Ik zit op mn kont jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:53 schreef Ssserpente het volgende:
Je zuignap, daar zit je als vrouw toch op?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:56 schreef Ssserpente het volgende:
En die schijnt van alle vrouwenonderdelen het meest te zweten. Denk daar maar eens aan als je op je bureaustoel gaat zitten.
Tof!quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:27 schreef kaatjejannie het volgende:
Vlindur, ik heb nog wat xl van de etam. Wil het de 27ste wel meenemen naar hattem?
Keuzesquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:51 schreef DaviniaHR het volgende:
orea, doe je jade weg? Waarom? Die vond je zo enorm lekker!
heb iig deze:quote:
Neem maar mee!quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:40 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
heb iig deze:
[ afbeelding ]
jeetje, das weer even geleden. 3 dagen na deze foto beviel ik.
heb ook nog een jurk, roze met paars en bruinig, en 2 leggings (wit en bruinig).Verder nog wat shirtjes.
Ja hoor. Heb je ook wat aan spijjkerbroeken maat 48?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:48 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Neem maar mee!![]()
mag ik achteraf betalen? Dan hoef ik niet met groot geld te slepen
Oh, das groot. Ik hoop eigenlijk niet dat ik die pasquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:51 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ja hoor. Heb je ook wat aan spijjkerbroeken maat 48?
hoop ik ook voor je. Mocht je ze wel nodig hebben, geef dan maar een gil. Anders neem ik ze niet meequote:Op donderdag 10 maart 2011 17:54 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh, das groot. Ik hoop eigenlijk niet dat ik die pasIk ga mijn broeken binnenkort ff opsnorren. Ik heb er 4, 3 lange en 1 korte. Als die nog passen hoef ik geen nieuwe
Ik had 44 met Rienk..
Oi! Dat was een koosnaampje voor de inhoud van je buik, ja!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:51 schreef Vlindur het volgende:
Jammer van de jurk miss. Wie heeft die voor mn neus weggekaapt?![]()
![]()
Wit durf ik niet. Dan wordt het vies enzo![]()
Zou je die 2 anders de 27e mee willen nemen? Dan kan ik passen of ik mn dikke zuignap (Bedankt Incantrix) er in krijg
Ja, maar daarvoor was een zuignap altijd een kontquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oi! Dat was een koosnaampje voor de inhoud van je buik, ja!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |