Haar ketting komt tot bij de computer?!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:16 schreef toxikon het volgende:
[..]
Bedankt voor het wijzen op de taalfout van mijn vrouw
En tokkelen op die gitaar... hoe triestquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, die zit er bij en kijkt er naar.
Alle ongenuanceerde bagger die onder mijn naam op nick komt is ook van mijn vrouw!quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Alle ongenuanceerde bagger die onder mijn nick op FOK! komt is ook van mijn vrouw!![]()
Zelf post je nooit?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Alle ongenuanceerde bagger die onder mijn naam op nick komt is ook van mijn vrouw!![]()
ja ook bedankt, laat mevrouw T effe voor me typen vanwege vette handen, en word nu gelijk gestenigd hier.quote:
HEY!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat heb jij ineens een maffe ava.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik wil voor mijn verjaardag ook een blender, hartstikke handig voor het maken van spaghetti-saus.. En een pan om de spaghetti af te bakken!!!
Spaghetti kan ook in de blender hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik wil voor mijn verjaardag ook een blender, hartstikke handig voor het maken van spaghetti-saus.. En een pan om de spaghetti af te bakken!!!
die post niet! Ze vind jou vies!quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
I'm talking to YOUquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEY!nu stoppen met het pesten van Toxicon!
Handje vasthouden ook?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:19 schreef Greys het volgende:
Ze hebben alle opdrachten gehad.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEY!nu stoppen met het pesten van Toxicon!
Een neanderthaler met een honkbalknuppel, een peuk en een pul bier.. wat is daar nu gek aan ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |