Ze gaan dat heul nie etenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wedden dat ze dat wel gaan doen??
Die ziet de bui al hangen, bang dat ie geil wordt van de oesters en dan denkt Laura dat hetquote:
Laura en Guido gaan er alleen maar naar staren en van gruwelen, en dan gaan Monique en Gerard ze later verorberen in de keuken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven ze op oesters niet te kauwen
Stiekem hoopt Guido dat Laura veel konthaar heeft zodat het van de achterkant een man lijktquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Die ziet de bui al hangen, bang dat ie geil wordt van de oesters en dan denkt Laura dat het
door haar komt.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Die ziet de bui al hangen, bang dat ie geil wordt van de oesters en dan denkt Laura dat het
door haar komt.
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Dat hebben ze allebei hiervoor al aangegeven.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:29 schreef beequeen het volgende:
Iedereen weet dus dat ze geen oesters lusten? Hoe dan?
Hokje.....
En ik heb wel een soortgelijke SPH opleiding gedaan, kan je nagaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik was het al!!
(Goh, ik heb mensenkennis en niet eens SPH gedaan..)
Broodje kroket.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat gaat de rest eigenlijk eten? Chinees van de om de hoek?
Niet, ze mogen alleen kijkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat gaat de rest eigenlijk eten? Chinees van de om de hoek?
Ja, via fluister fluister. Strakke move eik van het hokje.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:30 schreef Stranger het volgende:
Dat hebben ze allebei hiervoor al aangegeven.
Wacht even, hoerige lippenstift staat bekakt?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:31 schreef RiftNL het volgende:
Waarom doet Laura niet van die hoerige rode lippenstift op? Dit staat zo bekakt en betut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |