In de liefde kun je alles verwachten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja klopt, maar we kenden al kaar al langer en vonden elkaar al best een tijdje leuk
dat is idd niet leukquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als je het idee hebt dat iemand echt van je houdt doet het best pijn als hij het na 5 dagen uitmaakt omdat die anderen eigenlijk wel 'wat leuker' waren...
je weet dat ik niet serieus ben hehquote:
Waarschijnlijk de puber die nooit aandacht kreeg van meisjes.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof jij eeuwen geleden geen puber bent geweest....
Dat is wel balenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als je het idee hebt dat iemand echt van je houdt doet het best pijn als hij het na 5 dagen uitmaakt omdat die anderen eigenlijk wel 'wat leuker' waren...
Hij is gewoon een ontzettende player, maar hij heeft nu wel zo'n beetje alle meisjes die hij kent gehad en niemand wil hem nogquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:01 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
In de liefde kun je alles verwachten.
neequote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof jij eeuwen geleden geen puber bent geweest....
ja je hebt me helemaal door, echtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:00 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Klopt, je kunt beter gevoelloos door het leven gaan.
Dan wordt je net zo vrolijk als jij.En wie wil dat nou niet?
Veel plezierquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:04 schreef TheFamousMan het volgende:
PeZu, je bent best wel een ongevoelige klootzak, maar je mag er toch wel zijn.
Ik ga "hangen/uit/stappen/feesten/weet ik weel,
later
waarom kwets je me zoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:04 schreef TheFamousMan het volgende:
PeZu, je bent best wel een ongevoelige klootzak, maar je mag er toch wel zijn.
Ik ga "hangen/uit/stappen/feesten/weet ik weel,
later
Doegquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:05 schreef Trevland het volgende:
Lui bedankt voor de gezelligheid maar ik ga weer eens kijken of ik nog kan karten, Bis Later![]()
Wow wat een gevoeluitbarstingquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom kwets je me zo![]()
![]()
![]()
![]()
nouhou dat is niet liehief
pas op voor stewards die op de baan springenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:05 schreef Trevland het volgende:
Lui bedankt voor de gezelligheid maar ik ga weer eens kijken of ik nog kan karten, Bis Later![]()
lief hehquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow wat een gevoeluitbarsting
johquote:
Lief zijn heeft tijd nodigquote:
ik ben vaak zet lief en aardig zat, heb je mijn post met het liedje nog gelezen daar ben ik leif hoorquote:
Niet gelezenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben vaak zet lief en aardig zat, heb je mijn post met het liedje nog gelezen daar ben ik leif hoor
ja dat wist ik alquote:
Je mag het herhalen hoorquote:
luiaardquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
je weet dat ik niet serieus ben heh![]()
en wat ik probeer te zeggen is dat als hij dat echt deed, dan is hij geen knip vd ogen waard en verdient hij geen seconde je aandacht meer.
zonde van je tijd
erase en rewind
Oh diequote:
ja super end aar?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedenavond allemaal![]()
Hoe is het hier?
Hoiiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedenavond allemaal![]()
Hoe is het hier?
Fijnquote:
Ben jij weer helemaal beter?quote:
Jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben jij weer helemaal beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |