Ik zou ook niet weten hoe ik oesters klaar moet makenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:34 schreef Dark het volgende:
[..]
Erg hé, dat ze mooi eten verneuken!
Ik wel met mijn vingersquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:36 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten hoe ik oesters klaar moet maken
Gewoon alleen openen en rauw laten etenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:36 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Haha ja, ik meen dat Gerard dat dus ook heeft gedaanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:34 schreef toxikon het volgende:
[..]
lol ik had truffel ingevuld bij niet lekker, dan mogen ze lekker in de buidel als ze me willen pesten en dan vreet ik alles op.
tussen duim en wijsvijngerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:36 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Gewoon met een hamer!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:36 schreef Psychecn het volgende:
[..]
ik ook niet zoetsappige mensen bahhhhhhhhhquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:32 schreef waxmask het volgende:
Pfff mag ik hier even geen zin in hebben...Flauwra & Guidette
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:37 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ja zit al op caps te wachten, ben daar zelf nog steeds niet handig in
Kom je terug als de drank komtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:38 schreef beequeen het volgende:
Ik braak nogal van Guidette en Lantaarnpaal dus wens ik jullie een fijne avond. Deze opgelegde date trek ik echt niet.
even in de oven met broodkruim kruiden en kaas 3-5 minuten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:37 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Gewoon alleen openen en rauw laten eten
Nou fijne avond verder ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:38 schreef beequeen het volgende:
Ik braak nogal van Guidette en Lantaarnpaal dus wens ik jullie een fijne avond. Deze opgelegde date trek ik echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |