Oooh!quote:Op maandag 28 februari 2011 12:45 schreef Sorbootje het volgende:
Ik moet zo ook naar buiten. Naar de wibra voor Elmo, dus als alles weg is is het haar schuld!
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:48 schreef Sorbootje het volgende:
Haha deal!En graag gedaan. Ik doe straks verslag
nah gewoon, fletse foto's, krijg de kleur dr nie goed op enz. Witbalans resetten scheelt wsl al de helftquote:
Maar hopen dat ze dat jurkje nog wel hebben! Kan ik tenminste nog geld uitgeven!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:01 schreef Sorbootje het volgende:
Maar ik ga NU voor jou naar de wibra!
Oh, dus je had 'm nog niet opgestuurd? Ik snap er niets van. Ik kreeg vorige week dus ineens precies dat broekje thuisgestuurd. Maar dan zonder gaatje. Mss moet ik toch m'n MP-administratie maar eens wat beter in de gaten gaan houden.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:03 schreef huuphuup het volgende:
z0mg![]()
ja eh ff luier verschonen hoor.
ssserpente ja klopt! die krijg je sowieso van memet gat
ik heb nog n gatbroekje die stuur k je ook wel op
![]()
zo terug!
Zekers?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:00 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Nee, maar ik trek 'em wel in, dat broekje.Mag jij die inpikken.
Oh man Huup, gaat snel zo!
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:19 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Oh, dus je had 'm nog niet opgestuurd? Ik snap er niets van. Ik kreeg vorige week dus ineens precies dat broekje thuisgestuurd. Maar dan zonder gaatje. Mss moet ik toch m'n MP-administratie maar eens wat beter in de gaten gaan houden.
Stop er maar bij, hoor.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]muts
![]()
ik had nog geen adres van je gekregen en ook mn reknr nog nie gepmd haha. Nouja kiek moar, als je het ding nog wil hebben doe k em er wel bij, zo niet, niet, jouw feestje
En wat bedoel je van dat Hema broekje, gevoerd met elastiek? Hij is gevoerd en er zit elastiek in de tailleband, zo bedoelde ik em
ja!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:32 schreef Fannetje het volgende:
En als je dan toch aan het pm'en bent, stuur je mij dan nog een pm over het mutsje?
Leuke kleertjes trouwens, maar ik was alweer te laat
Jiehaaaaaa!! Thanks!!quote:
Dank je!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:33 schreef Sorbootje het volgende:
Ja helemaal goed Huup!
Elmo, je buit is binnen in 86.:D
En ja Ssserpente, zekers!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |