FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Guido en Laura!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:04 schreef Barb_ het volgende:
Ok ik heb het even gemist en kan het niet terugvinden in de streamverslagen..Wie krijgen er een diner voor 2?
Lantaarnpaal en Guidette.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:04 schreef Barb_ het volgende:
Ok ik heb het even gemist en kan het niet terugvinden in de streamverslagen..Wie krijgen er een diner voor 2?
Het 'personeel' krijgt betaalt, Guido en Laura moeten hun liefde duidelijk maken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:05 schreef Barb_ het volgende:
Is het een soort groepsmissie? Of gewoon een idee van de rest van de groep?:D
En Alex is de ober van vanavond, extra smeuïgquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:07 schreef Barb_ het volgende:
Thanks voor de infoBen benieuwd naar vanavond dan
http://www.secretstory.nl/videos/400/Culinair+genieten+geblazenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:05 schreef Barb_ het volgende:
Is het een soort groepsmissie? Of gewoon een idee van de rest van de groep?:D
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:06 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Het 'personeel' krijgt betaalt, Guido en Laura moeten hun liefde duidelijk maken.
Na het diner gaan ze weer aan de alcohol
Om die slemppartij van van de week te overtreffen, moeter nu een orgie komen lijkt mequote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:07 schreef Barb_ het volgende:
Thanks voor de infoBen benieuwd naar vanavond dan
Wow dat is vals, zal helaas er niks van meekrijgen maar hoop dat iemand de energie steekt in de streamverslagen, dat word van deze kant altijd heel erg gewaardeerd.....quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:07 schreef Roguee het volgende:
[..]
En Alex is de ober van vanavond, extra smeuïg
J eigenlijk erger dan slappe pannekoek zijn imo en deverkeerdegaat dan ook naar huis. Ondanks dat alex niet mijn vriend is .quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:08 schreef Psychecn het volgende:
Iemand zei dat ik SERVIA niet mag.
In eerste instantie wel maar hij is gemeen en de opmerkingen die hij maakt zonder het te onderbouwen (zoals tegen alex dat ie nooit iets bereikt heeft en een loser is)
Als hij anderen ook zou aanspreken zoals Joanna met haar berg kaas gister en Guido kon niet douchen omdat een ander te lang heeft gedouched.(en dit kwam niet door alex)
Hij valt alleen Alex aan en manipuleert de anderen hem te haten en eruit te stemmen.
Ik hou niet zo van die achterbakse dingen en denk dat als het huis de beelden later terug ziet ze ook wel zien dat servia laag is..
In het updatetopic staan 2 filmpjes.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:05 schreef MissJ.24 het volgende:
Guido en Laura, damn ik gokte op Guido en Servio. En waarom? Is er iets gewonnen, sorry dat ik het vraag maar er zijn geen streamverslagen.
Of filmpjesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:08 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wow dat is vals, zal helaas er niks van meekrijgen maar hoop dat iemand de energie steekt in de streamverslagen, dat word van deze kant altijd heel erg gewaardeerd.....
Laatste slokje uit de fles.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:10 schreef jugler het volgende:
Alex hoopt uiteraard dat ie nog een 'fooi' krijgt voor z'n sommeliers diensten
Denk dat de sfeer heel anders word als Joanna of servio eruit zou gaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:09 schreef toxikon het volgende:
[..]
J eigenlijk erger dan slappe pannekoek zijn imo en deverkeerdegaat dan ook naar huis. Ondanks dat alex niet mijn vriend is .
Ze hebben wel de leukste gekoppeld zegquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:11 schreef BBQSausage het volgende:
Opmaak = Servio - Joanne
Hoofdgerecht = Sharon - Sofia
Voor-nagerecht = Monique - Maik
Kelner = Alex
Schoonmaak/awas = Gerard
Gastheer/Gastvrouw = Aafke & Philip
Romantische tune = Karim
Veelvraten = Laura & Guido.
Dit ^^quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:11 schreef itsbas het volgende:
en na het uitgaan zal ik eens kijken of er rond half4 nog wat te doen valt daar in Portugal
Wel goede duo's!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:11 schreef BBQSausage het volgende:
Opmaak = Servio - Joanne
Hoofdgerecht = Sharon - Sofia
Voor-nagerecht = Monique - Maik
Kelner = Alex
Schoonmaak/awas = Gerard
Gastheer/Gastvrouw = Aafke & Philip
Romantische tune = Karim
Veelvraten = Laura & Guido.
Ik zie joanna het liefst vertrekken en daarna servio en dan alexandertje.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:11 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Denk dat de sfeer heel anders word als Joanna of servio eruit zou gaan.
Zulke wendingen ben ik altijd wel benieuwd naar.
Hoop ook dat er nog een gastbewoner in komt om te shokeren
Ligt eraan of het de moeite waart is om te vermelden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:10 schreef itsbas het volgende:
Ik zal het vanavond ook niet zien, hoop dat er vanavond genoeg info hier staat
Dan doe ik om 6u wel een update, na me werkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:11 schreef itsbas het volgende:
en na het uitgaan zal ik eens kijken of er rond half4 nog wat te doen valt daar in Portugal
Nou, ik denk dat de irritaties dicht onder de oppervlakte zitten hoor, hoeft maar wát te gebeuren en het is raak.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:12 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ik zie joanna het liefst vertrekken en daarna servio en dan alexandertje.
En dan effe peper in het huis want anders gaan ze elkaarte lief vinden
Muziek maken?? Karim met dat gitaartje??quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:05 schreef Roguee het volgende:
[..]
Guido en Laura!
En de rest vd bewoners hebben allemaal een eigen taak, of koken of serveren of muziek maken etc.
Ik zou die oesters lekker gratineren. Hoop vinden ze rauw niet zo tof .quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:13 schreef mevrouwdebok het volgende:
als Mo het zo goed weet waarom doet ze het dan niet ff zelf ?
Jep, hij heeft vanmiddag al een paar romantische deuntjes zitten oefenen joh!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Muziek maken?? Karim met dat gitaartje??
Eensch.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze hadden Servio met Alex moeten koppelen.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:16 schreef RiftNL het volgende:
Ik denk dat Guido alleen Laura's oester wil![]()
Eensquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:15 schreef jugler het volgende:
Moet wel zeggen dat het verkopen van het geheim van Laura en Guido voornamelijk te danken is aan Laura en dan heb ik het niet over Guido en z'n vriendinprobleem. Volgens mij was het alleen Laura die steeds bij Guido ging zitten en het initiatief nam, Guido had alleen z'n missie en gaf antwoord als bv Joanna hem dingen vroeg over Laura etc.
Voor geen miljoen eet ik zo'n ding rauw! Maar gekookt in een lekkere bouillon zijn ze heerlijk!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:14 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ik zou die oesters lekker gratineren. Hoop vinden ze rauw niet zo tof .
Moet ie alleen niet zo prutsen met open makenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:16 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
![]()
Hij is in ieder geval geschoren
En spaghetti is rijk aan koolhydraten, wat weer goed is als er lichamelijke prestaties geleverd moeten worden.quote:
Ah een lekker lichte bouillon klinkt ook goedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:17 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Voor geen miljoen eet ik zo'n ding rauw! Maar gekookt in een lekkere bouillon zijn ze heerlijk!
Zolang de oester vochtig genoeg is moet het lukken denk ikquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:17 schreef toxikon het volgende:
[..]
Moet ie alleen niet zo prutsen met open maken
Gegratinerd met kaasquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:16 schreef RiftNL het volgende:
Rauw met uitje uit de azijn en wat gesnipperde rode peper. Heerlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:17 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Voor geen miljoen eet ik zo'n ding rauw! Maar gekookt in een lekkere bouillon zijn ze heerlijk!
Moet die ook gegratineerd worden?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:16 schreef RiftNL het volgende:
Nah, eerder het sterretje van Servio.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:16 schreef RiftNL het volgende:
karim -> tokkelen op gitaarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:18 schreef MissJ.24 het volgende:
Topfilmpjes maar wat zijn de taken van Gerard en karim?
Wie wil Laura's oester nou niet???quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:16 schreef RiftNL het volgende:
Ikquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wie wil Laura's oester nou niet???
Nou sorryquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
G met 3 letters er nog achter, zoals ze laatst op het feestje al zeiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:19 schreef BBQSausage het volgende:
Mo; "Is heel lekker, je wordt er helemaal, je weet wel van. Ken je die film niet, oesters van namkee?"
Pannetje mosselen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:19 schreef jugler het volgende:
Over eten gesproken, wat hadden jullie ze geserveerd? In het thema van romantiek
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:18 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Zolang de oester vochtig genoeg is moet het lukken denk ik
*Ril!*quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
Rauw met uitje uit de azijn en wat gesnipperde rode peper. Heerlijk
gildoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Frikadel speciaal, en dan allebei aan een uiteinde knabbelenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:19 schreef jugler het volgende:
Over eten gesproken, wat hadden jullie ze geserveerd? In het thema van romantiek
Eerst op zuigen toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:21 schreef Roguee het volgende:
[..]
Frikadel speciaal, en dan allebei aan een uiteinde knabbelen
Laat papa en mama het maar niet horen, dan zwaait er wat!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:20 schreef Roguee het volgende:
[..]
G met 3 letters er nog achter, zoals ze laatst op het feestje al zei
Geen idee, maar snijden in een bord getuigt ook niet van vakkennisquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:21 schreef BBQSausage het volgende:
Gadverdamme, wat is Sharon in vredesnaam aan het doen met die pâté.
Aardbeien met slagroom aan elkaar voeren.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:21 schreef Roguee het volgende:
[..]
Frikadel speciaal, en dan allebei aan een uiteinde knabbelen
Gerard doet een beetje de supervisie! En dan komt het helemaal goed!! Heerlijke vent is het toch!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:23 schreef Banjerkanjer het volgende:
Gerard weet gelukkig hoe de oesters geopend moeten worden.
Heeft ie kleren aan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:24 schreef Roguee het volgende:
Guido ziet er weluit met die blazer.
Eens. Ik ben helemaal pro Gerard gewordenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gerard doet een beetje de supervisie! En dan komt het helemaal goed!! Heerlijke vent is het toch!!
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:25 schreef Nune het volgende:
[..]
Eens. Ik ben helemaal pro Gerard geworden
Gelukkig hoeven ze op oesters niet te kauwenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:24 schreef superkokje het volgende:
Vrees dat er veel schelp bij dat oestervlees zit
Ik was het al!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:25 schreef Nune het volgende:
[..]
Eens. Ik ben helemaal pro Gerard geworden
Nee.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah, eerder het sterretje van Servio.
Wedden dat ze dat wel gaan doen??quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven ze op oesters niet te kauwen
romantisch diner toxikon:quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:19 schreef jugler het volgende:
Wanneer kan ik aanschuiven?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:27 schreef toxikon het volgende:
[..]
romantisch diner toxikon:
- gerookte zalmforel met mousse en kaviaar (zalm) evt. met roomkaas en kruiden
- prei/dragon risotto met een lente truffel gewarmt in boter
- Heerlijk stukje lam> koteletjes, rack of zadeltjes gemarineerd met rozemarijn
- vlaflip aardbeien met chokola en vanille ijs.
Ze gaan dat heul nie etenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wedden dat ze dat wel gaan doen??
Die ziet de bui al hangen, bang dat ie geil wordt van de oesters en dan denkt Laura dat hetquote:
Laura en Guido gaan er alleen maar naar staren en van gruwelen, en dan gaan Monique en Gerard ze later verorberen in de keuken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven ze op oesters niet te kauwen
Stiekem hoopt Guido dat Laura veel konthaar heeft zodat het van de achterkant een man lijktquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Die ziet de bui al hangen, bang dat ie geil wordt van de oesters en dan denkt Laura dat het
door haar komt.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Die ziet de bui al hangen, bang dat ie geil wordt van de oesters en dan denkt Laura dat het
door haar komt.
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Dat hebben ze allebei hiervoor al aangegeven.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:29 schreef beequeen het volgende:
Iedereen weet dus dat ze geen oesters lusten? Hoe dan?
Hokje.....
En ik heb wel een soortgelijke SPH opleiding gedaan, kan je nagaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik was het al!!
(Goh, ik heb mensenkennis en niet eens SPH gedaan..)
Broodje kroket.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat gaat de rest eigenlijk eten? Chinees van de om de hoek?
Niet, ze mogen alleen kijkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, via fluister fluister. Strakke move eik van het hokje.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:30 schreef Stranger het volgende:
Dat hebben ze allebei hiervoor al aangegeven.
Wacht even, hoerige lippenstift staat bekakt?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:31 schreef RiftNL het volgende:
Waarom doet Laura niet van die hoerige rode lippenstift op? Dit staat zo bekakt en betut
Iedereen heeft zijn lievelingseten en ook zijn minst favoriete eten moeten invullen bij aanvang. Vanmiddag werd al geopperd, dat het minst favoriete eten er wel bij zou zitten... en dat waren dus oesters.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:29 schreef beequeen het volgende:
Iedereen weet dus dat ze geen oesters lusten? Hoe dan?
Hokje.....
Hoop niet voor Laura dat Guido haar een aambei gaat voerenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee joh, ze moeten elkaar een aardbei met slagroom voeren.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:30 schreef Nune het volgende:
[..]
En ik heb wel een soortgelijke SPH opleiding gedaan, kan je nagaan.
Ze heeft nu soort roze lippenstift op geen rood helaasquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wacht even, hoerige lippenstift staat bekakt?
Weet ik hoor! Het was ook een grapje terugquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
Was niet een sneue opmerking naar jou toe! Was gewoon even een sneertje naar Alex!
Geen idee!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar je het smeert
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:32 schreef Datweetjeniethé het volgende:
ik heb eigenlijk wel medelij met Alex hoor
ik zit nu aan de wok; kip teriyaki en champignonsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tong pleasequote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:33 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
![]()
Dat gaat leuk worden. Voor Alex z'n neus elkaar een kusje geven
Dat magquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:32 schreef waxmask het volgende:
Pfff mag ik hier even geen zin in hebben...Flauwra & Guidette
lol ik had truffel ingevuld bij niet lekker, dan mogen ze lekker in de buidel als ze me willen pesten en dan vreet ik alles op.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:32 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn lievelingseten en ook zijn minst favoriete eten moeten invullen bij aanvang. Vanmiddag werd al geopperd, dat het minst favoriete eten er wel bij zou zitten... en dat waren dus oesters.
heb net home made frietje speciaal opquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:33 schreef jugler het volgende:
[..]
ik zit nu aan de wok; kip teriyaki en champignons
Hij mag van mij dat gele shirt er wel onder vandaan halen!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:34 schreef Wilskracht het volgende:
Gerard kan dat short wel mee naar huis meenemen.
Ik zou ook niet weten hoe ik oesters klaar moet makenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:34 schreef Dark het volgende:
[..]
Erg hé, dat ze mooi eten verneuken!
Ik wel met mijn vingersquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:36 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten hoe ik oesters klaar moet maken
Gewoon alleen openen en rauw laten etenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:36 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Haha ja, ik meen dat Gerard dat dus ook heeft gedaanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:34 schreef toxikon het volgende:
[..]
lol ik had truffel ingevuld bij niet lekker, dan mogen ze lekker in de buidel als ze me willen pesten en dan vreet ik alles op.
tussen duim en wijsvijngerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:36 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Gewoon met een hamer!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:36 schreef Psychecn het volgende:
[..]
ik ook niet zoetsappige mensen bahhhhhhhhhquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:32 schreef waxmask het volgende:
Pfff mag ik hier even geen zin in hebben...Flauwra & Guidette
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:37 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ja zit al op caps te wachten, ben daar zelf nog steeds niet handig in
Kom je terug als de drank komtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:38 schreef beequeen het volgende:
Ik braak nogal van Guidette en Lantaarnpaal dus wens ik jullie een fijne avond. Deze opgelegde date trek ik echt niet.
even in de oven met broodkruim kruiden en kaas 3-5 minuten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:37 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Gewoon alleen openen en rauw laten eten
Nou fijne avond verder ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:38 schreef beequeen het volgende:
Ik braak nogal van Guidette en Lantaarnpaal dus wens ik jullie een fijne avond. Deze opgelegde date trek ik echt niet.
http://www.okokorecepten.nl/recept/vis/oesters/quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:36 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Die is er zelf al in gaan geloven.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:39 schreef RiftNL het volgende:
Laura wil hem stiekem weleens afzuigen i guess
Lekker, toastjes!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:39 schreef Banjerkanjer het volgende:
Gatverdamme, daar is toch werkelijk alle sex en romantiek uitgeramd?![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:39 schreef Tinos85 het volgende:
Het is nu btw helemaal niet meer mogelijk om reclamevrij streams te bekijken?
zeker welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:39 schreef Tinos85 het volgende:
Het is nu btw helemaal niet meer mogelijk om reclamevrij streams te bekijken?
Tapas van Sjerren?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:39 schreef Banjerkanjer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kijk ze zonder hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:40 schreef soyChantal het volgende:
[..]
Volgens mij niet![]()
Anders zou ik dat ook graag willen weten!
lol? dat is voor het "romantische diner" ?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:39 schreef Banjerkanjer het volgende:
[ afbeelding ]
Daarmee heb ik reeds 2 harten veroverdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:38 schreef Wilskracht het volgende:
Dits pas eten
voorgerecht
tomatensoep runderbouillon met cantarellen en bieslook
hoofdgerecht
schitzel met patat van mcdonald's met een milkshake Lamskotelettjes gestoofd in witte wijn met sinaasappelen en citroen
desert
straciatella ijs met slagroom brownie met witte chocolade mouse OF warme kersen met vanille ijs op een pannekoek
Dat is toch veel lekkerder
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:41 schreef toxikon het volgende:
[..]
lol? dat is voor het "romantische diner" ?
quote:
dat doe ik met mijn karakter, zelfs bij de mac is een diner nog romantischquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:42 schreef jugler het volgende:
[..]
Daarmee heb ik reeds 2 harten veroverd
Zoietsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:43 schreef Roguee het volgende:
Aafke is gastvrouw in een hoerentent?
Iets in mij zegt me, dat hij daar vaker last van heeft.quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:44 schreef iBenny het volgende:
Dus we krijgen de hele avond dat pokke gitaartje?
hehehe nee verbaasd mij ook, ik zou zeggen hou die maaik ook in de gaten met een kaasschaaf...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:44 schreef Dr_Greene het volgende:
Heeft Maik zijn polsen al doorgesneden met dat oestermes?
Ziggo is maar 1 kanaal, streams 4quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:44 schreef Wilskracht het volgende:
Streams dat is zo ouderwets.
Kijk gewoon via ziggo kanaal of ik neem het op.
Geen reclame
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:42 schreef Reksie1981 het volgende:
Haha, heeft iemand gewoon een Aafke smiley gemaakt?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
en momenteel ook reclame vrij!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:45 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ziggo is maar 1 kanaal, streams 4
Nee in een pornostudio maar dan had Guido met Sophia moeten eten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:43 schreef Roguee het volgende:
Aafke is gastvrouw in een hoerentent?
Dan kijk ik maar 1 kanaal de rest zie ik wel in de uitzendingen of hoor wel via COSquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:45 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ziggo is maar 1 kanaal, streams 4
Ja volgens mij denken ze nu dat Chantilly kaas betekent.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:46 schreef Tamaartje het volgende:
Schakel net in.. ik hoor aardbeien met kaas
Hij zei net al "Wat een gezeur allemaal"quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:45 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Servio heeft zich ook gezellig omgekleed zie ik
Heeft zeker de P in omdat het Laura is die met G mag eten
Niemand weet wat chantilly isquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:46 schreef Tamaartje het volgende:
Schakel net in.. ik hoor aardbeien met kaas
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:47 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja volgens mij denken ze nu dat Chantilly kaas betekent.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:47 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja volgens mij denken ze nu dat Chantilly kaas betekent.
ah vandaarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:47 schreef Dark het volgende:
[..]
Niemand weet wat chantilly isdan maar kaas!
Tja............ ik vind het wel leuk hahahaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:48 schreef ikke79 het volgende:
is secret story de mauwra & guido show?????ik word er gek van
Ik ook niet. (en ik ben geen culinaire onbenul) Wat is het dan, behalve een plaats in Frankrijk?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:47 schreef Dark het volgende:
[..]
? das toch gewoon slagroom met vanille er door?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:47 schreef Dark het volgende:
[..]
Hun missie is het spannondst, dus ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:49 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Tja............ ik vind het wel leuk hahaha
Jupquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Wordt dat wat in die blender zit nou de spaghettisaus??
koks en keukenpersoneel nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:50 schreef Tamaartje het volgende:
Waren ze niet verplicht zich om te kleden?
Hoelang kun je doen over een tafel dekken ?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:50 schreef jugler het volgende:
Ik ben echt verbaast hoe druk ze in de weer zijn, je denkt toch dat zoiets met z'n 11 zo gepiept is?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:50 schreef toxikon het volgende:
[..]
? das toch gewoon slagroom met vanille er door?
Servio is niet te zien tijdens het diner, net als Joanne, Sharon, Maik, Monique, Sofia, en Gerard. Die hoeven zich dus niet om te kleden.quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:52 schreef Stranger het volgende:
Gebruikt Sophia nou de lepel waar ze van proeft ook om te roeren? Als ik Guido was zou ik niet alleen bang zijn voor de herpes van Aafke.
Ben heulemaal geen bijzondere kok maar dit doet pijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O dear.. Mijn mond valt open!
ok dat is de druppel. Ik zou toch echt veel liever in de keuken staan te zwoegen en dat het dan maar wat minder intiem is dan dat ik een stel kookcriminelen me eten laat serverenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:52 schreef Stranger het volgende:
Gebruikt Sophia nou de lepel waar ze van proeft ook om te roeren? Als ik Guido was zou ik niet alleen bang zijn voor de herpes van Aafke.
Doen koks in toprestaurants ook hoor, wees maar niet bang. Been there, done that.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:52 schreef Stranger het volgende:
Ja blijkbaar.. ze weten niet wat het isquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:54 schreef toxikon het volgende:
[..]
en dat wordt vervangen door kaas??
aardbeien met geraspte kaas, klinkt lekker dan het is waarschijnlijk en zo lekker klinkt het nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:54 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja blijkbaar.. ze weten niet wat het is
ik wist het ook niet
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:52 schreef Stranger het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |