Ik vind de polo wel leuk, de rest is niet zo mijn smaak qua bloesjes enzoquote:Op zondag 6 maart 2011 13:37 schreef Meimeltje het volgende:
Korte broek Name it en polo H&M maat 74:
[ afbeelding ]
Bedoel je met het broekje erbij of alleen de polo?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:56 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik vind de polo wel leuk, de rest is niet zo mijn smaak qua bloesjes enzowat wil je voor de polo hebben?
Ik heb precies hetzelfde poloshirtje maar dan in maatje 86quote:Op zondag 6 maart 2011 16:56 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik vind de polo wel leuk, de rest is niet zo mijn smaak qua bloesjes enzowat wil je voor de polo hebben?
Als setje vind ik het niet zo, kijk maar even of je mp bieder nog reageertquote:Op zondag 6 maart 2011 17:32 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Bedoel je met het broekje erbij of alleen de polo?
Ik doe het liever als setje weg aangezien er ook al iemand op MP interesse had vin het setje. Heb nog geen reactie terug, dus Fok gaat voor5,- voor het setje?
Als je polo's zoekt heb ik eventueel nog wel een rode polo van Name it.
Haha, zover ga ik nog even niet vooruit kopen, sorryquote:Op zondag 6 maart 2011 18:20 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde poloshirtje maar dan in maatje 86
Hier maatje 92.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:53 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik ben op zoek naar een muziekdoosje voor een mobile of een hele mobile. Het muziekdoosje van Eline's mobile heeft het opgegeven en ze luistert er graag naar.
En ik ben op zoek naar jongens zomerspul in mt 92/98
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
98-104 wel denk ik BlaBla, interesse? Want dan ga ik Meikes kast even door
Woehoew!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:24 schreef huuphuup het volgende:
hahaha nee hoor, je bent op tijd![]()
Pm me je adres en zulks maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |