quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:03 schreef RockNijntje het volgende:
Iets op je hoofd leggen, vergeten dat het op je hoofd ligt en dan valt er ineens iets van je hoofd af![]()
wat doe ik verkeerdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is echt PRECIES mijn beeld bij jou
ja maar straks kan ik er niet van slapen en moet ik mezlef weeeeer in slaap huilenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja maar TFM is een puber
En Kentekenplaat is heel erg gevoelig
Dus niets van aantrekken als het je wel wat zou kunnen schelen
Als het goed is een vergiet!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat had jij op je hoofd gelegd dan?
Wat wil je dat het was?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat had jij op je hoofd gelegd dan?
pedroquote:
Maarmaarmaar, dan kan je meisje je troostenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat doe ik verkeerd
[..]
ja maar straks kan ik er niet van slapen en moet ik mezlef weeeeer in slaap huilen
Een kikkerquote:
ik doe leiver iets andersquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maarmaarmaar, dan kan je meisje je troosten
[..]
Een kikkerOf een cavia, want cavia's zijn lief
![]()
Ja uh een pen dusquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een kikkerOf een cavia, want cavia's zijn lief
![]()
Allesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat doe ik verkeerd
[..]
ja maar straks kan ik er niet van slapen en moet ik mezlef weeeeer in slaap huilen
Je doet de TT eer aanquote:
Echt wat voor jou: Het grote fokkers-met-een-vergiet-op-hun-hoofd topic.quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt wat voor jou: Het grote fokkers-met-een-vergiet-op-hun-hoofd topic.
*krast in zijn polsen*quote:
want iets anders is erger dan oversekste konijntjes?quote:
>> R&Pquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
*krast in zijn polsen*
[..]
want iets anders is erg dan oversekste konijntjes?
kun jij net als mijn lief ook mijn gedachte lezen?
nou? nou?
ultiem troll subforum r&pquote:
Dat mag jij bepalenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
want iets anders is erger dan oversekste konijntjes?
kun jij net als mijn lief ook mijn gedachte lezen?
nou? nou?
I know, het is mijn uitvalsbasisquote:
mja dan doe ik de tt ook geen eerquote:
whehehe vuigerdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
I know, het is mijn uitvalsbasis
ik stem voorquote:
Past makkelijk in zijn kofferquote:
is al ingepakt, maar vorige keer is hij ook uit mijn koffer gejat door de douanequote:
Ambtenarenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is al ingepakt, maar vorige keer is hij ook uit mijn koffer gejat door de douane
Oh die douane ook altijdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is al ingepakt, maar vorige keer is hij ook uit mijn koffer gejat door de douane
Laat me raden: je moest invoerrechten betalen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou nouquote:
mja voor niks gaat de zon opquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat me raden: je moest invoerrechten betalen?.
binnen de euquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat me raden: je moest invoerrechten betalen?.
quote:
lichtend voorbeel dvan hoe het niet moetquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Die lui gunnen je het licht in de ogen niet
Vrij verkeer van personen en goederen FTWquote:
Kom komquote:
Je hebt je toch niet bezeert hopelijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:17 schreef Koen66 het volgende:
kwam een uur terug al binnenvallen hier
maar was vergeten dat ik nog een en ander te doen had
Hier ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:18 schreef Koen66 het volgende:
hier staat gezellig weer 'All you need is love' op op de tv
hee er zit een knop op je tv, druk hem in en ga maar meequote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:18 schreef Koen66 het volgende:
hier staat gezellig weer 'All you need is love' op op de tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |