Ik zou die oesters lekker gratineren. Hoop vinden ze rauw niet zo tof .quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:13 schreef mevrouwdebok het volgende:
als Mo het zo goed weet waarom doet ze het dan niet ff zelf ?
Jep, hij heeft vanmiddag al een paar romantische deuntjes zitten oefenen joh!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Muziek maken?? Karim met dat gitaartje??
Eensch.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze hadden Servio met Alex moeten koppelen.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:16 schreef RiftNL het volgende:
Ik denk dat Guido alleen Laura's oester wil![]()
Eensquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:15 schreef jugler het volgende:
Moet wel zeggen dat het verkopen van het geheim van Laura en Guido voornamelijk te danken is aan Laura en dan heb ik het niet over Guido en z'n vriendinprobleem. Volgens mij was het alleen Laura die steeds bij Guido ging zitten en het initiatief nam, Guido had alleen z'n missie en gaf antwoord als bv Joanna hem dingen vroeg over Laura etc.
Voor geen miljoen eet ik zo'n ding rauw! Maar gekookt in een lekkere bouillon zijn ze heerlijk!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:14 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ik zou die oesters lekker gratineren. Hoop vinden ze rauw niet zo tof .
Moet ie alleen niet zo prutsen met open makenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:16 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
![]()
Hij is in ieder geval geschoren
En spaghetti is rijk aan koolhydraten, wat weer goed is als er lichamelijke prestaties geleverd moeten worden.quote:
Ah een lekker lichte bouillon klinkt ook goedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:17 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Voor geen miljoen eet ik zo'n ding rauw! Maar gekookt in een lekkere bouillon zijn ze heerlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |