ik dat woord hier mag gebruiken)
![]()
[ afbeelding ]
Je weet zeker niet hoe erg verbrand rubber stinktquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man zo hard neuken tot dat je condoom in de fik vliegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |