Dat bloesje zit lekker strak, straks heeft ze alcohol op en scheurt ze het openquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:22 schreef wieweetwatt het volgende:
Dat bloesje staat Aafke leuk. Tevens mijn eerste positieve post over Aafke
Ik ook niet! er zit al tenminste 30 mg ritalin in!!! Jij zou eens aan de pillen moeten, maar ik denk niet dat er pillen zijn die werken tegen valschnichterigheid!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik doe vet lief! Ik ben mijn pilletjes niet vergeten!
Vertel!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die fooi aan Alex, mooie actie!
Ik ontmoet ze eigenlijk sowieso nooit. Ik kom niet in neanderthaler gelegenheden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Heb jij er weleens eentje ontmoet die niet kon typen?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dat bloesje zit lekker strak, straks heeft ze alcohol op en scheurt ze het open![]()
Vind ik ook wel een positieve post
Nee bij je vent werken ze in ieder geval niet nee..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ook niet! er zit al tenminste 30 mg ritalin in!!! Jij zou eens aan de pillen moeten, maar ik denk niet dat er pillen zijn die werken tegen valschnichterigheid!
grt,
Bommerinnetje!
Iets met guido die een roos in zn mond had en kotsbeweging maakte??quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:25 schreef TimeJumper het volgende:
Waarom moest Aafke nou zo om ze lachen, iemand die het weet?
Ze heeft een stukje kaas tussen haar benen verstoptquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:25 schreef TimeJumper het volgende:
Waarom moest Aafke nou zo om ze lachen, iemand die het weet?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:23 schreef toxikon het volgende:
shit ik durf amper nog te posten nu
Goed ideequote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:26 schreef versabommie het volgende:
En kunnen we dan nu eindelijk een keer een weekje concentreren op mensen die WEL een echt geheim hebben en deze twee kansloze zoutloze jakhalzen vergeten?
Ja eindelijk intelligente woorden hier.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:26 schreef versabommie het volgende:
En kunnen we dan nu eindelijk een keer een weekje concentreren op mensen die WEL een echt geheim hebben en deze twee kansloze zoutloze jakhalzen vergeten?
Valsch! Dat zal haar leren!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee bij je vent werken ze in ieder geval niet nee..
Lekker straks voor Phillip, als ze hem weer gaat "attacken"quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:26 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ze heeft een stukje kaas tussen haar benen verstopt
Of voor Alex, dan mag hij legaal kaashappenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:27 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Lekker straks voor Phillip, als ze hem weer gaat "attacken"
Dan heb je genoeg energie voor je radslagen en koprollen van vanavondquote:
tafel gedekt met Joannaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:28 schreef versabommie het volgende:
Heeft Serpico uberhaupt iets anders gedaan behalve snaaien?
O, je moet er toch niet aan denken dat je Alex tussen je benen gaat vinden!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:27 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Of voor Alex, dan mag hij legaal kaashappen
Charmingquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:26 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Vlgs mij omdat Guido een kostbeweging maakte nadat Alex wegliep
echt niet, naar dennenwierookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gatver, nu wil ik mijn kusje terug.. je smaakt naar sigarenrook!
Ik niet neequote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O, je moet er toch niet aan denken dat je Alex tussen je benen gaat vinden!
vroeg ik me ook al afquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:28 schreef versabommie het volgende:
Heeft Serpico uberhaupt iets anders gedaan behalve snaaien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |