quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:23 schreef toxikon het volgende:
shit ik durf amper nog te posten nu
Goed ideequote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:26 schreef versabommie het volgende:
En kunnen we dan nu eindelijk een keer een weekje concentreren op mensen die WEL een echt geheim hebben en deze twee kansloze zoutloze jakhalzen vergeten?
Ja eindelijk intelligente woorden hier.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:26 schreef versabommie het volgende:
En kunnen we dan nu eindelijk een keer een weekje concentreren op mensen die WEL een echt geheim hebben en deze twee kansloze zoutloze jakhalzen vergeten?
Valsch! Dat zal haar leren!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee bij je vent werken ze in ieder geval niet nee..
Lekker straks voor Phillip, als ze hem weer gaat "attacken"quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:26 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ze heeft een stukje kaas tussen haar benen verstopt
Of voor Alex, dan mag hij legaal kaashappenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:27 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Lekker straks voor Phillip, als ze hem weer gaat "attacken"
Dan heb je genoeg energie voor je radslagen en koprollen van vanavondquote:
tafel gedekt met Joannaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:28 schreef versabommie het volgende:
Heeft Serpico uberhaupt iets anders gedaan behalve snaaien?
O, je moet er toch niet aan denken dat je Alex tussen je benen gaat vinden!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:27 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Of voor Alex, dan mag hij legaal kaashappen
Charmingquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:26 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Vlgs mij omdat Guido een kostbeweging maakte nadat Alex wegliep
echt niet, naar dennenwierookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gatver, nu wil ik mijn kusje terug.. je smaakt naar sigarenrook!
Ik niet neequote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O, je moet er toch niet aan denken dat je Alex tussen je benen gaat vinden!
vroeg ik me ook al afquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:28 schreef versabommie het volgende:
Heeft Serpico uberhaupt iets anders gedaan behalve snaaien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |