Toch niet, je had het over braaf en onschuldigquote:
heb ik alquote:
Okeequote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toch niet, je had het over braaf en onschuldig
moet je seksen dan krijg je het warm, heel warm als een soort van menselijek kacheltjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee gek, weet je hoe koud?
Zijn wereldbeeld, wat doe je?quote:
seksen op het dak ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet je seksen dan krijg je het warm, heel warm als een soort van menselijek kacheltje![]()
gloei gloei
Waarom vraag je het dan?quote:
He Phenoquote:
Dan is hij erg achter als hij dit nog niet wistquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zijn wereldbeeld, wat doe je?![]()
Ja precies.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zijn wereldbeeld, wat doe je?![]()
De huismussen schrikken zich een hoedje en de dakpannen vallen op de stoep. Dat is dan niet te verhalen op de verzekeringquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
seksen op het dak ja.
lijkt me een heeeel goed plan
dnou dan doe je het lekker in bedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
seksen op het dak ja.
lijkt me een heeeel goed plan
ik vraag er helemaal niet om, lezen p lezenquote:
Niet doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja precies.![]()
Ik ga me maar verdrinken in mijn fles wijn
Ik ben een Bossche Bol gaan eten. Morgen weer een dag.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kapitein Theebaard.
Hoe gaat het met je piratenverhaal?
Bossche Bolquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben een Bossche Bol gaan eten. Morgen weer een dag.
Mijn verhaal kon je ook niet inspireren dus?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben een Bossche Bol gaan eten. Morgen weer een dag.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
dnou dan doe je het lekker in bed
[..]
ik vraag er helemaal niet om, lezen p lezen
Ik zie twee vraagtekens. Als je de foto's van ST op het dak al hebt, dan hoef je dat dus niet te vragen.quote:
Nee nee nee, niet doen hoor.... Step away from the winequote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja precies.![]()
Ik ga me maar verdrinken in mijn fles wijn
Aansprakelijkheidsschade door seksuele gedragingen zijn inderdaad standaard uitgeslotenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
De huismussen schrikken zich een hoedje en de dakpannen vallen op de stoep. Dat is dan niet te verhalen op de verzekering
kan toch over een andere keer gaan of andere foto'squote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Ik zie twee vraagtekens. Als je de foto's van ST op het dak al hebt, dan hoef je dat dus niet te vragen.
Dat ligt aan de dekking natuurlijk!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
De huismussen schrikken zich een hoedje en de dakpannen vallen op de stoep. Dat is dan niet te verhalen op de verzekering
I know, mijn motorkap heeft nog krassen van de huissleutels.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee nee, niet doen hoor.... Step away from the wine
[..]
Aansprakelijkheidsschade door seksuele gedragingen zijn inderdaad standaard uitgesloten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |