ja ook zoiets, alleen dan minus het moeder zoon ding.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:10 schreef candygirl het volgende:
Heb rare gevoelens
En welke idoot kind belt mij om 11 uur op om mijn zoon te spreken![]()
En die moeder is net zo
ik word altijd wel lekker moe en suf van alcohol...quote:
Ik word makkelijk van alcohol. Jammer is dat.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:36 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik word altijd wel lekker moe en suf van alcohol...Weet niet of dat ook voor jou geldt :p
waarom ben je zenuwachtig?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:35 schreef Xantalien het volgende:
Vredig. Een beetje zenuwachtig voor morgen en overmorgen.Maar wel moe dus ik zoek zo m'n bedje op denk ik.
Vriend via via leren kennen. Zijn vrienden nooit echt in 't echt ontmoet, of in ieder geval, niet iedereen. En z'n ouders en de rest van 't gezin ook nog niet. Morgen wel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
waarom ben je zenuwachtig?
Duidelijk! Neutraal dus?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:57 schreef Xantalien het volgende:
Gestrest, druk, moe, wakker, onzeker, vrolijk, bang.
Nee, het wisselt zich steeds af.quote:
kun je beter in een goor toilet doen. Gaat t makkelijkerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:48 schreef Laniboekje het volgende:
Voel me iets beter. Heeft waarschijnlijk te maken met dat ik toch uit bed ben gegaan om het een en ander te gaan doen. De was is helemaal weggewerkt en ik heb net geschrobt in het kleinste kamertje van het huis. Nu weet ik in ieder geval dat als ik over mijn nek ga... dat wel in een schoon toilet kan doen.
True that.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:51 schreef Apotheose het volgende:
[..]
kun je beter in een goor toilet doen. Gaat t makkelijker
Als het helpt mag je ook wel een PM sturen hoor.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:24 schreef Apotheose het volgende:
ik wil graag hier neerpleuren hoe ik me voel. Maar laat maar ff...
Die kerel heeft straks een mooi lang CVtje daar bij de politie.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:25 schreef formerjellybean het volgende:
En dan wil je uitslapen , dan is meneer weer bezig met de boombox komt zelf boven de tv uit terwijl ik Glee kijk.
Weer politie gebeldIk blijf verdorie bezig stomme kut buur .............................
Ohh, dat lijkt me fijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:36 schreef rubje het volgende:
Ik voel mij heerlijk zo bij de open haard terwijl het buiten druilerig weer is![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:56 schreef 8108139dpths het volgende:
GVD!! [ afbeelding ]
Frituurpan stroomde over, vlam in de pan... kan GVD weer mijn hele keuken schoon gaan maken. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:46 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ik word makkelijk van alcohol. Jammer is dat.
Ja inderdaad, maar dat is op het moment ook nodig, dan ziet Parteon ook de overlast die die veroorzaakt. Des te meer klachten des te sterker ik sta.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Die kerel heeft straks een mooi lang CVtje daar bij de politie.
Komt omdat je smaak hebt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:16 schreef Yuki het volgende:
voel ik me ook nog eens verdomd mooi en sexy![]()
quote:
Jijquote:
ik heb zin om jou keihard op je bek te slaan.quote:
Pak me maarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:03 schreef Miam het volgende:
[..]
ik heb zin om jou keihard op je bek te slaan.
go miamquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:03 schreef Miam het volgende:
[..]
wat onaardigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:03 schreef Miam het volgende:
[..]
Karma.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:13 schreef 8108139dpths het volgende:
Waarom moet vandaag alles, maar dan ook echt ALLES tegenzitten vandaag?
Ja wat onaardig he.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
wat onaardig
die jongen complimenteert je toch
quote:
Jullie!quote:
John Mayerquote:Op zondag 27 februari 2011 12:16 schreef formerjellybean het volgende:
Heel blij met oordopjes waardoor ik nu eindelijk eens goed uitgeslapen heb. Nu lekker dvdtje met John Mayer's storytellers , dat is nog eens lekker wakker worden met John Mayer
age doesn't matter unless you're a cheese.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:47 schreef formerjellybean het volgende:
Eigenlijk best wel dubbel, vrijdag mijn scharrel gezien en dat is op zich leuk, maar eigenlijk heb ik er niet van kunnen genieten omdat een of andere eikel in zijn vriendengroep zit te etteren en zit te zaniken over ons leeftijdverschil . We schelen 10 jaar , ik ben ouder dan hem.
Het is schijtirritant dat iemand voor ons denkt te kunnen bepalen dat we niet met elkaar om mogen gaan en zich gewoon bemoeit met dingen die hem totaal niet aangaan.
Ergens wil ik gewoon van dit contact blijven genieten en van het verliefd zijn in plaats van dit gezeik.
Scharrel en verliefd zijn? Is dat niet vragen om problemen?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:47 schreef formerjellybean het volgende:
Eigenlijk best wel dubbel, vrijdag mijn scharrel gezien en dat is op zich leuk, maar eigenlijk heb ik er niet van kunnen genieten omdat een of andere eikel in zijn vriendengroep zit te etteren en zit te zaniken over ons leeftijdverschil . We schelen 10 jaar , ik ben ouder dan hem.
Het is schijtirritant dat iemand voor ons denkt te kunnen bepalen dat we niet met elkaar om mogen gaan en zich gewoon bemoeit met dingen die hem totaal niet aangaan.
Ergens wil ik gewoon van dit contact blijven genieten en van het verliefd zijn in plaats van dit gezeik.
Nee , dit is op zich al een 3 jarige scharrel, en we houden beiden van onze vrijheid en gaan goed met elkaar om, maar ik wil het zelf ondanks dat het al 3 jaar is niet echt een relatie noemen.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Scharrel en verliefd zijn? Is dat niet vragen om problemen?
OT: ik wil niet meer wachten. Maar ik wil ook niet degene zijn die actie onderneemt
Oke... Knap, I guess. Ik zou het niet kunnen.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , dit is op zich al een 3 jarige scharrel, en we houden beiden van onze vrijheid en gaan goed met elkaar om, maar ik wil het zelf ondanks dat het al 3 jaar is niet echt een relatie noemen.
En in moeilijke tijden zijn we er ook voor elkaar en dat vind ik eigenlijk meer belangrijk dan het echt vaste relatie gebeuren.
Ontspan jezelf.quote:
is moeilijk met zoveel stress. Ik moet me niet gek laten maken. Maar kan het niet van me af zetten. Bleeeegh ben doodop!quote:
Dit is een goed teken... toch?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:52 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
![]()
OT, nog steedsal vind ik het zo eng.
Ja. Maar wel rete irritant.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:25 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Dit is een goed teken... toch?
same here.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:16 schreef Miam het volgende:
[..]
is moeilijk met zoveel stress. Ik moet me niet gek laten maken. Maar kan het niet van me af zetten. Bleeeegh ben doodop!
quote:Op maandag 28 februari 2011 06:32 schreef Apotheose het volgende:
Fijn. Midden in de nacht wakker worden en door alles wat me dwars zit niet meer kunnen slapen.
quote:
volgens mij heb jij een waazinnig goed levenquote:Op maandag 28 februari 2011 11:50 schreef formerjellybean het volgende:
Uitgeslapen , die oordopjes zijn geweldig , ik ben momenteel heel erg blij met uitslapen want dat heb ik door dit gekke gedoe even nodig.
Slaap is wel een basis wat ik heel erg nodig heb.
ik vind t niks als je ALTIJD uit zou kunnen slapen. Ik word daar zelf lui vanquote:Op maandag 28 februari 2011 13:18 schreef Miam het volgende:
[..]
volgens mij heb jij een waazinnig goed levende hele week lekker kunnen uitslapen is wel
iets om jaloers op te zijn
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:34 schreef Beach het volgende:
kut kut kut
telefoontje gehad dat me niet beviel
Ja maar nu is het ook echt nodig, juist door dat burengedoe , was mijn nachtrust vernaggelt en slapen was dus verschrikkelijk en uitslapen ook want s'nachts sex geluiden, s'ochtends boombox.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:18 schreef Miam het volgende:
[..]
volgens mij heb jij een waazinnig goed levende hele week lekker kunnen uitslapen is wel
iets om jaloers op te zijn
OT; goed.
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:52 schreef Houniet het volgende:
Pff ik ben zo geil als een beer, dat op maandagmiddag.
Excuses voor mijn vieze woordjes.
Pas nou opquote:
kom maar hier, lekker dier!quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:47 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Op fok krijg ik van alles naar m'n buidel geslingerd
Dankje, ik zou bijna m'n tietjes laten zien.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:38 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Over een paar jaar heb jij een labeltje borderline gefeliciteerd![]()
![]()
Beterschap, lekker in bed kruipen of op de bank met koppen thee en een leuk tijdschrift ofzo.quote:
Heer, geef me de kracht om te veranderenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:18 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Maak me een beetje zorgen om meerdere dingen.. ben benieuwd hoe dat allemaal gaat..
enne??quote:Op maandag 28 februari 2011 08:06 schreef zwartedoos het volgende:
Geschrokken. Maar wat boeit t ook eigenlijk
Serenity prayerquote:Op maandag 28 februari 2011 20:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heer, geef me de kracht om te veranderen
wat ik kan veranderen,
de berusting om te accepteren
wat ik niet kan veranderen
en de wijsheid om het verschil te zien.
ik moet hem nog is rustig kijken. met kleine kinderen erbij kijken was het lastig te volgen maar hij lijkt inderdaad wel heel leuk wat ik er zo van meekreeg ( Miscien iets te overdreven sentimenteel op bepaalde stukken )quote:Op maandag 28 februari 2011 23:00 schreef formerjellybean het volgende:
Wat is Despicable me een heerlijke film hier was ik zo aan toe.
Hier precies zo.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:04 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Serenity prayer
Ik geloof niet in God, maar dit zijn wijze woorden (ik laat dat Heer vaak weg).
beter een nachtmerrie en wakker worden met 'gelukkig, het was maar een droom'. Dan dat er een nachtmerrie in je leven afspeelt en dat je zou willen dat je es wakker wordt en dat het maar een droom was.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:40 schreef formerjellybean het volgende:
wakker geworden met nachtmerrieWat haat ik nachtmerries
Nou mijn droom was wel degelijk realistisch met iets wat speelt nu. Mijn nachtmerrie was dat ik naar huis ging en mijn buurman weer op me afkwam en huis probeerde in te dringen, en gezien de situatie nu zit ik niet zo op die dromen te wachten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:43 schreef Apotheose het volgende:
[..]
beter een nachtmerrie en wakker worden met 'gelukkig, het was maar een droom'. Dan dat er een nachtmerrie in je leven afspeelt en dat je zou willen dat je es wakker wordt en dat het maar een droom was.
Ik zou het haast doenquote:
i know,quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zou het haast doen.
OT: Goed, toe aan vakantie.
Ik trek je helemaal uit elkaar, volgende week heb ik vakantie.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:45 schreef Miam het volgende:
[..]
i know,![]()
je weet wat je de volgende keer te doen staat?
Ik voel me wel oke!
jij bent nogal wat van planquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik trek je helemaal uit elkaar, volgende week heb ik vakantie.
Ahhh gossie sterktequote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Morgen moet mijn hondje geopereerd worden aan haar oog
quote:
Daarom.quote:
dude..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:29 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Daarom.Ik mis m'n lief.
Echt overdreven erg.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:39 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dude..Ik dacht, het is uit ofzo... Nu zou je beter kunnen janken van blijdschap
OT: janken om blijdschap zit er voor mij niet in.....
Huilen is voor jou te laat, ik kom niet meer.quote:
denk dat ik dat ook maar is ga doenquote:
dit, wát een heerlijk zonnetje. mijn vitamine D pijl schiet omhoog en ik voel me fantastisch. zo maar even naar de stad wandelen ofzoquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:58 schreef zwartedoos het volgende:
zenuwachtig.maar blij met het mooie weer
Ik voel me een beetje zoals jouw username.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:12 schreef ondeugend het volgende:
Erg jammer dat ik het bos niet in kan met de beesten omdat voet nog steeds pijnlijk is.
Wel fijn dat de energiemaatschappij me zo zielig vindt dat ze me 500 euro terug geven.
Zo voel ik me elke dag!quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:13 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje zoals jouw username.Beetje ondeugend, hihihi.
??quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb iets gewonnenen ik weet nieteens wat het is.
![]()
Verder moet ik steeds aan m'n WTF-moment van de dag denken.
Veel te ingewikkeld verhaal.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:02 schreef Xantalien het volgende:
[..]
??
Ik ben niet nieuwsgierig, ik wil alleen alles weten.
Heel erg goed bezig, zo te horenquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:53 schreef Soempie het volgende:
Gelukkig. Als het goed is horen we deze of begin volgende week of de hypotheek erdoor is en volgens de financieel adviseur kan het niet mis gaan.Trouwdatum staat vast. Allemaal fijn nieuws.
Geeft niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Veel te ingewikkeld verhaal.![]()
Ik ben trouwens blij dat iemand mijn baas ergens op gaat wijzen, hopelijk wordt de situatie dan beter.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:19 schreef Houniet het volgende:
Ik voel me populair, gisteren de hele dag handtekeningen uitgedeeld![]()
.
Haha dat kan. Gistermiddag de hele dag handtekeningen op ballen gezet. Heb je ballen bij de hand?quote:
he bah doe niet zo viesquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Haha dat kan. Gistermiddag de hele dag handtekeningen op ballen gezet. Heb je ballen bij de hand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |