waarom kwets je me zoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:04 schreef TheFamousMan het volgende:
PeZu, je bent best wel een ongevoelige klootzak, maar je mag er toch wel zijn.
Ik ga "hangen/uit/stappen/feesten/weet ik weel,
later
Doegquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:05 schreef Trevland het volgende:
Lui bedankt voor de gezelligheid maar ik ga weer eens kijken of ik nog kan karten, Bis Later![]()
Wow wat een gevoeluitbarstingquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom kwets je me zo![]()
![]()
![]()
![]()
nouhou dat is niet liehief
pas op voor stewards die op de baan springenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:05 schreef Trevland het volgende:
Lui bedankt voor de gezelligheid maar ik ga weer eens kijken of ik nog kan karten, Bis Later![]()
lief hehquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow wat een gevoeluitbarsting
johquote:
Lief zijn heeft tijd nodigquote:
ik ben vaak zet lief en aardig zat, heb je mijn post met het liedje nog gelezen daar ben ik leif hoorquote:
Niet gelezenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben vaak zet lief en aardig zat, heb je mijn post met het liedje nog gelezen daar ben ik leif hoor
ja dat wist ik alquote:
Je mag het herhalen hoorquote:
luiaardquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
je weet dat ik niet serieus ben heh![]()
en wat ik probeer te zeggen is dat als hij dat echt deed, dan is hij geen knip vd ogen waard en verdient hij geen seconde je aandacht meer.
zonde van je tijd
erase en rewind
Oh diequote:
ja super end aar?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedenavond allemaal![]()
Hoe is het hier?
Hoiiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
Fijnquote:
Ben jij weer helemaal beter?quote:
Jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben jij weer helemaal beter?
wat is er?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
FijnHier gaat het wel
[..]
Ben jij weer helemaal beter?
Marijkjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
Jeujquote:
Snif snotter kuch kuchquote:
Wokjequote:
ooh ja ik schrikte alquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JeujDan heb ik het denk ik van jou over genomen
[..]
Snif snotter kuch kuch
Maar verder wel goed hoor
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wokje![]()
Hoe staat het met de badkamerkast?
![]()
hij is klaarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat dan weer wel
[..]
jawel hoorduurde alleen de hele dag i.p.v. een ochtend
Plopperdeplop hai Koenquote:
Niet schrikkenquote:
He Koenepoenquote:
wow dat is wel iets om vrolijk van te wordenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet schrikken![]()
Ik voel me best goed de laatste tijd
Dat komt misschien ook doordat de kleur van m'n pillen nu nog vrolijker is
Het was appeltjes groen en nu zijn ze blauw met paars
[..]
He Koenepoen
Mijn pillen zijn wit en cremekleurigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet schrikken![]()
Ik voel me best goed de laatste tijd
Dat komt misschien ook doordat de kleur van m'n pillen nu nog vrolijker is
Het was appeltjes groen en nu zijn ze blauw met paars
[..]
He Koenepoen
Coolquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
hij is klaar![]()
morgen nog even afkitten
jij weer wat opgeknapt?
Ja toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
wow dat is wel iets om vrolijk van te worden
Maar mannen vinden kleur doorgaans toch ook minder belangrijk?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn pillen zijn wit en cremekleurig
de helft zie ik toch nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar mannen vinden kleur doorgaans toch ook minder belangrijk?
ja dat is wel, echtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cool![]()
Ja, een beetje
[..]
Ja toch?Ik haal ze uit het doosje en ze doen meteen hun werk
dat ligt er aan het onderwerpquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja klopt. Al vond ik het wel leuk dat ik een keer een blauwwitte capsule als medicijn had. Maar die sloegen niet aan..Dus heb ik niet meerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:
Ja, dat is ook wel zoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat is wel, echt
[..]
dat ligt er aan het onderwerp
Blauw wit heb ik ook gehad, maar dat vond ik maar saaiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt. Al vond ik het wel leuk dat ik een keer een blauwwitte capsule als medicijn had. Maar die sloegen niet aan..Dus heb ik niet meer
ik vind het ook wel belangrijk en let er zeke rop maar ja ik ben ook homo miss dat het daar aan ligt?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat is best gek volgens mij
[..]
Ja, dat is ook wel zoMaar ik vind kleurtjes altijd belangrijk en leuk
![]()
[..]
Blauw wit heb ik ook gehad, maar dat vond ik maar saai![]()
Jij bent heul niet homo!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind het ook wel belangrijk en let er zeke rop maar ja ik ben ook homo miss dat het daar aan ligt?
quote:
Jokkebrokquote:
ja maar jij hebt inside infoquote:
het wentquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat is best gek volgens mij
Jupquote:
Ja, als je niet anders gewend bentquote:
maar het kan toch zijn dat ik inmiddels op manen valquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup![]()
[..]
Ja, als je niet anders gewend bent
Nee, want jij wilt alleen Eddy Vedderquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar het kan toch zijn dat ik inmiddels op manen val
kloptquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, want jij wilt alleen Eddy Vedder![]()
Ja, vertel eens, wie is de gelukkige pezuutje?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt![]()
maar die krijg ik niet dus ik houd het bij vrouwen, eik 1
een leuke toffe lieffie die het hart van deze rotzak deed smeltenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, vertel eens, wie is de gelukkige pezuutje?![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
een leuke toffe lieffie die het hart van deze rotzak deed smelten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |