echt superquote:
quote:
Tuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Ze begint het langzaam door te krijgen.
quote:
supe rnummerquote:
Nee, sorry, ik doe niet aan vreemd gaanquote:
vreemdgaan als je handjes vasthoudt in de gang op schoolquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik doe niet aan vreemd gaan
Houden zoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jij doet alleen bekenden?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik stel me altijd netjes voor vantevorenquote:
ik ken een jongen met 3 tjiks, en dat weten ze niet van elkaar, kleine player dat ie er isquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
vreemdgaan als je handjes vasthoudt in de gang op school_!
Oh 3 maar...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ken een jongen met 3 tjiks, en dat weten ze niet van elkaar, kleine player dat ie er is
Ik ook.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik stel me altijd netjes voor vantevoren![]()
.
vet verhaal manquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ken een jongen met 3 tjiks, en dat weten ze niet van elkaar, kleine player dat ie er is
Nou daar denk ik anders overquote:
Nog niet, zul je bedoelen, dat gaat een keer mis natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
want het raakt je persoonlijk?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou daar denk ik anders over
uiteraard, maar daar dat zal 'm ook een zorg zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nog niet, zul je bedoelen, dat gaat een keer mis natuurlijk.
Degene waar ik een paar dagen iets mee had bleek met meerdere meisjes te gaanquote:
wow ene paar dagenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Degene waar ik een paar dagen iets mee had bleek met meerdere meisjes te gaan
Als je het idee hebt dat iemand echt van je houdt doet het best pijn als hij het na 5 dagen uitmaakt omdat die anderen eigenlijk wel 'wat leuker' waren...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
wow ene paar dagen![]()
nou meid dat is wel heel heel erg allemaal hoor
get over itquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als je het idee hebt dat iemand echt van je houdt doet het best pijn als hij het na 5 dagen uitmaakt omdat die anderen eigenlijk wel 'wat leuker' waren...
Ik denk nu alleen aan dat moment terugquote:
Als je net in de wereld van liefde komt kijken wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
wow ene paar dagen![]()
nou meid dat is wel heel heel erg allemaal hoor
Was m'n eerste vriendjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:58 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als je net in de wereld van liefde komt kijken wel.![]()
Doe eens lief tegen dat meisje, ouwe zuurpruim.
nou wat een drama allemaal zeg, gaat het nog wel?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk nu alleen aan dat moment terug
Of je houdt even je mondquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou wat een drama allemaal zeg, gaat het nog wel?
Tip: Na 5 dagen is het nog niet houden van, hè?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als je het idee hebt dat iemand echt van je houdt doet het best pijn als hij het na 5 dagen uitmaakt omdat die anderen eigenlijk wel 'wat leuker' waren...
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:58 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als je net in de wereld van liefde komt kijken wel.![]()
Doe eens lief tegen dat meisje, ouwe zuurpruim.
quote:
Ja klopt, maar we kenden al kaar al langer en vonden elkaar al best een tijdje leukquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:58 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Tip: Na 5 dagen is het nog niet houden van, hè?
Ja, maar ben het even zatquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik denk dat jij de laatste bent die bepaalt of ik wat zeg
jammer danquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:42 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben het nog steeds niet eens met de TT
Alsof jij eeuwen geleden geen puber bent geweest....quote:
Klopt, je kunt beter gevoelloos door het leven gaan.quote:
In de liefde kun je alles verwachten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja klopt, maar we kenden al kaar al langer en vonden elkaar al best een tijdje leuk
dat is idd niet leukquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
je weet dat ik niet serieus ben hehquote:
Waarschijnlijk de puber die nooit aandacht kreeg van meisjes.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof jij eeuwen geleden geen puber bent geweest....
Dat is wel balenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij is gewoon een ontzettende player, maar hij heeft nu wel zo'n beetje alle meisjes die hij kent gehad en niemand wil hem nogquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:01 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
In de liefde kun je alles verwachten.
neequote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof jij eeuwen geleden geen puber bent geweest....
ja je hebt me helemaal door, echtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:00 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Klopt, je kunt beter gevoelloos door het leven gaan.
Dan wordt je net zo vrolijk als jij.En wie wil dat nou niet?
Veel plezierquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:04 schreef TheFamousMan het volgende:
PeZu, je bent best wel een ongevoelige klootzak, maar je mag er toch wel zijn.
Ik ga "hangen/uit/stappen/feesten/weet ik weel,
later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |