Iedereen heeft zijn lievelingseten en ook zijn minst favoriete eten moeten invullen bij aanvang. Vanmiddag werd al geopperd, dat het minst favoriete eten er wel bij zou zitten... en dat waren dus oesters.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:29 schreef beequeen het volgende:
Iedereen weet dus dat ze geen oesters lusten? Hoe dan?
Hokje.....
Hoop niet voor Laura dat Guido haar een aambei gaat voerenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee joh, ze moeten elkaar een aardbei met slagroom voeren.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:30 schreef Nune het volgende:
[..]
En ik heb wel een soortgelijke SPH opleiding gedaan, kan je nagaan.
Ze heeft nu soort roze lippenstift op geen rood helaasquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wacht even, hoerige lippenstift staat bekakt?
Weet ik hoor! Het was ook een grapje terugquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
Was niet een sneue opmerking naar jou toe! Was gewoon even een sneertje naar Alex!
Geen idee!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar je het smeert
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:32 schreef Datweetjeniethé het volgende:
ik heb eigenlijk wel medelij met Alex hoor
ik zit nu aan de wok; kip teriyaki en champignonsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat gaat de rest eigenlijk eten? Chinees van de om de hoek?
Tong pleasequote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:33 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
![]()
Dat gaat leuk worden. Voor Alex z'n neus elkaar een kusje geven
Dat magquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:32 schreef waxmask het volgende:
Pfff mag ik hier even geen zin in hebben...Flauwra & Guidette
lol ik had truffel ingevuld bij niet lekker, dan mogen ze lekker in de buidel als ze me willen pesten en dan vreet ik alles op.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:32 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn lievelingseten en ook zijn minst favoriete eten moeten invullen bij aanvang. Vanmiddag werd al geopperd, dat het minst favoriete eten er wel bij zou zitten... en dat waren dus oesters.
heb net home made frietje speciaal opquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:33 schreef jugler het volgende:
[..]
ik zit nu aan de wok; kip teriyaki en champignons
Hij mag van mij dat gele shirt er wel onder vandaan halen!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:34 schreef Wilskracht het volgende:
Gerard kan dat short wel mee naar huis meenemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |