FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Guido en Laura!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:04 schreef Barb_ het volgende:
Ok ik heb het even gemist en kan het niet terugvinden in de streamverslagen..Wie krijgen er een diner voor 2?
Lantaarnpaal en Guidette.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:04 schreef Barb_ het volgende:
Ok ik heb het even gemist en kan het niet terugvinden in de streamverslagen..Wie krijgen er een diner voor 2?
Het 'personeel' krijgt betaalt, Guido en Laura moeten hun liefde duidelijk maken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:05 schreef Barb_ het volgende:
Is het een soort groepsmissie? Of gewoon een idee van de rest van de groep?:D
En Alex is de ober van vanavond, extra smeuïgquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:07 schreef Barb_ het volgende:
Thanks voor de infoBen benieuwd naar vanavond dan
http://www.secretstory.nl/videos/400/Culinair+genieten+geblazenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:05 schreef Barb_ het volgende:
Is het een soort groepsmissie? Of gewoon een idee van de rest van de groep?:D
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:06 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Het 'personeel' krijgt betaalt, Guido en Laura moeten hun liefde duidelijk maken.
Na het diner gaan ze weer aan de alcohol
Om die slemppartij van van de week te overtreffen, moeter nu een orgie komen lijkt mequote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:07 schreef Barb_ het volgende:
Thanks voor de infoBen benieuwd naar vanavond dan
Wow dat is vals, zal helaas er niks van meekrijgen maar hoop dat iemand de energie steekt in de streamverslagen, dat word van deze kant altijd heel erg gewaardeerd.....quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:07 schreef Roguee het volgende:
[..]
En Alex is de ober van vanavond, extra smeuïg
J eigenlijk erger dan slappe pannekoek zijn imo en deverkeerdegaat dan ook naar huis. Ondanks dat alex niet mijn vriend is .quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:08 schreef Psychecn het volgende:
Iemand zei dat ik SERVIA niet mag.
In eerste instantie wel maar hij is gemeen en de opmerkingen die hij maakt zonder het te onderbouwen (zoals tegen alex dat ie nooit iets bereikt heeft en een loser is)
Als hij anderen ook zou aanspreken zoals Joanna met haar berg kaas gister en Guido kon niet douchen omdat een ander te lang heeft gedouched.(en dit kwam niet door alex)
Hij valt alleen Alex aan en manipuleert de anderen hem te haten en eruit te stemmen.
Ik hou niet zo van die achterbakse dingen en denk dat als het huis de beelden later terug ziet ze ook wel zien dat servia laag is..
In het updatetopic staan 2 filmpjes.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:05 schreef MissJ.24 het volgende:
Guido en Laura, damn ik gokte op Guido en Servio. En waarom? Is er iets gewonnen, sorry dat ik het vraag maar er zijn geen streamverslagen.
Of filmpjesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:08 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wow dat is vals, zal helaas er niks van meekrijgen maar hoop dat iemand de energie steekt in de streamverslagen, dat word van deze kant altijd heel erg gewaardeerd.....
Laatste slokje uit de fles.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:10 schreef jugler het volgende:
Alex hoopt uiteraard dat ie nog een 'fooi' krijgt voor z'n sommeliers diensten
Denk dat de sfeer heel anders word als Joanna of servio eruit zou gaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:09 schreef toxikon het volgende:
[..]
J eigenlijk erger dan slappe pannekoek zijn imo en deverkeerdegaat dan ook naar huis. Ondanks dat alex niet mijn vriend is .
Ze hebben wel de leukste gekoppeld zegquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:11 schreef BBQSausage het volgende:
Opmaak = Servio - Joanne
Hoofdgerecht = Sharon - Sofia
Voor-nagerecht = Monique - Maik
Kelner = Alex
Schoonmaak/awas = Gerard
Gastheer/Gastvrouw = Aafke & Philip
Romantische tune = Karim
Veelvraten = Laura & Guido.
Dit ^^quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:11 schreef itsbas het volgende:
en na het uitgaan zal ik eens kijken of er rond half4 nog wat te doen valt daar in Portugal
Wel goede duo's!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:11 schreef BBQSausage het volgende:
Opmaak = Servio - Joanne
Hoofdgerecht = Sharon - Sofia
Voor-nagerecht = Monique - Maik
Kelner = Alex
Schoonmaak/awas = Gerard
Gastheer/Gastvrouw = Aafke & Philip
Romantische tune = Karim
Veelvraten = Laura & Guido.
Ik zie joanna het liefst vertrekken en daarna servio en dan alexandertje.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:11 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Denk dat de sfeer heel anders word als Joanna of servio eruit zou gaan.
Zulke wendingen ben ik altijd wel benieuwd naar.
Hoop ook dat er nog een gastbewoner in komt om te shokeren
Ligt eraan of het de moeite waart is om te vermelden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:10 schreef itsbas het volgende:
Ik zal het vanavond ook niet zien, hoop dat er vanavond genoeg info hier staat
Dan doe ik om 6u wel een update, na me werkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:11 schreef itsbas het volgende:
en na het uitgaan zal ik eens kijken of er rond half4 nog wat te doen valt daar in Portugal
Nou, ik denk dat de irritaties dicht onder de oppervlakte zitten hoor, hoeft maar wát te gebeuren en het is raak.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:12 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ik zie joanna het liefst vertrekken en daarna servio en dan alexandertje.
En dan effe peper in het huis want anders gaan ze elkaarte lief vinden
Muziek maken?? Karim met dat gitaartje??quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:05 schreef Roguee het volgende:
[..]
Guido en Laura!
En de rest vd bewoners hebben allemaal een eigen taak, of koken of serveren of muziek maken etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |