FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
je zou haast vergeten dat Youpie op tv wasquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:05 schreef Papiergeld het volgende:
Zoo, spelen ze goed! Goeie tv man! Ik zit aan de buis gekluisterd
Ik heb nog niet echt om hem moeten lachenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:06 schreef jugler het volgende:
[..]
je zou haast vergeten dat Youpie op tv was
Idd, ik zit steeds te switchenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:06 schreef jugler het volgende:
[..]
je zou haast vergeten dat Youpie op tv was
quote:
Wat een hoop werkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Prt scrn, en dan paint, knippen, en uploaden.
ja das dus mooi kut als je 2 schermen hebtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de oesters, lust ik Servio wél rauw!quote:
Youp kun je later nog terugkijken op Uitzending gemist.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:07 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Idd, ik zit steeds te switchen
Voor de tweede keer toch?quote:
En je moet op tijd zijn!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Omdat wijnglazen leeg?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:08 schreef Reksie1981 het volgende:
Ha, Alex heeft 20000 euro in moeten leveren.
Redactie loves him
Had hij dan zoveel?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:08 schreef Reksie1981 het volgende:
Redactie loves him
Neuh, dan kopieer je beide schermen, beetje naar rechts scrollen en je knipt zo de stream er uit.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:08 schreef jugler het volgende:
[..]
ja das dus mooi kut als je 2 schermen hebt
Hoop het eigenlijk meerquote:
O jee dan gaat Alex straks de hele week zijken dat dat oneerijk wasquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:08 schreef Reksie1981 het volgende:
Redactie loves him
uh thanks, ben haast zo dom als Phillip geloof ik.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Youp kun je later nog terugkijken op Uitzending gemist.
Toch handig: 3 schermen!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Youp kun je later nog terugkijken op Uitzending gemist.
Laura lacht om alles wat Guido doet dus, ja denk het wel...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:09 schreef itsme het volgende:
[..]
Sorry. Geen manieren hoor. En Laura vindt het normaal ook?
Win7 sniptooltje gebruikenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:08 schreef jugler het volgende:
[..]
ja das dus mooi kut als je 2 schermen hebt
Op zn minst hoop ikquote:
Diner-theequote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:11 schreef Darklight het volgende:
Eindelijk, de wijn
omg Laura heeft thee ;')
Kom er eens uitquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:11 schreef wieweetwatt het volgende:
Hoe gaat het etentje? Val er net in
Neen.. hooguit wat eiwitten en proteïnes toegevoegd!quote:
Ruk!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:11 schreef wieweetwatt het volgende:
Ze lacht de hele dag om iedereen, dat is het enige wat ze goed kan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Laura lacht om alles wat Guido doet dus, ja denk het wel...
Ja, hierna dus.. Dan gaan ze helemaal los.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:12 schreef Anneloortje het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT Guido bewaard de wijn om later met zijn kammaraden iets te gaan drinken aan de bar.
Met Servio zekerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:12 schreef Anneloortje het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT Guido bewaard de wijn om later met zijn kammaraden iets te gaan drinken aan de bar.
Wees blij dat je niet mee atquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:11 schreef wieweetwatt het volgende:
Heeft ie gefaald met de drank?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:09 schreef itsme het volgende:
[..]
Had hij dan zoveel?en waarom dan?
Sorry hoor maar als je moet dan moet je.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:09 schreef itsme het volgende:
[..]
Sorry. Geen manieren hoor. En Laura vindt het normaal ook?
Hoop het voor hem:)quote:
Stonkte die?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:13 schreef md89 het volgende:
Aafke: "Je ruikte (:')) net die kaas zeker.."
Heeft Cynthia aan de kaas gezeten?!quote:
Op de stream.quote:
Ja denk het wel. Die kaasjes zijn gaan rijpen in haar haarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heeft Cynthia aan de kaas gezeten?!.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:14 schreef toxikon het volgende:
[..]
Rob van de smaakpolitie heeft die verweiderd.
Tikkie lomp wel hoor. Da's best zo te timen dat dit niét net als een nieuwe gang is opgediend nodig is.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:12 schreef marky het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als je moet dan moet je.
Jaah!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:13 schreef BBQSausage het volgende:
"Ik heb gehoord dat er een afterparty is"
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:14 schreef toxikon het volgende:
[..]
Rob van de smaakpolitie heeft die verweiderd.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:15 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Jaah!
Hoerenfeest!![]()
[ afbeelding ]
Haar ketting komt tot bij de computer?!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:16 schreef toxikon het volgende:
[..]
Bedankt voor het wijzen op de taalfout van mijn vrouw
En tokkelen op die gitaar... hoe triestquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, die zit er bij en kijkt er naar.
Alle ongenuanceerde bagger die onder mijn naam op nick komt is ook van mijn vrouw!quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Alle ongenuanceerde bagger die onder mijn nick op FOK! komt is ook van mijn vrouw!![]()
Zelf post je nooit?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Alle ongenuanceerde bagger die onder mijn naam op nick komt is ook van mijn vrouw!![]()
ja ook bedankt, laat mevrouw T effe voor me typen vanwege vette handen, en word nu gelijk gestenigd hier.quote:
HEY!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat heb jij ineens een maffe ava.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik wil voor mijn verjaardag ook een blender, hartstikke handig voor het maken van spaghetti-saus.. En een pan om de spaghetti af te bakken!!!
Spaghetti kan ook in de blender hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik wil voor mijn verjaardag ook een blender, hartstikke handig voor het maken van spaghetti-saus.. En een pan om de spaghetti af te bakken!!!
die post niet! Ze vind jou vies!quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
I'm talking to YOUquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEY!nu stoppen met het pesten van Toxicon!
Handje vasthouden ook?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:19 schreef Greys het volgende:
Ze hebben alle opdrachten gehad.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEY!nu stoppen met het pesten van Toxicon!
Een neanderthaler met een honkbalknuppel, een peuk en een pul bier.. wat is daar nu gek aan ?quote:
Wij horen dankzij de microfoontjes veel beter dan Karim wat G&L zeggen hè, dat wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, die zit er bij en kijkt er naar.
Onzin. Je gaat even naar het toilet voor je gaat dineren lijkt me. Hij is een jonge gozer, die kan zijn urine toch wel even ophouden. Tuurlijk kan het eens een keer gebeuren maar zelfs 2 keer?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:12 schreef marky het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als je moet dan moet je.
Kwam Servio brengen.quote:
Weet je ze al wat voor valsch valsch vies stinkend kind haar vent is?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
die post niet! Ze vind jou vies!
Dat ie kan typen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Een neanderthaler met een honkbalknuppel, een peuk en een pul bier.. wat is daar nu gek aan ?
Ik las rukken....quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:20 schreef woodyinthemix het volgende:
Guido vindt het leuk om Alex te fukken![]()
Ja! Ze verteld me namelijk steeds precies wat ik moet posten als jij de rioolpunt vanuit die worstenvingers van je opent als je weer post!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Weet je ze al wat voor valsch valsch vies stinkend kind haar vent is?
Allesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Een neanderthaler met een honkbalknuppel, een peuk en een pul bier.. wat is daar nu gek aan ?
Ik doe vet lief! Ik ben mijn pilletjes niet vergeten!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja! Ze verteld me namelijk steeds precies wat ik moet posten als jij de rioolpunt vanuit die worstenvingers van je opent als je weer post!
Als ie zich maar stil houdt, is er niets aan de hand!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:23 schreef Roguee het volgende:
Ah Alex ziet er wel schattig uit in z'n apenpakkie.
Dat bloesje zit lekker strak, straks heeft ze alcohol op en scheurt ze het openquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:22 schreef wieweetwatt het volgende:
Dat bloesje staat Aafke leuk. Tevens mijn eerste positieve post over Aafke
Ik ook niet! er zit al tenminste 30 mg ritalin in!!! Jij zou eens aan de pillen moeten, maar ik denk niet dat er pillen zijn die werken tegen valschnichterigheid!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik doe vet lief! Ik ben mijn pilletjes niet vergeten!
Vertel!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die fooi aan Alex, mooie actie!
Ik ontmoet ze eigenlijk sowieso nooit. Ik kom niet in neanderthaler gelegenheden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Heb jij er weleens eentje ontmoet die niet kon typen?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dat bloesje zit lekker strak, straks heeft ze alcohol op en scheurt ze het open![]()
Vind ik ook wel een positieve post
Nee bij je vent werken ze in ieder geval niet nee..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ook niet! er zit al tenminste 30 mg ritalin in!!! Jij zou eens aan de pillen moeten, maar ik denk niet dat er pillen zijn die werken tegen valschnichterigheid!
grt,
Bommerinnetje!
Iets met guido die een roos in zn mond had en kotsbeweging maakte??quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:25 schreef TimeJumper het volgende:
Waarom moest Aafke nou zo om ze lachen, iemand die het weet?
Ze heeft een stukje kaas tussen haar benen verstoptquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:25 schreef TimeJumper het volgende:
Waarom moest Aafke nou zo om ze lachen, iemand die het weet?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:23 schreef toxikon het volgende:
shit ik durf amper nog te posten nu
Goed ideequote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:26 schreef versabommie het volgende:
En kunnen we dan nu eindelijk een keer een weekje concentreren op mensen die WEL een echt geheim hebben en deze twee kansloze zoutloze jakhalzen vergeten?
Ja eindelijk intelligente woorden hier.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:26 schreef versabommie het volgende:
En kunnen we dan nu eindelijk een keer een weekje concentreren op mensen die WEL een echt geheim hebben en deze twee kansloze zoutloze jakhalzen vergeten?
Valsch! Dat zal haar leren!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee bij je vent werken ze in ieder geval niet nee..
Lekker straks voor Phillip, als ze hem weer gaat "attacken"quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:26 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ze heeft een stukje kaas tussen haar benen verstopt
Of voor Alex, dan mag hij legaal kaashappenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:27 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Lekker straks voor Phillip, als ze hem weer gaat "attacken"
Dan heb je genoeg energie voor je radslagen en koprollen van vanavondquote:
tafel gedekt met Joannaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:28 schreef versabommie het volgende:
Heeft Serpico uberhaupt iets anders gedaan behalve snaaien?
O, je moet er toch niet aan denken dat je Alex tussen je benen gaat vinden!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:27 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Of voor Alex, dan mag hij legaal kaashappen
Charmingquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:26 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Vlgs mij omdat Guido een kostbeweging maakte nadat Alex wegliep
echt niet, naar dennenwierookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gatver, nu wil ik mijn kusje terug.. je smaakt naar sigarenrook!
Ik niet neequote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O, je moet er toch niet aan denken dat je Alex tussen je benen gaat vinden!
vroeg ik me ook al afquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:28 schreef versabommie het volgende:
Heeft Serpico uberhaupt iets anders gedaan behalve snaaien?
Klopt, daar moet ik niet aan denkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Oh dat beloofd niet veel goeds , bummerrrrrrrrrquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:27 schreef toxikon het volgende:
even ter informatie, die paar lullige flesjes is alles voor het drankgelag van straks?
Maar wel eerst gestreken!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:28 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Joanna wordt gedekt op de tafel vanavond?
Als ie lekker pijpt heeft eric mss wel interesse..?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En maar vreten de hele avond.. En morgen weer roddelen over Alex om een plakje kaas.. Wat een lul!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Iets over wijn na bier en de oorsprong van het gezegde... lulverhaalquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoorde het niet, maar daar komt zelden iets zinnigs uit
precies ik vind hem ook mieschhquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
En maar vreten de hele avond.. En morgen weer roddelen over Alex om een plakje kaas.. Wat een lul!
En hop krijgen de twee meest zoutloze dwarsmongolen in het huis weer een vette kluif in de kluis ..quote:
Hahahaha, wat een geluk voor hen dat die debielen er anders over denken dan jijquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
En hop krijgen de twee meest zoutloze dwarsmongolen in het huis weer een vette kluif in de kluis ..
Wat een debielen achter de knoppen
Guido normaal ¤150,- per uurquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Niet veel mensen die dat verdienen met 2 uurtjes 'werk' hoor
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:33 schreef Mita het volgende:
De wijnkenner Servio is weer aan het lullen
Ja en thuis zuipt ie aldi wijn uit pakken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:33 schreef Mita het volgende:
De wijnkenner Servio is weer aan het lullen
Komop zeg... wat heeft Laura nou voor deze missie moeten doen? Achteruit leunen en wachten tot de regie keer op keer iets voor ze regelde...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:32 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Hahahaha, wat een geluk voor hen dat die debielen er anders over denken dan jij
Goedenavond trouwens
Dat is een heel normaal bedrag voor dat soort werk.... zeggen zequote:
Misschien heb je gelijk, maar daar ga ik toch niet wakker van liggen...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop zeg... wat heeft Laura nou voor deze missie moeten doen? Achteruit leunen en wachten tot de regie keer op keer iets voor ze regelde...
Voor dat geld raak ik nog niet eens een toetsenbord aanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is een heel normaal bedrag voor dat soort werk.... zeggen ze.
Goh dat was een heerlijke inhoudelijke discussie!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:34 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk, maar daar ga ik toch niet wakker van liggen...
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goh dat was een heerlijke inhoudelijke discussie!
Beter dan bekertjesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
bier in die kut kleine flesjes van 20 cl ....
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:35 schreef Praatpoeder het volgende:
Zag nog geen streamverslag. Maar lees ik nu dat iedereen in het huis nu overtuigt is dat Guidette en Laurens een relatie hebben?
uja, was meer dat ik het idee heb dat jij je er erg aan ergertquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goh dat was een heerlijke inhoudelijke discussie!
Joannequote:
So what. 't Is niet dat ze onterecht een uitkering trekken of zo, het is een spel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop zeg... wat heeft Laura nou voor deze missie moeten doen? Achteruit leunen en wachten tot de regie keer op keer iets voor ze regelde...
Maar wat vind je er nou echt van?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:36 schreef ABundy het volgende:
DIKKE FAAL voor Gaydo en giraf. Alleen maar giechielen en niets was romantisch. Ze moesten dmv dit etentje de rest overtuigen van hun "relatie" , maar wtf??!!! Ik heb alleen maar de zoon van Andre Pronk in combo met Mutley de giechelhond gehoord tijdens het diner.
FAAL FAAL FAAL AUB STEM!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Da's ook niet liefquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:36 schreef Anneloortje het volgende:
Ik taai af na 30 sec Alxander dag lieve fokkers!
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar wat vind je er nou echt van?
hebT!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:36 schreef Datweetjeniethé het volgende:
No
[..]
uja, was meer dat ik het idee heb dat jij je er erg aan ergert
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:36 schreef ABundy het volgende:
DIKKE FAAL voor Gaydo en giraf. Alleen maar giechielen en niets was romantisch. Ze moesten dmv dit etentje de rest overtuigen van hun "relatie" , maar wtf??!!! Ik heb alleen maar de zoon van Andre Pronk in combo met Mutley de giechelhond gehoord tijdens het diner.
FAAL FAAL FAAL AUB STEM!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
miereneukerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
hebT!!
Two can play that game![]()
Ook zonder drank zou ik er geen problemen mee hebben hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:38 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij blijft haar nu wel kussen, komt vast door de alcohol, dan word het wat makkelijker
Ik heb hem gevonden hoor, Mutley de giechelhond!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
So what. 't Is niet dat ze onterecht een uitkering trekken of zo, het is een spel.
Dat hebben ze dan snel geconcludeerd.... Nog geen 1 keer echt gezoend , nog geen 1 keer geneukt... Alleeen wat eenzijdig geaai van lau....quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:35 schreef Praatpoeder het volgende:
Zag nog geen streamverslag. Maar lees ik nu dat iedereen in het huis nu overtuigt zijn dat Guidette en Laurens een relatie hebben?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:38 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Het is weer lang genoeg niet over Joanna gegaan.
Vind ik ook. Het moet veeeeel meer over Joanna gaanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:38 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:38 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Iddquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:38 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Restaurantpersoneel deed het meer dan perfect, alleen de gasten die de opdracht moesten uitvoeren waren FAIL. Opdracht was leuk, ook omdat de bewoners zo bezig zijn met een doel en dus minder tijd hebben om te denken, wat hun kennelijk gek maakt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar wat vind je er nou echt van?
Met d'r neppe onechte rotharses.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:38 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
lijkt mij juist dat als het enorm serieus was geweest het minder echt zou zijn, was de situatie ook niet naar trouwensquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:39 schreef ABundy het volgende:
[..]
Restaurantpersoneel deed het meer dan perfect, alleen de gasten die de opdracht moesten uitvoeren waren FAIL. Opdracht was leuk, ook omdat de bewoners zo bezig zijn met een doel en dus minder tijd hebben om te denken, wat hun kennelijk gek maakt.
Al en al dus geslaagde opdracht, alleen vind ik dus niet dat Gaydo en Giraff recht hebben op een volle beloning vanwege het niet serieus nemen van de opdracht die ze hadden terwijl de rest dit wel deed. (Behalve Aafke dan, af en toe giechelend weglopen)
Kan zij er nou aan doen? Tis niet dat ze ten onrechte een uitkering loopt te trekken bij de soos!quote:
He gatver...ik ben het met je eensquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:39 schreef ABundy het volgende:
[..]
Restaurantpersoneel deed het meer dan perfect, alleen de gasten die de opdracht moesten uitvoeren waren FAIL. Opdracht was leuk, ook omdat de bewoners zo bezig zijn met een doel en dus minder tijd hebben om te denken, wat hun kennelijk gek maakt.
Al en al dus geslaagde opdracht, alleen vind ik dus niet dat Gaydo en Giraff recht hebben op een volle beloning vanwege het niet serieus nemen van de opdracht die ze hadden terwijl de rest dit wel deed. (Behalve Aafke dan, af en toe giechelend weglopen)
Die twee zijn op dit moment zo'n beetje het enige wat het nog het kijken waard maakt omdat die wat moeten doen gaande het programma de rest heeft hun geheim al en hoeft dat slechts te beschermen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:32 schreef versabommie het volgende:
Echt let op, die twee kanslozen hebben nu een missie geheel op eigen houtje ( de regie heeft het onderhand zelf uitgevoerd maargoed) volbracht en krijgen strax een dikke donatie..
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:38 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ook zonder drank zou ik er geen problemen mee hebben hoor
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:40 schreef marky het volgende:
[..]
Die twee zijn op dit moment zo'n beetje het enige wat het nog het kijken waard maakt omdat die wat moeten doen gaande het programma de rest heeft hun geheim al en hoeft dat slechts te beschermen.
Daarom ook de vraagquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat hebben ze dan snel geconcludeerd.... Nog geen 1 keer echt gezoend , nog geen 1 keer geneukt... Alleeen wat eenzijdig geaai van lau....
Dat was in de DGK wel anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |