Dat is een heel normaal bedrag voor dat soort werk.... zeggen zequote:
Misschien heb je gelijk, maar daar ga ik toch niet wakker van liggen...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop zeg... wat heeft Laura nou voor deze missie moeten doen? Achteruit leunen en wachten tot de regie keer op keer iets voor ze regelde...
Voor dat geld raak ik nog niet eens een toetsenbord aanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is een heel normaal bedrag voor dat soort werk.... zeggen ze.
Goh dat was een heerlijke inhoudelijke discussie!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:34 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk, maar daar ga ik toch niet wakker van liggen...
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goh dat was een heerlijke inhoudelijke discussie!
Beter dan bekertjesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
bier in die kut kleine flesjes van 20 cl ....
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:35 schreef Praatpoeder het volgende:
Zag nog geen streamverslag. Maar lees ik nu dat iedereen in het huis nu overtuigt is dat Guidette en Laurens een relatie hebben?
uja, was meer dat ik het idee heb dat jij je er erg aan ergertquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goh dat was een heerlijke inhoudelijke discussie!
Joannequote:
So what. 't Is niet dat ze onterecht een uitkering trekken of zo, het is een spel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop zeg... wat heeft Laura nou voor deze missie moeten doen? Achteruit leunen en wachten tot de regie keer op keer iets voor ze regelde...
Maar wat vind je er nou echt van?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:36 schreef ABundy het volgende:
DIKKE FAAL voor Gaydo en giraf. Alleen maar giechielen en niets was romantisch. Ze moesten dmv dit etentje de rest overtuigen van hun "relatie" , maar wtf??!!! Ik heb alleen maar de zoon van Andre Pronk in combo met Mutley de giechelhond gehoord tijdens het diner.
FAAL FAAL FAAL AUB STEM!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Da's ook niet liefquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:36 schreef Anneloortje het volgende:
Ik taai af na 30 sec Alxander dag lieve fokkers!
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar wat vind je er nou echt van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |