Ik zou die oesters lekker gratineren. Hoop vinden ze rauw niet zo tof .quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:13 schreef mevrouwdebok het volgende:
als Mo het zo goed weet waarom doet ze het dan niet ff zelf ?
Jep, hij heeft vanmiddag al een paar romantische deuntjes zitten oefenen joh!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Muziek maken?? Karim met dat gitaartje??
Eensch.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze hadden Servio met Alex moeten koppelen.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:16 schreef RiftNL het volgende:
Ik denk dat Guido alleen Laura's oester wil![]()
Eensquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:15 schreef jugler het volgende:
Moet wel zeggen dat het verkopen van het geheim van Laura en Guido voornamelijk te danken is aan Laura en dan heb ik het niet over Guido en z'n vriendinprobleem. Volgens mij was het alleen Laura die steeds bij Guido ging zitten en het initiatief nam, Guido had alleen z'n missie en gaf antwoord als bv Joanna hem dingen vroeg over Laura etc.
Voor geen miljoen eet ik zo'n ding rauw! Maar gekookt in een lekkere bouillon zijn ze heerlijk!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:14 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ik zou die oesters lekker gratineren. Hoop vinden ze rauw niet zo tof .
Moet ie alleen niet zo prutsen met open makenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:16 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
![]()
Hij is in ieder geval geschoren
En spaghetti is rijk aan koolhydraten, wat weer goed is als er lichamelijke prestaties geleverd moeten worden.quote:
Ah een lekker lichte bouillon klinkt ook goedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:17 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Voor geen miljoen eet ik zo'n ding rauw! Maar gekookt in een lekkere bouillon zijn ze heerlijk!
Zolang de oester vochtig genoeg is moet het lukken denk ikquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:17 schreef toxikon het volgende:
[..]
Moet ie alleen niet zo prutsen met open maken
Gegratinerd met kaasquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:16 schreef RiftNL het volgende:
Rauw met uitje uit de azijn en wat gesnipperde rode peper. Heerlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:17 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Voor geen miljoen eet ik zo'n ding rauw! Maar gekookt in een lekkere bouillon zijn ze heerlijk!
Moet die ook gegratineerd worden?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:16 schreef RiftNL het volgende:
Nah, eerder het sterretje van Servio.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:16 schreef RiftNL het volgende:
karim -> tokkelen op gitaarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:18 schreef MissJ.24 het volgende:
Topfilmpjes maar wat zijn de taken van Gerard en karim?
Wie wil Laura's oester nou niet???quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:16 schreef RiftNL het volgende:
Ikquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wie wil Laura's oester nou niet???
Nou sorryquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
G met 3 letters er nog achter, zoals ze laatst op het feestje al zeiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:19 schreef BBQSausage het volgende:
Mo; "Is heel lekker, je wordt er helemaal, je weet wel van. Ken je die film niet, oesters van namkee?"
Pannetje mosselen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:19 schreef jugler het volgende:
Over eten gesproken, wat hadden jullie ze geserveerd? In het thema van romantiek
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:18 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Zolang de oester vochtig genoeg is moet het lukken denk ik
*Ril!*quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
Rauw met uitje uit de azijn en wat gesnipperde rode peper. Heerlijk
gildoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Frikadel speciaal, en dan allebei aan een uiteinde knabbelenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:19 schreef jugler het volgende:
Over eten gesproken, wat hadden jullie ze geserveerd? In het thema van romantiek
Eerst op zuigen toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:21 schreef Roguee het volgende:
[..]
Frikadel speciaal, en dan allebei aan een uiteinde knabbelen
Laat papa en mama het maar niet horen, dan zwaait er wat!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:20 schreef Roguee het volgende:
[..]
G met 3 letters er nog achter, zoals ze laatst op het feestje al zei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |