Dat bloesje zit lekker strak, straks heeft ze alcohol op en scheurt ze het openquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:22 schreef wieweetwatt het volgende:
Dat bloesje staat Aafke leuk. Tevens mijn eerste positieve post over Aafke
Ik ook niet! er zit al tenminste 30 mg ritalin in!!! Jij zou eens aan de pillen moeten, maar ik denk niet dat er pillen zijn die werken tegen valschnichterigheid!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik doe vet lief! Ik ben mijn pilletjes niet vergeten!
Vertel!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die fooi aan Alex, mooie actie!
Ik ontmoet ze eigenlijk sowieso nooit. Ik kom niet in neanderthaler gelegenheden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Heb jij er weleens eentje ontmoet die niet kon typen?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dat bloesje zit lekker strak, straks heeft ze alcohol op en scheurt ze het open![]()
Vind ik ook wel een positieve post
Nee bij je vent werken ze in ieder geval niet nee..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ook niet! er zit al tenminste 30 mg ritalin in!!! Jij zou eens aan de pillen moeten, maar ik denk niet dat er pillen zijn die werken tegen valschnichterigheid!
grt,
Bommerinnetje!
Iets met guido die een roos in zn mond had en kotsbeweging maakte??quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:25 schreef TimeJumper het volgende:
Waarom moest Aafke nou zo om ze lachen, iemand die het weet?
Ze heeft een stukje kaas tussen haar benen verstoptquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:25 schreef TimeJumper het volgende:
Waarom moest Aafke nou zo om ze lachen, iemand die het weet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |