Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Menu diner aankomstdag:
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
Dan moet je naar bedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik durf niet.
Wat voor mouse?quote:
Ik ben niet oversekstquote:
mja die is voor mij al even geleden hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
eens moet de eerste keer zijn.
Klus geklaard?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:38 schreef wel.o.k het volgende:
valt altijd weer tegen, je badkamer verbouwen
Dat wordt dus niet douchen de komende week?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:38 schreef wel.o.k het volgende:
Hey Wokquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:38 schreef wel.o.k het volgende:
ja, sorry, moet actueel blijven hè?quote:
dat dan weer welquote:
jawel hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wordt dus niet douchen de komende week?
En dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik zet 350 euro in op 3 jaar en 4 maanden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:40 schreef MPG het volgende:
[..]wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
aanstellersquote:
verwachtte ik alquote:
[..]OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:
Bij wie ging jij je blauw vingerenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, ik ging blauwvingerthee maken.
Zijn theequote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij wie ging jij je blauw vingeren?
stel je niet aan mensquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:42 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben het nog steeds niet eens met de TT
is alleen maar om je te plagen schatquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:42 schreef RockNijntje het volgende:
quote:
Wat een verschilquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
is alleen maar om je te plagen schat
Daarover kan ik helaas geen informatie loslaten, in verband met de privacy van betrokkenequote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij wie ging jij je blauw vingeren?
Oh ja tuurlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Zet je deze ook in je FoBo, Nijner?
ja en?quote:
Die heet toch echt Three Little Birdsquote:
weet ik, maar deze klonk het beste dat vond ik belangrijkerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Die heet toch echt Three Little Birds
quote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
echt superquote:
quote:
Tuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Ze begint het langzaam door te krijgen.
quote:
supe rnummerquote:
Nee, sorry, ik doe niet aan vreemd gaanquote:
vreemdgaan als je handjes vasthoudt in de gang op schoolquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik doe niet aan vreemd gaan
Houden zoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jij doet alleen bekenden?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik stel me altijd netjes voor vantevorenquote:
ik ken een jongen met 3 tjiks, en dat weten ze niet van elkaar, kleine player dat ie er isquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
vreemdgaan als je handjes vasthoudt in de gang op school_!
Oh 3 maar...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ken een jongen met 3 tjiks, en dat weten ze niet van elkaar, kleine player dat ie er is
Ik ook.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik stel me altijd netjes voor vantevoren![]()
.
vet verhaal manquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ken een jongen met 3 tjiks, en dat weten ze niet van elkaar, kleine player dat ie er is
Nou daar denk ik anders overquote:
Nog niet, zul je bedoelen, dat gaat een keer mis natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
want het raakt je persoonlijk?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou daar denk ik anders over
uiteraard, maar daar dat zal 'm ook een zorg zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nog niet, zul je bedoelen, dat gaat een keer mis natuurlijk.
Degene waar ik een paar dagen iets mee had bleek met meerdere meisjes te gaanquote:
wow ene paar dagenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Degene waar ik een paar dagen iets mee had bleek met meerdere meisjes te gaan
Als je het idee hebt dat iemand echt van je houdt doet het best pijn als hij het na 5 dagen uitmaakt omdat die anderen eigenlijk wel 'wat leuker' waren...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
wow ene paar dagen![]()
nou meid dat is wel heel heel erg allemaal hoor
get over itquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als je het idee hebt dat iemand echt van je houdt doet het best pijn als hij het na 5 dagen uitmaakt omdat die anderen eigenlijk wel 'wat leuker' waren...
Ik denk nu alleen aan dat moment terugquote:
Als je net in de wereld van liefde komt kijken wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
wow ene paar dagen![]()
nou meid dat is wel heel heel erg allemaal hoor
Was m'n eerste vriendjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:58 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als je net in de wereld van liefde komt kijken wel.![]()
Doe eens lief tegen dat meisje, ouwe zuurpruim.
nou wat een drama allemaal zeg, gaat het nog wel?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk nu alleen aan dat moment terug
Of je houdt even je mondquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou wat een drama allemaal zeg, gaat het nog wel?
Tip: Na 5 dagen is het nog niet houden van, hè?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als je het idee hebt dat iemand echt van je houdt doet het best pijn als hij het na 5 dagen uitmaakt omdat die anderen eigenlijk wel 'wat leuker' waren...
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:58 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als je net in de wereld van liefde komt kijken wel.![]()
Doe eens lief tegen dat meisje, ouwe zuurpruim.
quote:
Ja klopt, maar we kenden al kaar al langer en vonden elkaar al best een tijdje leukquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:58 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Tip: Na 5 dagen is het nog niet houden van, hè?
Ja, maar ben het even zatquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik denk dat jij de laatste bent die bepaalt of ik wat zeg
jammer danquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:42 schreef RockNijntje het volgende:
Alsof jij eeuwen geleden geen puber bent geweest....quote:
Klopt, je kunt beter gevoelloos door het leven gaan.quote:
In de liefde kun je alles verwachten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja klopt, maar we kenden al kaar al langer en vonden elkaar al best een tijdje leuk
dat is idd niet leukquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
je weet dat ik niet serieus ben hehquote:
Waarschijnlijk de puber die nooit aandacht kreeg van meisjes.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof jij eeuwen geleden geen puber bent geweest....
Dat is wel balenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij is gewoon een ontzettende player, maar hij heeft nu wel zo'n beetje alle meisjes die hij kent gehad en niemand wil hem nogquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:01 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
In de liefde kun je alles verwachten.
neequote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof jij eeuwen geleden geen puber bent geweest....
ja je hebt me helemaal door, echtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:00 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Klopt, je kunt beter gevoelloos door het leven gaan.
Dan wordt je net zo vrolijk als jij.En wie wil dat nou niet?
Veel plezierquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:04 schreef TheFamousMan het volgende:
PeZu, je bent best wel een ongevoelige klootzak, maar je mag er toch wel zijn.
Ik ga "hangen/uit/stappen/feesten/weet ik weel,
later
waarom kwets je me zoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:04 schreef TheFamousMan het volgende:
PeZu, je bent best wel een ongevoelige klootzak, maar je mag er toch wel zijn.
Ik ga "hangen/uit/stappen/feesten/weet ik weel,
later
Doegquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:05 schreef Trevland het volgende:
Lui bedankt voor de gezelligheid maar ik ga weer eens kijken of ik nog kan karten, Bis Later![]()
Wow wat een gevoeluitbarstingquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom kwets je me zo![]()
![]()
![]()
![]()
nouhou dat is niet liehief
pas op voor stewards die op de baan springenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:05 schreef Trevland het volgende:
Lui bedankt voor de gezelligheid maar ik ga weer eens kijken of ik nog kan karten, Bis Later![]()
lief hehquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow wat een gevoeluitbarsting
johquote:
Lief zijn heeft tijd nodigquote:
ik ben vaak zet lief en aardig zat, heb je mijn post met het liedje nog gelezen daar ben ik leif hoorquote:
Niet gelezenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben vaak zet lief en aardig zat, heb je mijn post met het liedje nog gelezen daar ben ik leif hoor
ja dat wist ik alquote:
Je mag het herhalen hoorquote:
luiaardquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
je weet dat ik niet serieus ben heh![]()
en wat ik probeer te zeggen is dat als hij dat echt deed, dan is hij geen knip vd ogen waard en verdient hij geen seconde je aandacht meer.
zonde van je tijd
erase en rewind
Oh diequote:
ja super end aar?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedenavond allemaal![]()
Hoe is het hier?
Hoiiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
Fijnquote:
Ben jij weer helemaal beter?quote:
Jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben jij weer helemaal beter?
wat is er?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
FijnHier gaat het wel
[..]
Ben jij weer helemaal beter?
Marijkjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
Jeujquote:
Snif snotter kuch kuchquote:
Wokjequote:
ooh ja ik schrikte alquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JeujDan heb ik het denk ik van jou over genomen
[..]
Snif snotter kuch kuch
Maar verder wel goed hoor
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wokje![]()
Hoe staat het met de badkamerkast?
![]()
hij is klaarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat dan weer wel
[..]
jawel hoorduurde alleen de hele dag i.p.v. een ochtend
Plopperdeplop hai Koenquote:
Niet schrikkenquote:
He Koenepoenquote:
wow dat is wel iets om vrolijk van te wordenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet schrikken![]()
Ik voel me best goed de laatste tijd
Dat komt misschien ook doordat de kleur van m'n pillen nu nog vrolijker is
Het was appeltjes groen en nu zijn ze blauw met paars
[..]
He Koenepoen
Mijn pillen zijn wit en cremekleurigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet schrikken![]()
Ik voel me best goed de laatste tijd
Dat komt misschien ook doordat de kleur van m'n pillen nu nog vrolijker is
Het was appeltjes groen en nu zijn ze blauw met paars
[..]
He Koenepoen
Coolquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
hij is klaar![]()
morgen nog even afkitten
jij weer wat opgeknapt?
Ja toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
wow dat is wel iets om vrolijk van te worden
Maar mannen vinden kleur doorgaans toch ook minder belangrijk?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn pillen zijn wit en cremekleurig
de helft zie ik toch nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar mannen vinden kleur doorgaans toch ook minder belangrijk?
ja dat is wel, echtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cool![]()
Ja, een beetje
[..]
Ja toch?Ik haal ze uit het doosje en ze doen meteen hun werk
dat ligt er aan het onderwerpquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja klopt. Al vond ik het wel leuk dat ik een keer een blauwwitte capsule als medicijn had. Maar die sloegen niet aan..Dus heb ik niet meerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:
Ja, dat is ook wel zoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat is wel, echt
[..]
dat ligt er aan het onderwerp
Blauw wit heb ik ook gehad, maar dat vond ik maar saaiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt. Al vond ik het wel leuk dat ik een keer een blauwwitte capsule als medicijn had. Maar die sloegen niet aan..Dus heb ik niet meer
ik vind het ook wel belangrijk en let er zeke rop maar ja ik ben ook homo miss dat het daar aan ligt?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat is best gek volgens mij
[..]
Ja, dat is ook wel zoMaar ik vind kleurtjes altijd belangrijk en leuk
![]()
[..]
Blauw wit heb ik ook gehad, maar dat vond ik maar saai![]()
Jij bent heul niet homo!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind het ook wel belangrijk en let er zeke rop maar ja ik ben ook homo miss dat het daar aan ligt?
quote:
Jokkebrokquote:
ja maar jij hebt inside infoquote:
het wentquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat is best gek volgens mij
Jupquote:
Ja, als je niet anders gewend bentquote:
maar het kan toch zijn dat ik inmiddels op manen valquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup![]()
[..]
Ja, als je niet anders gewend bent
Nee, want jij wilt alleen Eddy Vedderquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar het kan toch zijn dat ik inmiddels op manen val
kloptquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, want jij wilt alleen Eddy Vedder![]()
Ja, vertel eens, wie is de gelukkige pezuutje?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt![]()
maar die krijg ik niet dus ik houd het bij vrouwen, eik 1
een leuke toffe lieffie die het hart van deze rotzak deed smeltenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, vertel eens, wie is de gelukkige pezuutje?![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
een leuke toffe lieffie die het hart van deze rotzak deed smelten
Liebchenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
Goedemorgen meneer Friemelquote:
Liebchenquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Klinkt goed
Zit ze ook op Fok! ?
![]()
Een heeeeeeeeeeeeeel klein beetje maarquote:
ze zei meneer tegen mequote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen meneer Friemel
[..]
Liebchen
Mwah, het gaat wel
Dat klinkt al beter als vanmorgenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen meneer Friemel
[..]
Liebchen
Mwah, het gaat wel
Respect, you has itquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ze zei meneer tegen me![]()
Hai Lieffie![]()
![]()
Ja, alleen mijn stomme neus en al dat stomme snotquote:
neem maar van mij aan dat ze leuk isquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een heeeeeeeeeeeeeel klein beetje maar![]()
Beter dan poepquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, alleen mijn stomme neus en al dat stomme snot![]()
Okquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
neem maar van mij aan dat ze leuk is
Nee eigenlijk niet echtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Respect, you has it![]()
HaiNog wat leuks gedaan vandaag?
He bahquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, alleen mijn stomme neus en al dat stomme snot![]()
Poep is tijdelijk, dat snot gaat maar doorquote:
tenk joe:*quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ok![]()
Ik vind het in elk geval echt leuk voor je
![]()
Is gelukkig ook maar tijdelijk, 3 á 4 dagen gemiddeldquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Poep is tijdelijk, dat snot gaat maar doorEn ik poep nog steeds, ondanks al dat snot
Lekkerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet echt![]()
Bootschappen gedaan
Boodschappen gedaan
Eten
Slapen
Meer eigenlijk niet .....
Dankquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
tenk joe:*
ik vind het ook leuk en spannend en jummie
En dat poepen moet elke dagquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Is gelukkig ook maar tijdelijk, 3 á 4 dagen gemiddeld
Ieuwl! Je zei poepquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dat poepen moet elke dagIk haat POEP
Veel plezier Mpgquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:54 schreef MPG het volgende:
Lieverds, ik ga jullie weer een tijdje verlaten...
Ik ga ff de stad in.
Tot vannacht / morgen
Veel plezierquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:54 schreef MPG het volgende:
Lieverds, ik ga jullie weer een tijdje verlaten...
Ik ga ff de stad in.
Tot vannacht / morgen
ja was ik wel van planquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Dank
[..]![]()
Geniet ervan mop
Dankjequote:
Lekker tochquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:55 schreef MissMSX het volgende:
Snot. Poep.
Hoe'n smakelijke onderwerpen tijdens het eten
broodjes poep met snotquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:55 schreef MissMSX het volgende:
Snot. Poep.
Hihihiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja was ik wel van plan
weet je hoe leif ze is?
zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo lief
Sorryquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:55 schreef MissMSX het volgende:
Snot. Poep.
Ome willemquote:
Mijn diner wel jaquote:
Iedere gek heb z'n gebrek hequote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HihihiKjoet
[..]
SorryIk houd ervan, dat soort onderwerpen
![]()
Nee joh, die POEP en SNOTquote:
ja wat dat betreft ben ik ook gewoon heel erg, romanticus en kus verslaafdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HihihiKjoet
[..]
SorryIk houd ervan, dat soort onderwerpen
![]()
Jaquote:
Heerlijk toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wat dat betreft ben ik ook gewoon heel erg, romanticus en kus verslaafd
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIk houd van mijn gebrek
![]()
ja maa rik moet nu even hier mijn gevoelige kant laten zien want ik ben anders alleen maar een ongevoelige klootzak en zeurpietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heerlijk toch?![]()
Ik houd van dat soort mannen
Ik houd er van om gewoohd te worden
Dus doe je ding bij je meisje
![]()
Is dat krentewegge?quote:
GMTAquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maa rik moet nu even hier mijn gevoelige kant laten zien want ik ben anders alleen maar een ongevoelige klootzak en zeurpiet![]()
![]()
![]()
ja maar tfm noemt me ongevoelligquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee hoor, dat ben je niet
Ik vind jou altijd doldwaas komisch
![]()
Dat is echt PRECIES mijn beeld bij jouquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maa rik moet nu even hier mijn gevoelige kant laten zien want ik ben anders alleen maar een ongevoelige klootzak en zeurpiet![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar tfm noemt me ongevoellig![]()
en kentekenplaaat ook![]()
ooh wacht ik verwar mezelf me iemand ie het wat boeit
mja leeghoofd hehquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:03 schreef RockNijntje het volgende:
Iets op je hoofd leggen, vergeten dat het op je hoofd ligt en dan valt er ineens iets van je hoofd af![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:03 schreef RockNijntje het volgende:
Iets op je hoofd leggen, vergeten dat het op je hoofd ligt en dan valt er ineens iets van je hoofd af![]()
wat doe ik verkeerdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is echt PRECIES mijn beeld bij jou
ja maar straks kan ik er niet van slapen en moet ik mezlef weeeeer in slaap huilenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja maar TFM is een puber
En Kentekenplaat is heel erg gevoelig
Dus niets van aantrekken als het je wel wat zou kunnen schelen
Als het goed is een vergiet!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat had jij op je hoofd gelegd dan?
Wat wil je dat het was?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat had jij op je hoofd gelegd dan?
pedroquote:
Maarmaarmaar, dan kan je meisje je troostenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat doe ik verkeerd
[..]
ja maar straks kan ik er niet van slapen en moet ik mezlef weeeeer in slaap huilen
Een kikkerquote:
ik doe leiver iets andersquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maarmaarmaar, dan kan je meisje je troosten
[..]
Een kikkerOf een cavia, want cavia's zijn lief
![]()
Ja uh een pen dusquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een kikkerOf een cavia, want cavia's zijn lief
![]()
Allesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat doe ik verkeerd
[..]
ja maar straks kan ik er niet van slapen en moet ik mezlef weeeeer in slaap huilen
Je doet de TT eer aanquote:
Echt wat voor jou: Het grote fokkers-met-een-vergiet-op-hun-hoofd topic.quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt wat voor jou: Het grote fokkers-met-een-vergiet-op-hun-hoofd topic.
*krast in zijn polsen*quote:
want iets anders is erger dan oversekste konijntjes?quote:
>> R&Pquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
*krast in zijn polsen*
[..]
want iets anders is erg dan oversekste konijntjes?
kun jij net als mijn lief ook mijn gedachte lezen?
nou? nou?
ultiem troll subforum r&pquote:
Dat mag jij bepalenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
want iets anders is erger dan oversekste konijntjes?
kun jij net als mijn lief ook mijn gedachte lezen?
nou? nou?
I know, het is mijn uitvalsbasisquote:
mja dan doe ik de tt ook geen eerquote:
whehehe vuigerdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
I know, het is mijn uitvalsbasis
ik stem voorquote:
Past makkelijk in zijn kofferquote:
is al ingepakt, maar vorige keer is hij ook uit mijn koffer gejat door de douanequote:
Ambtenarenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is al ingepakt, maar vorige keer is hij ook uit mijn koffer gejat door de douane
Oh die douane ook altijdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is al ingepakt, maar vorige keer is hij ook uit mijn koffer gejat door de douane
Laat me raden: je moest invoerrechten betalen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou nouquote:
mja voor niks gaat de zon opquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat me raden: je moest invoerrechten betalen?.
binnen de euquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat me raden: je moest invoerrechten betalen?.
quote:
lichtend voorbeel dvan hoe het niet moetquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Die lui gunnen je het licht in de ogen niet
Vrij verkeer van personen en goederen FTWquote:
Kom komquote:
Je hebt je toch niet bezeert hopelijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:17 schreef Koen66 het volgende:
kwam een uur terug al binnenvallen hier
maar was vergeten dat ik nog een en ander te doen had
Hier ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:18 schreef Koen66 het volgende:
hier staat gezellig weer 'All you need is love' op op de tv
hee er zit een knop op je tv, druk hem in en ga maar meequote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:18 schreef Koen66 het volgende:
Hier Flikkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:18 schreef Koen66 het volgende:
met doris D ?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee er zit een knop op je tv, druk hem in en ga maar mee
dat hoorde ik toevallig inderdaadquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier ookZag je die meneer die alle "goede" eigenschappen van een Monique ging opnoemen?
![]()
Ze was de slankste niet en eigenlijk ook een kop groter dan hem, maar ach ze was wel lief
![]()
ok okquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nou nou komt zo lekker na kom kom
Briljant toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat hoorde ik toevallig inderdaad
goed voor relatie, tv uitzitten waar iemand naar zit te kijkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
naar een film met doris dayquote:
Dat waren nog eens bazen in hun tijdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
Sjonge jongequote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Briljant toch?Ik moest echt lachen
![]()
Sorryquote:
Zie het zo: dan hoef je de volgende keer ook niet mee te kijken naar dit soort programma'squote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
goed voor relatie, tv uitzitten waar iemand naar zit te kijken
Ach, goedmaakseks ftwquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
goed voor relatie, tv uitzitten waar iemand naar zit te kijken
Ze kwamen niet voor niets uit Tilburgquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat waren nog eens bazen in hun tijd
ik voel me al niet zo lekkerquote:
Owh ja, dat was hun enige minpuntjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ze kwamen niet voor niets uit Tilburg
[ afbeelding ]
had je ook fluor paars groene zweetbandjes?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat waren nog eens bazen in hun tijd
Dramaclass id uitgelopen ?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:21 schreef Koen66 het volgende:
wat is er eigenlijk met Stuart aan t handje
Vast welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
had je ook fluor paars groene zweetbandjes?
Ik mocht op de foto met Hennyquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ze kwamen niet voor niets uit Tilburg
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik voel me al niet zo lekker
dan is dat het 1e waar ik zeker geen trek in heb
Uh niks?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:21 schreef Koen66 het volgende:
wat is er eigenlijk met Stuart aan t handje
Een van likmevessiequote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik mocht op de foto met Henny![]()
[..]En jij bent een man
op je spijkerjackiequote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vast wel
Ik heb iig nog wel ergens wat buttons
Lekker rustig tochquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
al een paar dagen niet gespot hier
Ja, als man wil je toch altijd?quote:
kijk, spannende sex met een onbekende zou iets anders zijn hequote:
Heerlijkquote:
laatste bezoek: 2 dagen, 4 uur geleden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
al een paar dagen niet gespot hier
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kijk, spannende sex met een onbekende zou iets anders zijn he![]()
![]()
ik doe heul niet onaardigquote:
wie die schoen past trekke hem aanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik doe heul niet onaardig
viel me alleen op dat ie er niet was
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
wie die schoen past trekke hem aan
hahah ik denk dat ze er hetzelfde over denktquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Laat je vrouw dat maar niet horen
![]()
Dat is pas slecht voor je relatie
Ik zie nergens iets echt onaardigs? Gezien de grapjes PI'squote:
Wat ga je doen met die schoen?quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahah ik denk dat ze er hetzelfde over denkt
niet dat ze het doet overigens,net als ik, ikke ook braaf
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zie nergens iets echt onaardigs? Gezien de grapjes PI's
Neeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakkenquote:
Lijkt me wel jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, als man wil je toch altijd?![]()
Passenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat ga je doen met die schoen?
[..]Echt?
Ja, ik had niet door dat je een grapje maakte, door de ontbrekende PIquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken
ja want ik ben altijd zo serieusquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik had niet door dat je een grapje maakte, door de ontbrekende PI![]()
En hij had nog wel zo'n lieve voor zijn post staan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik had niet door dat je een grapje maakte, door de ontbrekende PI![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |