quote:Op maandag 7 februari 2011 14:01 schreef mrien het volgende:
Slik, toch in de verkoop, ik wil deze ook ruilen voor een andere (meer jongenskleuren) ocah
Ocah gemaakt van een hoppendiz miami
Toddler size
Actiefoto van een tijd geleden:
Ik wil er graag 90 euro voor hebben, exclusief verzenden
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:33 schreef _Flash_ het volgende:
Little Tikes Workshop.
Degelijke workbench met gereedschap en passende schroeven en spijkers.
Goed gebruikt, slijtage aan een sticker en onderdelen zijn gemarkeerd met stift. Maar er is niks kapot.
Levert heel veel klusplezier op. Draai de schroeven in de plank of timmer er spijkers in. Veel soorten gereedschap!
Te bekijken en af te halen in Enschede.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:12 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb een tuinbroekje van h&m in de aanbieding in maat 80
4.50¤
En nu roept Jellequote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:47 schreef Stiemie het volgende:
Mama's van kleine meisjes opgelet!
Zachtroze vestje van Zara, ongedragen want het was vrij warm toen Esmee geboren werd
Maat 68, 3-6 maanden Vraagprijs 2,50
Verder geen Ikea of Prenatal bij je in de buurt die ze hebben?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:15 schreef Qwea het volgende:
Ik werd hierheen gestuurd
Ik ben op zoek naar een peutermatras van 70x150 in de buurt van Den Helder (Schagen, hippo, alkmaar, middenmeer, slootdorp, annapauwlona, jdorp, ect)
Iemand?
Hij moet echt 70x150 zijn
ikea wel, maar die heeft 70x 160quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:41 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Verder geen Ikea of Prenatal bij je in de buurt die ze hebben?
Of misschien toch marktplaats?
*Waarschijnlijk binnenkort wat doeken weg gaat doen....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:55 schreef draculettetje het volgende:
orea ik denk toch dat ik idd nog even bij de bondo blijf
lees meneer is niet eens met doek kopen nu grrr
hihihiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:21 schreef vamperotica het volgende:
[..]
*Waarschijnlijk binnenkort wat doeken weg gaat doen....
Hoe groot/klein is dat zo'n junior dekbedhoes?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:59 schreef trui het volgende:
ik heb nog een leuke meisjes junior dekbedhoes in de aanbieding, van Hiccups. als ik 't goed heb is 't in het thema 'fairy village', maar ik zal een dezer dagen eens een fotootje maken. nieuw was ie zo'n 45 euro, en is van hele goede kwaliteit, met een snoezige binnenkant.
120 x 150 cmquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:24 schreef Nijna het volgende:
[..]
Hoe groot/klein is dat zo'n junior dekbedhoes?
Ik ben wel benieuwd in elk geval!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |