je hebt mazzel, hijs al wegquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:51 schreef Sorbootje het volgende:
Als mijn vechtgenoot straks thuis is dan ga ik hem even heeel lief aankijken voor de wheelybug, maar ik vrees dat het kansloos is. Ik heb namelijk net de H&M geplunderd en ze heeft ook al een auto om mee door de kamer te scheuren. Ik weet echter dat hij hem heeeel gaaf vindt, dus wie weet!
Ik heb er 1 maar doe hm echt niet wegquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Als er nog iemand een wheelybug heeft?????
elin kijkt er niet meer naar om, heeft er veel plezier van gehad zo rond een jaar, 1.5.. maar vervolgens vond ze haar houten poppenwagen veeeeeeele malen leuker. en ze heeft ook net een wishbonebike en nog een loopkarding, die ze ook nog leuk vindt..dus er staat hier veel te veel en mijn vent is motorisch gestoord en kon die wheelybugrolschaats wel vermoordenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:39 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik heb er 1 maar doe hm echt niet wegHij is hier heel populair geweest en ik denk dat Dyon er ook veel plezier van gaat hebben (we hebben de grotere versie, dus nu nog iets te groot).
Was je daar ook op uitgekeken KD?
Mrien, wat wil je voor dat onderste vestje hebben? Denk dat Merel die wel aanwilquote:Op zondag 27 februari 2011 09:48 schreef mrien het volgende:
Ik heb dit shirtje van Noppies net nieuw gekocht, maar hij past Jelle niet helaas. Het is maat 62. Helemaal nieuw dus, ik heb hem wel 1x gewassen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
5,50 incl verzenden
En deze is Lotte helaas te klein, vestje met korte mouwen van Name it, maat 92.
Voorkant
[ afbeelding ]
Achterkant
[ afbeelding ]
Oeps, vergeten erbij te zetten. Ik dacht aan 7,50 incl verzendenquote:Op zondag 27 februari 2011 10:28 schreef Fuente het volgende:
[..]
Mrien, wat wil je voor dat onderste vestje hebben? Denk dat Merel die wel aanwil
Ha! Deal! Even pm?quote:Op zondag 27 februari 2011 10:50 schreef mrien het volgende:
[..]
Oeps, vergeten erbij te zetten. Ik dacht aan 7,50 incl verzenden
Broeken heb ik genoeg ik zoek wel topjes/tanktops wellicht heb je die en een gewoon vest voor zwangrschapsgymquote:Op zondag 27 februari 2011 11:38 schreef Ssserpente het volgende:
Iemand interesse in maat 36/38 zwangerschapskleding? Zitten oa twee hele mooie spijkerbroeken van Mamalicious bij.
Die heb ik evt wel voor je, een donkerbruine! Als je geinteresseerd bent, dan graag even via pm.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zie zoveel leuke dingen hier voorbij komen.
Nog even wachten tot juni wat we krijgen en dan kan ik los
Ik zoek nog wel speeltjes die je aan de maxi cosi kunt hangen. En een voetenzak voor de maxi cosi
Weet niet of je specifiek wat zoekt, maar bij de Action hebben ze deze Popeye outfits voor maar 4,95 euro! (en nog iets van een politie variant ofzo?) vanaf mt 92. Past ideaal over kleding heen (Wolf heeft ook 80/86)quote:Op maandag 28 februari 2011 10:12 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ik ben voor Finn opzoek naar een pakje voor carnaval, maat 80/86, heeft iemand iets in de aanbieding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |