Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Menu diner aankomstdag:
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
Kom gaan wij wel neuken ja?quote:
quote:
moet je verdomme niet zo ongeduldig zijnquote:
Huh wat?quote:
Je hebt gewoon weinig geduldquote:
2 topicsquote:
hij opent zelf een topic omdat hij ongeduldig is en zert niet dat de rechtmnatige starter er nog heeft geopendquote:
meeters klinkt zo viesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:32 schreef DaMart het volgende:
En voor de meeters op 12 maart: kijk even in de OP en geef je menukeuze door aan KG!
Ik ben al getrouwd, dus dat is geen probleemquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom gaan wij wel neuken ja?Of doe je niet aan seks voor het huwelijk?
[..]
*eens is met TT
Oh ik ben dus niet de enige die dat vindquote:
Woehoequote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben al getrouwd, dus dat is geen probleem
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WoehoeVoor het eerst seks met een getrouwde vrouw
Ja, kan die van je checklist af?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WoehoeVoor het eerst seks met een getrouwde vrouw
En nu ga je je vrouw verleidelijk aankijken?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:35 schreef Koen66 het volgende:
ik wil ook wel seks met een getrouwde vrouw
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, kan die van je checklist af?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:35 schreef Koen66 het volgende:
ik wil ook wel seks met een getrouwde vrouw
GMTAquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nu ga je je vrouw verleidelijk aankijken?
post hem eensquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]De lijst wordt steeds korter
Wat staat er nog op?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]De lijst wordt steeds korter
Mag wel hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:36 schreef friemelaar het volgende:
Tussen tot de conclusie komen dat er niets gebeurt en daadwerkelijk verschijnen van het topic zit blijkbaar te veel tijd (soms duurt het verzenden wel 20 seconden)
En jah, ik ben te ongeduldig![]()
![]()
Sorry, zal het niet meer doen
nah, vanavond maar nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nu ga je je vrouw verleidelijk aankijken?
Mmmmhhhh... let me think...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Er gebeurde wel wat hoor, maar ik hield even ruggespraak over de TTquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:36 schreef friemelaar het volgende:
Tussen tot de conclusie komen dat er niets gebeurt en daadwerkelijk verschijnen van het topic zit blijkbaar te veel tijd (soms duurt het verzenden wel 20 seconden)
![]()
Ze bijt je kop eraf als je dat doet?quote:
bij derde keer moet je gaan seksen met elkaaar heh, dus begin vast te rijdenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is al de tweede keer vanavond.
Geen sorry er zijn ergere dingenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:36 schreef friemelaar het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mmmmhhhh... let me think...Zie ik je niet net op MSN verschijnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
bij derde keer moet je gaan seksen met elkaaar heh, dus begin vast te rijden
Wat wie ik?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zie ik je niet net op MSN verschijnen?
Nou, dan nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
PEZU! FOEI!
[..]
Wat wie ik?Volgens mij vergis je je
![]()
Ok ok ok, ik ben het welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, dan niet
Ga ik wel lekker naar m'n bedje en huilend in slaap vallen
neuhquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze bijt je kop eraf als je dat doet?
damart is groot en lang en ik vind tof, mijn zegen hebben julliequote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
PEZU! FOEI!
[..]
Wat wie ik?Volgens mij vergis je je
![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
damart is groot en lang en ik vind tof, mijn zegen hebben jullie
jullei hebben ook dezelfde humor, das een plus en jullie hebben vaak een gmta![]()
ik zeg doen
Maar met geliefden die door Cupido worden gekoppeld, hebben we wat minder prettige ervaringen... die koppels gaan meestal dood als de weerwolf langskomtquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat laat je je zachte kant zien
Je bent echt vlieft he?
bangerdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar met geliefden die door Cupido worden gekoppeld, hebben we wat minder prettige ervaringen... die koppels gaan meestal dood als de weerwolf langskomt.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
All you need is love is ook al afgelopen
De rest van je lijstje natuurlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ok ok ok, ik ben het welWat wil je weten?
Ik help je mee met deze TT!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:43 schreef PeZu het volgende:
btw mijn standaar pi is al tijdenomdat ik sowieso vind dat er meer leifde moet zijn , ja ik vind dat ja
Broer-zusrelatie?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neuh
ben gene echte kerel he, niet altijd zin
preciesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Op naar het volgende zinloze programma
geen ide eik kijk nooit tv, er is haast nooit wat opquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
All you need is love is ook al afgelopen
Ik kan heus wel voor mezelf zorgen hoor!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeer Marijke in bescherming te nemen.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar met geliefden die door Cupido worden gekoppeld, hebben we wat minder prettige ervaringen... die koppels gaan meestal dood als de weerwolf langskomt.
Nee, keelpijnquote:
je bent gewoon bang,quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeer Marijke in bescherming te nemen.
Wat vindt Nederlandquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Op naar het volgende zinloze programma
Ben jij soms de heks met het toverdrankje om jezelf te redden?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan heus wel voor mezelf zorgen hoor!Vrouwen zijn heus niet het zwakkere geslacht
Do I look like I carequote:
ja?quote:
Nee, dat is een klant van mequote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben jij soms de heks met het toverdrankje om jezelf te redden?
Je veter zit losquote:
ik draag sokken dus dat klopt anders kreeg ik mijn schoen niet uitquote:
peter/pedroquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik draag sokken dus dat klopt anders kreeg ik mijn schoen niet uit
[..]
Dan is het goedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik draag sokken dus dat klopt anders kreeg ik mijn schoen niet uit
[..]
peter/pedro
ja peter is zo'n unieke naam dat verwacht je nooitquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wist niet dat je een naamgenoot had hier
welke?quote:
Ik vind dat dat niet kanquote:
Dat is zelfs oud nieuwsquote:
echt, ik had er nog NOOIT van gehoord.....quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is zelfs oud nieuwsMaar ik trek me er niets van aan
Er zijn wel meer dingen slecht voor je
Nee, die anderequote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
welke?
Weekend voorbij
(vergeten weg te halen vorige week)
Het was een garpje omdat het vreemd is om te vragen welke ondertitel iemand bedoeldquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwww alle letters op het keyboard bedoel je
Gewoon weer vergetenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
echt, ik had er nog NOOIT van gehoord.....
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is zelfs oud nieuwsMaar ik trek me er niets van aan
Er zijn wel meer dingen slecht voor je
Ja lach maar, ik leg mijn leven in de waagschaal voor die pleziertjes jaquote:
mja ik was net in een mierenhoop maar je liegt nijntje, je liegtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
Het is overal lekker rustig vanavond
Ik lieg nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja ik was net in een mierenhoop maar je liegt nijntje, je liegt
Oh gelukkig, je bent toch gewoon mensquote:
Nee ik lieg teveelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh gelukkig, je bent toch gewoon mens![]()
• Checkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja lach maar, ik leg mijn leven in de waagschaal voor die pleziertjes jaIk eis een medaille
Zwaaiquote:
Wordt vanzelf minderquote:
klopt, liegen is meestal toch niet nodig blijkt achteraf maar dat leer je wel als je ouder wordtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zwaai
[..]
Wordt vanzelf minder
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt, liegen is meestal toch niet nodig blijkt achteraf maar dat leer je wel als je ouder wordt
quote:
ik qoute marijke toch of ben ik nu compleet scheel?quote:
Lieg je nu alweer?!quote:
Loens je een beetje?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik qoute marijke toch of ben ik nu compleet scheel?
Op z'n Guido'squote:
loensen, ikkijk met met rechter oog in mijn linker achterzakquote:
Hai Kuukskquote:
Geilquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
loensen, ikkijk met met rechter oog in mijn linker achterzak
Oh, dan is het goedquote:
Ik ben ook goedquote:
Oja, ik heb hier al een tijd niet meer gepost hm?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai KuukskHoe ist met je en je mini-ik?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, ik heb hier al een tijd niet meer gepost hm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is wel echt heel erg![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Hee jij! Hoe is het met je?quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, ik heb hier al een tijd niet meer gepost hm?Nee, al een hele tijd niet neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jeetje! Wat erg joh!
![]()
Sterkte
Come on now, you knew you were lost
en vooral handig tegen zakenrollersquote:
Mja, sucks bigtime. Emoties onbeschrijflijk, en toch alweer een maand geleden. Vreemd.quote:
wel goed, al moet ik moregn weer naar huisquote:
Dan was je al best ver toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, sucks bigtime. Emoties onbeschrijflijk, en toch alweer een maand geleden. Vreemd.
Pfoe héquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, sucks bigtime. Emoties onbeschrijflijk, en toch alweer een maand geleden. Vreemd.
FOK! op vakantie? Foei zeg.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:07 schreef Symphonic het volgende:
wel goed, al moet ik moregn weer naar huis(zit in Portugal nu)
Met jou is het een stuk minder ziek,,, shit heeee
11 a 12 weken, al was het beebje teruggezet naar 9 a 10 weken. En met 9 is het gestopt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan was je al best ver toch?Want ik dacht je een maand of wat geleden hier het nieuws kwam vertellen
sterktequote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
FOK! op vakantie? Foei zeg.
Enneuhm, nou ja. De ergste pijn hebben we inmiddels gehad.
[..]
11 a 12 weken, al was het beebje teruggezet naar 9 a 10 weken. En met 9 is het gestopt.
Jeetjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
FOK! op vakantie? Foei zeg.
Enneuhm, nou ja. De ergste pijn hebben we inmiddels gehad.
[..]
11 a 12 weken, al was het beebje teruggezet naar 9 a 10 weken. En met 9 is het gestopt.
Ik was er even nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:11 schreef Kuukske het volgende:
.. Het was natuurlijk niet de bedoeling om de boel stil te gooien hier hm?
mja that kinda drops a bomb doesn'tquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:11 schreef Kuukske het volgende:
ik krijg de boel hier amper geladenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:11 schreef Kuukske het volgende:
Hahaha, ja dat had ik ook toen ik op vakantie was in Gran Canaria en tijd wilde doden tot de bus ons kwam ophalenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik krijg de boel hier amper geladen
quote:
WAKKER WORDEN SLAAPKOPJE!!!!quote:
Ik las even terug...quote:
quote:
Ik had helemaal niet door dat het al zo laat wasquote:
ik zou dat doen direct na de kapper een dag later lijkt me een beetje domquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:15 schreef Koen66 het volgende:
was ff douchen, was gisteren naar kapper geweest en nog fors last van kriebelhaartjes
Oh bahquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:15 schreef Koen66 het volgende:
was ff douchen, was gisteren naar kapper geweest en nog fors last van kriebelhaartjes
Ik, ik, ikquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Waar was je eigenlijk heen?
![]()
En wie helpt er met m'n bed opmaken?![]()
zie bovenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Waar was je eigenlijk heen?
![]()
En wie helpt er met m'n bed opmaken?![]()
Ik was er ook al niet meer van uit gegaanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had helemaal niet door dat het al zo laat was![]()
Dus nu kom ik maar niet meer koffie drinken![]()
Dus je komt toch "koffie drinken" ?quote:
idd domquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou dat doen direct na de kapper een dag later lijkt me een beetje dom
Aha, ik snapquote:
"koffie drinken"quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus je komt toch "koffie drinken" ?![]()
yep, standje 2quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aha, ik snapWeer coupe kort?
Jawelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was er ook al niet meer van uit gegaanHeb je morgen ergens een gaatje?
Ja, tussen aanhalingstekens jaquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel![]()
Wil jij nog een turquoise kastje?![]()
Anders neem ik hem hoor, maar dan staat ie hier zo op zolder...
ik dacht meer aan een ander sappie nuttigenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, tussen aanhalingstekens jaWant samen bed opmaken
Daar krijg je keelkanker van hoorde ik vandaagquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht meer aan een ander sappie nuttigen
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar krijg je keelkanker van hoorde ik vandaag
mijn bierquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik zit met m'n rug naar 'wat denkt Nederland'quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:19 schreef Kuukske het volgende:
Oh mehn, ik kom wel weer om de hoek kijken als het wat rustiger is, want dit is geen doen icm tv.
Terwijl dit niet eens topsnelheid isquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:19 schreef Kuukske het volgende:
Oh mehn, ik kom wel weer om de hoek kijken als het wat rustiger is, want dit is geen doen icm tv.
Sorryquote:
Ik begin zo aan The Prince of Persia. Als the Good Wife is afgelopen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit met m'n rug naar 'wat denkt Nederland'
OMGquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
film of gamequote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik begin zo aan The Prince of Persia. Als the Good Wife is afgelopen.
Doe ik.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Terwijl dit niet eens topsnelheid isMaar tot snel en doe rustig aan
De film. Jakequote:
ik met mijn reet want dat zal het me roesten wat nederland vindtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit met m'n rug naar 'wat denkt Nederland'
Ik vind hem tof, het is een oud kastje, in 2 kleuren blauw geschilderd, lekker knal zeg maar...en een stukje hoger en breder dan jouw 'nieuwe' bruine kastjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Is ie mooi?
![]()
Hij klinkt wel mooi
Als je hem zelf wilt mag jij em ook hebben hoor
![]()
Klinkt wel mooi
![]()
ik dronk geen sapjequote:
Lekkerquote:
Nee joh, houd jij em dan maarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind hem tof, het is een oud kastje, in 2 kleuren blauw geschilderd, lekker knal zeg maar...en een stukje hoger en breder dan jouw 'nieuwe' bruine kastje![]()
Met twee deurtjes. En ik kan hem altijd weer terugjatten
Neeeheee, want dan staat hij in een hoekje op zolder gepropt omdat ik het zonde vind hem naar de kringloop te doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Nee joh, houd jij em dan maarKun je er nu al van genieten
![]()
Ja nee nou maar, als ik er dan ooit weer afstand van moet doen als ik me er aan gehecht hebquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeeheee, want dan staat hij in een hoekje op zolder gepropt omdat ik het zonde vind hem naar de kringloop te doen![]()
Ik ga hem morgen halen, zal ik even langs jou rijden dan, dan kan je hem zien
Ja, vertel het onsquote:
pff doe niet zo moeilijk mens en kus damart gewoonquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nee nou maar, als ik er dan ooit weer afstand van moet doen als ik me er aan gehecht heb![]()
![]()
Maar hoe laat rijd je ongeveer langs?
ooh wacht verkeerd gequotequote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
pff doe niet zo moeilijk mens en kus damart gewoon
Sorry?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
pff doe niet zo moeilijk mens en kus damart gewoon
quote:
jezlef quotenquote:
Een of andere voetbalwedstrijd een kilometer of 2-3 hier vandaanquote:
Wie had je dan willen quoten?quote:
ahhhhh iksnapputquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een of andere voetbalwedstrijd een kilometer of 2-3 hier vandaan
jouquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie had je dan willen quoten?
Maar je quotte me toch ook?quote:
ja dat ben ik ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar je quotte me toch ook?You're confusing me
Hahaha. Nou, ehm...ehm...geen ideeeeeeeeeeeeee!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja nee nou maar, als ik er dan ooit weer afstand van moet doen als ik me er aan gehecht heb![]()
![]()
Maar hoe laat rijd je ongeveer langs?
quote:
Is goedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahaha. Nou, ehm...ehm...geen ideeeeeeeeeeeeee!
Zal ik tegen die tijd even bellen om te checken of je er dan bent?
Vriendinnetje heeft vrijkaartjes voor de handwerkbeurs hier in Zwolle, als ik me morgen nog zo voel dan ga ik mee met haarquote:
Keukenkastjes schoonmaken, was draaien... en er was een verzoek om pannenkoeken te bezorgenquote:
hij is wel steengoedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:19 schreef DaMart het volgende:
Ik heb even een draad van het onderwerp gescheiden. De volgende vind ik wel wat voor Sym.
ik wou je gewoon plagenquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, geen idee wat ik morgen ga doen
Hoor ik pannenkoeken?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Keukenkastjes schoonmaken, was draaien... en er was een verzoek om pannenkoeken te bezorgen.
Dat had ik helemaal niet doorquote:
wat laten ze nou zien op zo'n beursquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vriendinnetje heeft vrijkaartjes voor de handwerkbeurs hier in Zwolle, als ik me morgen nog zo voel dan ga ik mee met haar
naar PSV toch neem ik aan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh, ik weet het wel, mag ik?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was nog op zoek naar een foto op internet, maar kan er niet eentje vinden waar hij ook maar deels op staatquote:
ik heb damart wel weggejaagd doro hem aan jou te koppelen en aan te dringenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoor ik pannenkoeken?![]()
[..]
Dat had ik helemaal niet door
Ja zeg het maar schatquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh, ik weet het wel, mag ik?* Marijkezwolle steekt ongedurig haar vinger in de lucht
Jaquote:
Dat mag ik niet vertellenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat laten ze nou zien op zo'n beurs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat mag ik niet vertellenNaaien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat mag ik niet vertellenowwwww datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Hij was me al voorquote:
Sommige mensen snappen niet dat ze op hun beurt moeten wachtenquote:
Ja en handwerkenquote:
Staat er ook wel redelijk synoniem aan geloof ikquote:
Onze naaimachine neukt nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Staat er ook wel redelijk synoniem aan geloof ik
Nee hoor, van een stoel naar een kastje naar de deur en dan de auto inquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je daarvandaan maar niet naar de muur wordt gestuurd.
jouw singer neukt de stoffen aan elkaar met een lul en zaad?quote:
ja soory ik ben niet zo goed in het opsteken van mijn vingerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij was me al voor![]()
![]()
[..]
Sommige mensen snappen niet dat ze op hun beurt moeten wachten
Klinkt goedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:32 schreef Koen66 het volgende:
morgen overdag niet zoveel te doen,
's avonds bowlen en eten met de family, schoon[a werd 70
O-M-Gquote:
Terwijl je nog wel piano speelt een daardoor vingervlug zou moeten zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja soory ik ben niet zo goed in het opsteken van mijn vinger
er is niets mis met smeren en plakkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
jouw singer neukt de stoffen aan elkaar met een lul en zaad?
iets met een robotvriendje?quote:
mja dat hoef jij mij niet et vertellen hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
er is niets mis met smeren en plakken
dat is weer een ander verhaal, maar als ik mijn vinger opsteek raak ik de gevoelige snaar en de juiste toetsen nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Terwijl je nog wel piano speelt een daardoor vingervlug zou moeten zijn![]()
![]()
Zwaar teleurstellend
maar opsteken is iets anders dan vlug zijn met je vingersquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Terwijl je nog wel piano speelt een daardoor vingervlug zou moeten zijn![]()
![]()
Zwaar teleurstellend
nou danquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja dat hoef jij mij niet et vertellen hoor
GMTAquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar opsteken is iets anders dan vlug zijn met je vingers
Nerdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
iets met een robotvriendje?
Tsja, dat zal ik dan moeten merken tijdens onze huwelijksnachtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is weer een ander verhaal, maar als ik mijn vinger opsteek raak ik de gevoelige snaar en de juiste toetsen niet
Dat is waarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar opsteken is iets anders dan vlug zijn met je vingers
Zet je speakers dan uit!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:36 schreef RockNijntje het volgende:
Spellen waarvan je het geluid niet uit kunt zetten
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:36 schreef DaMart het volgende:
Een dame van lichte zeden is overleden, en komt bij de hemelpoort. Petrus vraagt aan haar wat ze heeft gedaan in haar leven en als ze zegt dat ze prostituee is geweest, wordt haar de toegang tot de hemel geweigerd. Teleurgesteld daalt ze de trap weer af. Onderweg komt ze een kleermaker tegen, die vraagt waarom ze naar beneden loopt. Ze vertelt haar verhaal, en de kleermaker krijgt medelijden. Daarom stelt hij voor om haar mee naar binnen te smokkelen in zijn tas. Dus met tas en al komt hij aan bij Petrus, die vraagt wat hij in zijn leven heeft gedaan. "ik was kleermaker," is zijn antwoord. "En wat zit er in uw tas?" "Niets bijzonders, alleen een oude naaimachine."
whahahahaahquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:36 schreef DaMart het volgende:
Een dame van lichte zeden is overleden, en komt bij de hemelpoort. Petrus vraagt aan haar wat ze heeft gedaan in haar leven en als ze zegt dat ze prostituee is geweest, wordt haar de toegang tot de hemel geweigerd. Teleurgesteld daalt ze de trap weer af. Onderweg komt ze een kleermaker tegen, die vraagt waarom ze naar beneden loopt. Ze vertelt haar verhaal, en de kleermaker krijgt medelijden. Daarom stelt hij voor om haar mee naar binnen te smokkelen in zijn tas. Dus met tas en al komt hij aan bij Petrus, die vraagt wat hij in zijn leven heeft gedaan. "ik was kleermaker," is zijn antwoord. "En wat zit er in uw tas?" "Niets bijzonders, alleen een oude naaimachine."
Oh sorryquote:
je kan het ook doen op een kastjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh sorryLaten we het over kastjes hebben
Nee, want heb andere muziek aan staanquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:36 schreef DaMart het volgende:
keukenkastjes?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, dat houdt het kastje nietquote:
Neeeee ik roep niet dat het niet magquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is daar nuquote:
spuit elfquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:39 schreef PeZu het volgende:
of het dioen terwijl je uit een kast komt
ligt aan het kastjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, dat houdt het kastje niet![]()
Soppenquote:
omdat daar meestal een aanrecht op ligtquote:
Ahaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat daar meestal een aanrecht op ligt![]()
quote:
kun je der gelijk kussenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:41 schreef DaMart het volgende:
Zie ik hier nu twee vrijwilligsters om mijn keukenkastjes te soppen?.
hmmmmm een ideequote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
AhaDoe mij de wasmachine maar
Dan doe ik liever mijn eigen keukenkastjesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:41 schreef DaMart het volgende:
Zie ik hier nu twee vrijwilligsters om mijn keukenkastjes te soppen?.
Dat is bij mij thuis net iets minder comfyquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
AhaDoe mij de wasmachine maar
je hebt het geprobeerdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is bij mij thuis net iets minder comfy
Ja hier ook, had ik em nou toch maar in de badkamer gezetquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is bij mij thuis net iets minder comfy
Hier moet het kunnen, volgens mij... laat ik hem centrifugeren voor je, dan trilt hij alle kanten op!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hier ook, had ik em nou toch maar in de badkamer gezet
Ja, bij jou kan het zekerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier moet het kunnen, volgens mij... laat ik hem centrifugeren voor je, dan trilt hij alle kanten op!
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier moet het kunnen, volgens mij... laat ik hem centrifugeren voor je, dan trilt hij alle kanten op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |