Dat is een heel normaal bedrag voor dat soort werk.... zeggen zequote:
Misschien heb je gelijk, maar daar ga ik toch niet wakker van liggen...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop zeg... wat heeft Laura nou voor deze missie moeten doen? Achteruit leunen en wachten tot de regie keer op keer iets voor ze regelde...
Voor dat geld raak ik nog niet eens een toetsenbord aanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is een heel normaal bedrag voor dat soort werk.... zeggen ze.
Goh dat was een heerlijke inhoudelijke discussie!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:34 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk, maar daar ga ik toch niet wakker van liggen...
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goh dat was een heerlijke inhoudelijke discussie!
Beter dan bekertjesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
bier in die kut kleine flesjes van 20 cl ....
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:35 schreef Praatpoeder het volgende:
Zag nog geen streamverslag. Maar lees ik nu dat iedereen in het huis nu overtuigt is dat Guidette en Laurens een relatie hebben?
uja, was meer dat ik het idee heb dat jij je er erg aan ergertquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goh dat was een heerlijke inhoudelijke discussie!
Joannequote:
So what. 't Is niet dat ze onterecht een uitkering trekken of zo, het is een spel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop zeg... wat heeft Laura nou voor deze missie moeten doen? Achteruit leunen en wachten tot de regie keer op keer iets voor ze regelde...
Maar wat vind je er nou echt van?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:36 schreef ABundy het volgende:
DIKKE FAAL voor Gaydo en giraf. Alleen maar giechielen en niets was romantisch. Ze moesten dmv dit etentje de rest overtuigen van hun "relatie" , maar wtf??!!! Ik heb alleen maar de zoon van Andre Pronk in combo met Mutley de giechelhond gehoord tijdens het diner.
FAAL FAAL FAAL AUB STEM!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Da's ook niet liefquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:36 schreef Anneloortje het volgende:
Ik taai af na 30 sec Alxander dag lieve fokkers!
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar wat vind je er nou echt van?
hebT!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:36 schreef Datweetjeniethé het volgende:
No
[..]
uja, was meer dat ik het idee heb dat jij je er erg aan ergert
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:36 schreef ABundy het volgende:
DIKKE FAAL voor Gaydo en giraf. Alleen maar giechielen en niets was romantisch. Ze moesten dmv dit etentje de rest overtuigen van hun "relatie" , maar wtf??!!! Ik heb alleen maar de zoon van Andre Pronk in combo met Mutley de giechelhond gehoord tijdens het diner.
FAAL FAAL FAAL AUB STEM!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
miereneukerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
hebT!!
Two can play that game![]()
Ook zonder drank zou ik er geen problemen mee hebben hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:38 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij blijft haar nu wel kussen, komt vast door de alcohol, dan word het wat makkelijker
Ik heb hem gevonden hoor, Mutley de giechelhond!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
So what. 't Is niet dat ze onterecht een uitkering trekken of zo, het is een spel.
Dat hebben ze dan snel geconcludeerd.... Nog geen 1 keer echt gezoend , nog geen 1 keer geneukt... Alleeen wat eenzijdig geaai van lau....quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:35 schreef Praatpoeder het volgende:
Zag nog geen streamverslag. Maar lees ik nu dat iedereen in het huis nu overtuigt zijn dat Guidette en Laurens een relatie hebben?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:38 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Het is weer lang genoeg niet over Joanna gegaan.
Vind ik ook. Het moet veeeeel meer over Joanna gaanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:38 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:38 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Iddquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:38 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Restaurantpersoneel deed het meer dan perfect, alleen de gasten die de opdracht moesten uitvoeren waren FAIL. Opdracht was leuk, ook omdat de bewoners zo bezig zijn met een doel en dus minder tijd hebben om te denken, wat hun kennelijk gek maakt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar wat vind je er nou echt van?
Met d'r neppe onechte rotharses.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:38 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
lijkt mij juist dat als het enorm serieus was geweest het minder echt zou zijn, was de situatie ook niet naar trouwensquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:39 schreef ABundy het volgende:
[..]
Restaurantpersoneel deed het meer dan perfect, alleen de gasten die de opdracht moesten uitvoeren waren FAIL. Opdracht was leuk, ook omdat de bewoners zo bezig zijn met een doel en dus minder tijd hebben om te denken, wat hun kennelijk gek maakt.
Al en al dus geslaagde opdracht, alleen vind ik dus niet dat Gaydo en Giraff recht hebben op een volle beloning vanwege het niet serieus nemen van de opdracht die ze hadden terwijl de rest dit wel deed. (Behalve Aafke dan, af en toe giechelend weglopen)
Kan zij er nou aan doen? Tis niet dat ze ten onrechte een uitkering loopt te trekken bij de soos!quote:
He gatver...ik ben het met je eensquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:39 schreef ABundy het volgende:
[..]
Restaurantpersoneel deed het meer dan perfect, alleen de gasten die de opdracht moesten uitvoeren waren FAIL. Opdracht was leuk, ook omdat de bewoners zo bezig zijn met een doel en dus minder tijd hebben om te denken, wat hun kennelijk gek maakt.
Al en al dus geslaagde opdracht, alleen vind ik dus niet dat Gaydo en Giraff recht hebben op een volle beloning vanwege het niet serieus nemen van de opdracht die ze hadden terwijl de rest dit wel deed. (Behalve Aafke dan, af en toe giechelend weglopen)
Die twee zijn op dit moment zo'n beetje het enige wat het nog het kijken waard maakt omdat die wat moeten doen gaande het programma de rest heeft hun geheim al en hoeft dat slechts te beschermen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:32 schreef versabommie het volgende:
Echt let op, die twee kanslozen hebben nu een missie geheel op eigen houtje ( de regie heeft het onderhand zelf uitgevoerd maargoed) volbracht en krijgen strax een dikke donatie..
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:38 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ook zonder drank zou ik er geen problemen mee hebben hoor
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:40 schreef marky het volgende:
[..]
Die twee zijn op dit moment zo'n beetje het enige wat het nog het kijken waard maakt omdat die wat moeten doen gaande het programma de rest heeft hun geheim al en hoeft dat slechts te beschermen.
Daarom ook de vraagquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat hebben ze dan snel geconcludeerd.... Nog geen 1 keer echt gezoend , nog geen 1 keer geneukt... Alleeen wat eenzijdig geaai van lau....
Dat was in de DGK wel anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |