je hebt mazzel, hijs al wegquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:51 schreef Sorbootje het volgende:
Als mijn vechtgenoot straks thuis is dan ga ik hem even heeel lief aankijken voor de wheelybug, maar ik vrees dat het kansloos is. Ik heb namelijk net de H&M geplunderd en ze heeft ook al een auto om mee door de kamer te scheuren. Ik weet echter dat hij hem heeeel gaaf vindt, dus wie weet!
Ik heb er 1 maar doe hm echt niet wegquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Als er nog iemand een wheelybug heeft?????
elin kijkt er niet meer naar om, heeft er veel plezier van gehad zo rond een jaar, 1.5.. maar vervolgens vond ze haar houten poppenwagen veeeeeeele malen leuker. en ze heeft ook net een wishbonebike en nog een loopkarding, die ze ook nog leuk vindt..dus er staat hier veel te veel en mijn vent is motorisch gestoord en kon die wheelybugrolschaats wel vermoordenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:39 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik heb er 1 maar doe hm echt niet wegHij is hier heel populair geweest en ik denk dat Dyon er ook veel plezier van gaat hebben (we hebben de grotere versie, dus nu nog iets te groot).
Was je daar ook op uitgekeken KD?
Mrien, wat wil je voor dat onderste vestje hebben? Denk dat Merel die wel aanwilquote:Op zondag 27 februari 2011 09:48 schreef mrien het volgende:
Ik heb dit shirtje van Noppies net nieuw gekocht, maar hij past Jelle niet helaas. Het is maat 62. Helemaal nieuw dus, ik heb hem wel 1x gewassen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
5,50 incl verzenden
En deze is Lotte helaas te klein, vestje met korte mouwen van Name it, maat 92.
Voorkant
[ afbeelding ]
Achterkant
[ afbeelding ]
Oeps, vergeten erbij te zetten. Ik dacht aan 7,50 incl verzendenquote:Op zondag 27 februari 2011 10:28 schreef Fuente het volgende:
[..]
Mrien, wat wil je voor dat onderste vestje hebben? Denk dat Merel die wel aanwil
Ha! Deal! Even pm?quote:Op zondag 27 februari 2011 10:50 schreef mrien het volgende:
[..]
Oeps, vergeten erbij te zetten. Ik dacht aan 7,50 incl verzenden
Broeken heb ik genoeg ik zoek wel topjes/tanktops wellicht heb je die en een gewoon vest voor zwangrschapsgymquote:Op zondag 27 februari 2011 11:38 schreef Ssserpente het volgende:
Iemand interesse in maat 36/38 zwangerschapskleding? Zitten oa twee hele mooie spijkerbroeken van Mamalicious bij.
Die heb ik evt wel voor je, een donkerbruine! Als je geinteresseerd bent, dan graag even via pm.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zie zoveel leuke dingen hier voorbij komen.
Nog even wachten tot juni wat we krijgen en dan kan ik los
Ik zoek nog wel speeltjes die je aan de maxi cosi kunt hangen. En een voetenzak voor de maxi cosi
Weet niet of je specifiek wat zoekt, maar bij de Action hebben ze deze Popeye outfits voor maar 4,95 euro! (en nog iets van een politie variant ofzo?) vanaf mt 92. Past ideaal over kleding heen (Wolf heeft ook 80/86)quote:Op maandag 28 februari 2011 10:12 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ik ben voor Finn opzoek naar een pakje voor carnaval, maat 80/86, heeft iemand iets in de aanbieding?
Oooh!quote:Op maandag 28 februari 2011 12:45 schreef Sorbootje het volgende:
Ik moet zo ook naar buiten. Naar de wibra voor Elmo, dus als alles weg is is het haar schuld!
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:48 schreef Sorbootje het volgende:
Haha deal!En graag gedaan. Ik doe straks verslag
nah gewoon, fletse foto's, krijg de kleur dr nie goed op enz. Witbalans resetten scheelt wsl al de helftquote:
Maar hopen dat ze dat jurkje nog wel hebben! Kan ik tenminste nog geld uitgeven!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:01 schreef Sorbootje het volgende:
Maar ik ga NU voor jou naar de wibra!
Oh, dus je had 'm nog niet opgestuurd? Ik snap er niets van. Ik kreeg vorige week dus ineens precies dat broekje thuisgestuurd. Maar dan zonder gaatje. Mss moet ik toch m'n MP-administratie maar eens wat beter in de gaten gaan houden.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:03 schreef huuphuup het volgende:
z0mg![]()
ja eh ff luier verschonen hoor.
ssserpente ja klopt! die krijg je sowieso van memet gat
ik heb nog n gatbroekje die stuur k je ook wel op
![]()
zo terug!
Zekers?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:00 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Nee, maar ik trek 'em wel in, dat broekje.Mag jij die inpikken.
Oh man Huup, gaat snel zo!
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:19 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Oh, dus je had 'm nog niet opgestuurd? Ik snap er niets van. Ik kreeg vorige week dus ineens precies dat broekje thuisgestuurd. Maar dan zonder gaatje. Mss moet ik toch m'n MP-administratie maar eens wat beter in de gaten gaan houden.
Stop er maar bij, hoor.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]muts
![]()
ik had nog geen adres van je gekregen en ook mn reknr nog nie gepmd haha. Nouja kiek moar, als je het ding nog wil hebben doe k em er wel bij, zo niet, niet, jouw feestje
En wat bedoel je van dat Hema broekje, gevoerd met elastiek? Hij is gevoerd en er zit elastiek in de tailleband, zo bedoelde ik em
ja!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:32 schreef Fannetje het volgende:
En als je dan toch aan het pm'en bent, stuur je mij dan nog een pm over het mutsje?
Leuke kleertjes trouwens, maar ik was alweer te laat
Jiehaaaaaa!! Thanks!!quote:
Dank je!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:33 schreef Sorbootje het volgende:
Ja helemaal goed Huup!
Elmo, je buit is binnen in 86.:D
En ja Ssserpente, zekers!
Ik heb de kast verder nog uitgespit en nog wat dingen gevonden en op de foto gezetquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:38 schreef Fuente het volgende:
Mrien, het vestje is binnen, superleuk! Dank je wel!
Nog meer mensen die kleerjes maat 86/92 voor de zomer of lente in de aanbieding hebben?
Ah, ben benieuwd!quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:03 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik heb de kast verder nog uitgespit en nog wat dingen gevonden en op de foto gezet
Probeer het straks even te uploaden!
Ja hoor! Al denk ik dat Rienk tot de herfst wel in 80 pastquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik zal even kijken Vlindur. Heb je ook al belang bij maat 86 shirts?
Ik heb wel ergens nog een blauw pyjamaatje liggen, maar ik moet eventjes kijken welke maat het is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:40 schreef mrien het volgende:
Ik zoek een jongenspyama in maat 62, heeft iemand nog wat liggen?
Ik heb een barbapappa pyama liggen van de h&m. Wit met groen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:40 schreef mrien het volgende:
Ik zoek een jongenspyama in maat 62, heeft iemand nog wat liggen?
Klinkt leuk, heb je een foto?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:39 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ik heb een barbapappa pyama liggen van de h&m. Wit met groen.
Ik was lekker eerder voor de waterschoentjes!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:43 schreef Elmo76 het volgende:
Nu maar hopen dat niemand ons voor is via pm!
weet je het zeker innepin?
Dan iig bedankt!
Nou bla_bla_bla, dan wordt mijn 'bestelling' de waterschoentjes en de adidas sneakers!
De adidassneakers zijn nog beschikbaar, de waterschoentje zijn al vergevenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:43 schreef Elmo76 het volgende:
Nu maar hopen dat niemand ons voor is via pm!
weet je het zeker innepin?
Dan iig bedankt!
Nou bla_bla_bla, dan wordt mijn 'bestelling' de waterschoentjes en de adidas sneakers!
Ja zag het te laat! Zit op m'n telefoon te fok!ken en dat gaat niet zo snel!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:46 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
De adidassneakers zijn nog beschikbaar, de waterschoentje zijn al vergevenIk PM je even
Je mag ze wel lenenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:49 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ja zag het te laat! Zit op m'n telefoon te fok!ken en dat gaat niet zo snel!
Heb jou ook al een pm gestuurd!
Ooh, was jij het!!! Grrrrr.quote:
Doe maarquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:53 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ooh, was jij het!!! Grrrrr.
Nou ja zeg!
Ach, je was me blijkbaar voor, ik zal het Tirza zeggen dat haar schoonmoeder hele leuke schoentjes voor mama's neus heeft weggegrist!!.
Kopen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:08 schreef bitterend het volgende:
Die slaapzak is zoooooo leuk! met de bloemen!
Heeft Harry toevallig kleine voetjes en houdt hij van zwarte Nike sportschoentjes?quote:
Maat 19 is nu nog te groot!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:38 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Heeft Harry toevallig kleine voetjes en houdt hij van zwarte Nike sportschoentjes?
Maat 21 maar valt als maat 20. Zo goed als nieuw (van Kyllian geweest, nooit opgelopen maar mischien wel 1-2 keer even aangehad).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:51 schreef Meimeltje het volgende:
Haha het was te proberen![]()
Ik ben niet zo van de Nike schoentjes, dus wilde ze Dyon niet aan doen
Hij zou ze nu wel (nog net) passen, zit in maat 20. Denk dus dat ze ongeveer als een 19,5 vallen.
Maar aan jou raak ik ze dus niet kwijt.
Ik heb geen papier gezien!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:59 schreef mikoxx het volgende:
Oke, fijn! (vond je het papiertje ook mooi, hadden m en t uitgekozen)
Oh, oke, haha!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:00 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb geen papier gezien!
Harry (en papa) hadden het al vakkundig uitgepakt.
er zat wel nog de gebruiksaanwijzing van je flessenwarmer bij. Wil je die terug?
Onderkant zool is 14 cm.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:33 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Meimeltje wil je de zool eens voor me opmeten? Finn heeft nu ook nikes maat 21, maar die lijken ook echt als 21 te vallen.
nou hier bij de meiden echt niet hoor. vallen ze juist groter.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:49 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Onderkant zool is 14 cm.
Nike staat ook wel bekend dat het een maat kleiner valt volgens mij.
Geloof me maar ze vallen zeker niet groterquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:19 schreef Popples het volgende:
m
[..]
nou hier bij de meiden echt niet hoor. vallen ze juist groter.
de oudste kan ze met gemak aan terwijl het 27 is en ze 28 heeft.
oef ik moet me inhouden.![]()
wat wil je voor de nikes hebben?
okequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:35 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Thanks bla maar 92 is nog wel heel erg te groot.
Ik heb hem in het paars in (even zo uit mijn hoofd) 74. Denk dat hij binnenkort weggaat, dus als je interesse hebt gaat ie er gewoon wat sneller uit (met pijn in mijn hart want ik vind het echt een geweldig rokje)quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:35 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Thanks bla maar 92 is nog wel heel erg te groot.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef Sugarsnap het volgende:
Huup, ik heb wel interesse in 56 voor mijn muppet![]()
Is Elin er dan alweer uit? Dat is snel gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.t is een wasmand vol, ik zet alleen de grotere dingen wel even op de foto en uploaden enzo, de rest, de kleinere maten doe k morgen wel![]()
Nee, maar heb je niet nog kleertjes in de aanbieding? (86/92)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:24 schreef bodpa09 het volgende:
Iemand hier interesse in het Babyboek van Rachael Hale? Zie hier.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]bijna, ze heeft nog 2 broekjes die nu psies goed zitten en 3 rompers, de rest is te klein.
t is een bollekeen na meten van vanmiddag snap ik ook waarom 56 te klein is
hahah wat een verschil heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.t is een wasmand vol, ik zet alleen de grotere dingen wel even op de foto en uploaden enzo, de rest, de kleinere maten doe k morgen welElin was pas 5175 bij 2 mnd!
maar al wel 59 cm bij een mndje
![]()
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik zet vanmiddag wat kleertjes in maat 80/86 online. (jongensspul)
Ik heb ook nog zomerspul (jongens) in maat 74 liggen. is daar ook interesse voor?
Want dan ga ik nog even foto's maken.
Ik denk dat Jelle in zomer wel in 74 zal zitten (nu in 62). Ja dusquote:Op zondag 6 maart 2011 11:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb ook nog zomerspul (jongens) in maat 74 liggen. is daar ook interesse voor?
Want dan ga ik nog even foto's maken.
Mm weet ik eigenlijk niet of ik spencers leuk vind, ik denk als hij kan zitten/lopen wel, nu wordt het denk ik te propperigquote:Op zondag 6 maart 2011 12:11 schreef Asyniur het volgende:
mrien ik heb nog wel 68 spul liggen wat weg mag.
Maar weet niet of je houdt van spencertjes enzo...
kwam er gisteren achter dat er weer een blouse/spencer combi te klein zijn
Ik heb nog veel 68 liggen. o.a. dit:quote:Op zondag 6 maart 2011 12:23 schreef mrien het volgende:
[..]
Mm weet ik eigenlijk niet of ik spencers leuk vind, ik denk als hij kan zitten/lopen wel, nu wordt het denk ik te propperig
Ik zoek in 68 nog wel wat broekjes en shirtjes geloof ik
Ik vind de polo wel leuk, de rest is niet zo mijn smaak qua bloesjes enzoquote:Op zondag 6 maart 2011 13:37 schreef Meimeltje het volgende:
Korte broek Name it en polo H&M maat 74:
[ afbeelding ]
Bedoel je met het broekje erbij of alleen de polo?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:56 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik vind de polo wel leuk, de rest is niet zo mijn smaak qua bloesjes enzowat wil je voor de polo hebben?
Ik heb precies hetzelfde poloshirtje maar dan in maatje 86quote:Op zondag 6 maart 2011 16:56 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik vind de polo wel leuk, de rest is niet zo mijn smaak qua bloesjes enzowat wil je voor de polo hebben?
Als setje vind ik het niet zo, kijk maar even of je mp bieder nog reageertquote:Op zondag 6 maart 2011 17:32 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Bedoel je met het broekje erbij of alleen de polo?
Ik doe het liever als setje weg aangezien er ook al iemand op MP interesse had vin het setje. Heb nog geen reactie terug, dus Fok gaat voor5,- voor het setje?
Als je polo's zoekt heb ik eventueel nog wel een rode polo van Name it.
Haha, zover ga ik nog even niet vooruit kopen, sorryquote:Op zondag 6 maart 2011 18:20 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde poloshirtje maar dan in maatje 86
Hier maatje 92.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:53 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik ben op zoek naar een muziekdoosje voor een mobile of een hele mobile. Het muziekdoosje van Eline's mobile heeft het opgegeven en ze luistert er graag naar.
En ik ben op zoek naar jongens zomerspul in mt 92/98
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
98-104 wel denk ik BlaBla, interesse? Want dan ga ik Meikes kast even door
Woehoew!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:24 schreef huuphuup het volgende:
hahaha nee hoor, je bent op tijd![]()
Pm me je adres en zulks maar
Meimel, ik vind het broekje juist leuk maar hou niet van de poloquote:Op zondag 6 maart 2011 17:32 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Bedoel je met het broekje erbij of alleen de polo?
Ik doe het liever als setje weg aangezien er ook al iemand op MP interesse had vin het setje. Heb nog geen reactie terug, dus Fok gaat voor5,- voor het setje?
Als je polo's zoekt heb ik eventueel nog wel een rode polo van Name it.
Nog interesse in de polo? Asy wil juist alleen het broekje welquote:Op zondag 6 maart 2011 16:56 schreef mrien het volgende:
[..]
Die groene korte broek is ook lang te maken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:28 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Meimel, ik vind het broekje juist leuk maar hou niet van de polo
tenminste het gaat toch om het name it setje toch?
En ik vind het H&M setje (korte broek met blouse) leuk...
Die korte spijkerbroek maat 68, valt die groot?
Lolquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:53 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Nog interesse in de polo? Asy wil juist alleen het broekje wel
Wanneer heb je je echo?? Dan weet ik wanneer ik klaar moet zittenquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
jammer alleen minispul van Lente![]()
ik wacht even tot ik de 20 weken echo heb gehad; dan heb ik misschien wel shitloads meisjeskleding te koop
waaronder zomerkleding in 62,68,74
Dit is echt wat voor het kleine mannetje van mijn zusje. Wat zou je ervoor willen hebben als ik het hele pakket in 1x van je overneem?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hier komen de zomerkleertjes voor stoere mannetjes in maat 74:
De just-small afdeling:
Zwarte polo
[ afbeelding ]
Paars stoer shirt met "carwash" tekst
[ afbeelding ]
Heel mooie kleur blauw shirt
[ afbeelding ]
Die weer leuk staat bij dit broekje (staat 68 in, maar valt als 74)
[ afbeelding ]
Lichtblauwe polo
[ afbeelding ]
Rood gestreept shirt
[ afbeelding ]
Grijs/wit gestreept shirt
[ afbeelding ]
En nu de rest
Esprit polo rood
[ afbeelding ]
Prenatal shirt
[ afbeelding ]
BFC shirt
[ afbeelding ]
Hema shirt, stop in the name of jip
[ afbeelding ]
Villa Happ shirt
[ afbeelding ]
Mexx blouse
[ afbeelding ]
Lekker zomerbroekje, valt mooi
[ afbeelding ]
Name it capri
[ afbeelding ]
Prenatal zomerbroek, om te slaan naar een 3/4 met drukknoopje
[ afbeelding ]
Noppies zomerbroek
[ afbeelding ]
Achterkant
[ afbeelding ]
H&M zomerbroek donkerblauw met streepje
Oprolbaar met drukknoopje
[ afbeelding ]
Hema zomerbroek, wit met oranje accenten
Oprolbaar met drukknoopje
[ afbeelding ]
Korte broek hema
[ afbeelding ]
BFC broekje
[ afbeelding ]
En kort broekje van de hema
[ afbeelding ]
Alles is dus maat 74
En Bla.....ik ben je niet vergeten....drukdrukdruk, ik doe mijn best om het zo snel mogelijk uit te zoeken. Ik heb in ieder geval een spijkerrokje voor je van H&M. Shirts moet ik nog even bij langs....
Heuj, das heul niet eerlijk!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:40 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dit is echt wat voor het kleine mannetje van mijn zusje. Wat zou je ervoor willen hebben als ik het hele pakket in 1x van je overneem?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:31 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Heuj, das heul niet eerlijk!![]()
maar wel beter voor mijn portemonnee
Nee joh gekkie!quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:07 schreef twentemeisje het volgende:
[..]sorry Asyniur! Is er iets in het bijzonder dat jij graag wilt?
Ik zit op mn kont jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:53 schreef Ssserpente het volgende:
Je zuignap, daar zit je als vrouw toch op?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:56 schreef Ssserpente het volgende:
En die schijnt van alle vrouwenonderdelen het meest te zweten. Denk daar maar eens aan als je op je bureaustoel gaat zitten.
Tof!quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:27 schreef kaatjejannie het volgende:
Vlindur, ik heb nog wat xl van de etam. Wil het de 27ste wel meenemen naar hattem?
Keuzesquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:51 schreef DaviniaHR het volgende:
orea, doe je jade weg? Waarom? Die vond je zo enorm lekker!
heb iig deze:quote:
Neem maar mee!quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:40 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
heb iig deze:
[ afbeelding ]
jeetje, das weer even geleden. 3 dagen na deze foto beviel ik.
heb ook nog een jurk, roze met paars en bruinig, en 2 leggings (wit en bruinig).Verder nog wat shirtjes.
Ja hoor. Heb je ook wat aan spijjkerbroeken maat 48?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:48 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Neem maar mee!![]()
mag ik achteraf betalen? Dan hoef ik niet met groot geld te slepen
Oh, das groot. Ik hoop eigenlijk niet dat ik die pasquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:51 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ja hoor. Heb je ook wat aan spijjkerbroeken maat 48?
hoop ik ook voor je. Mocht je ze wel nodig hebben, geef dan maar een gil. Anders neem ik ze niet meequote:Op donderdag 10 maart 2011 17:54 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh, das groot. Ik hoop eigenlijk niet dat ik die pasIk ga mijn broeken binnenkort ff opsnorren. Ik heb er 4, 3 lange en 1 korte. Als die nog passen hoef ik geen nieuwe
Ik had 44 met Rienk..
Oi! Dat was een koosnaampje voor de inhoud van je buik, ja!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:51 schreef Vlindur het volgende:
Jammer van de jurk miss. Wie heeft die voor mn neus weggekaapt?![]()
![]()
Wit durf ik niet. Dan wordt het vies enzo![]()
Zou je die 2 anders de 27e mee willen nemen? Dan kan ik passen of ik mn dikke zuignap (Bedankt Incantrix) er in krijg
Ja, maar daarvoor was een zuignap altijd een kontquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oi! Dat was een koosnaampje voor de inhoud van je buik, ja!
Jade is gereserveerdquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:02 schreef Orea het volgende:
[ afbeelding ]
Te koop!!
Ik heb echt teveel doeken, dus er mag wat gaan. Ik begin met een paar, later voeg ik wellicht nog wat bij!
[ afbeelding ]
Girasol Folia 6 ¤ 75,-
Tussah Fische 6! ¤ 125,-
Staat op de stash foto hierboven, onderste doek. Geen aktiepics want heb er dus nog niet 1 keer mee gedragen sinds ik hem heb...
[ afbeelding ]
Fische Hörnum (met Alpacawol, dunnere doek) 6 ¤ 130,-
[ afbeelding ]
Ringelblume (superzacht!) 6 ¤ 70,-
[ afbeelding ]
Indio Jade met linnen (dunnere indio), geverfd met Amazon Green 6 ¤ 75,-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |