age doesn't matter unless you're a cheese.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:47 schreef formerjellybean het volgende:
Eigenlijk best wel dubbel, vrijdag mijn scharrel gezien en dat is op zich leuk, maar eigenlijk heb ik er niet van kunnen genieten omdat een of andere eikel in zijn vriendengroep zit te etteren en zit te zaniken over ons leeftijdverschil . We schelen 10 jaar , ik ben ouder dan hem.
Het is schijtirritant dat iemand voor ons denkt te kunnen bepalen dat we niet met elkaar om mogen gaan en zich gewoon bemoeit met dingen die hem totaal niet aangaan.
Ergens wil ik gewoon van dit contact blijven genieten en van het verliefd zijn in plaats van dit gezeik.
Scharrel en verliefd zijn? Is dat niet vragen om problemen?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:47 schreef formerjellybean het volgende:
Eigenlijk best wel dubbel, vrijdag mijn scharrel gezien en dat is op zich leuk, maar eigenlijk heb ik er niet van kunnen genieten omdat een of andere eikel in zijn vriendengroep zit te etteren en zit te zaniken over ons leeftijdverschil . We schelen 10 jaar , ik ben ouder dan hem.
Het is schijtirritant dat iemand voor ons denkt te kunnen bepalen dat we niet met elkaar om mogen gaan en zich gewoon bemoeit met dingen die hem totaal niet aangaan.
Ergens wil ik gewoon van dit contact blijven genieten en van het verliefd zijn in plaats van dit gezeik.
Nee , dit is op zich al een 3 jarige scharrel, en we houden beiden van onze vrijheid en gaan goed met elkaar om, maar ik wil het zelf ondanks dat het al 3 jaar is niet echt een relatie noemen.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Scharrel en verliefd zijn? Is dat niet vragen om problemen?
OT: ik wil niet meer wachten. Maar ik wil ook niet degene zijn die actie onderneemt
Oke... Knap, I guess. Ik zou het niet kunnen.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , dit is op zich al een 3 jarige scharrel, en we houden beiden van onze vrijheid en gaan goed met elkaar om, maar ik wil het zelf ondanks dat het al 3 jaar is niet echt een relatie noemen.
En in moeilijke tijden zijn we er ook voor elkaar en dat vind ik eigenlijk meer belangrijk dan het echt vaste relatie gebeuren.
Ontspan jezelf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |