ja ook zoiets, alleen dan minus het moeder zoon ding.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:10 schreef candygirl het volgende:
Heb rare gevoelens
En welke idoot kind belt mij om 11 uur op om mijn zoon te spreken![]()
En die moeder is net zo
ik word altijd wel lekker moe en suf van alcohol...quote:
Ik word makkelijk van alcohol. Jammer is dat.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:36 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik word altijd wel lekker moe en suf van alcohol...Weet niet of dat ook voor jou geldt :p
waarom ben je zenuwachtig?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:35 schreef Xantalien het volgende:
Vredig. Een beetje zenuwachtig voor morgen en overmorgen.Maar wel moe dus ik zoek zo m'n bedje op denk ik.
Vriend via via leren kennen. Zijn vrienden nooit echt in 't echt ontmoet, of in ieder geval, niet iedereen. En z'n ouders en de rest van 't gezin ook nog niet. Morgen wel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
waarom ben je zenuwachtig?
Duidelijk! Neutraal dus?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:57 schreef Xantalien het volgende:
Gestrest, druk, moe, wakker, onzeker, vrolijk, bang.
Nee, het wisselt zich steeds af.quote:
kun je beter in een goor toilet doen. Gaat t makkelijkerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:48 schreef Laniboekje het volgende:
Voel me iets beter. Heeft waarschijnlijk te maken met dat ik toch uit bed ben gegaan om het een en ander te gaan doen. De was is helemaal weggewerkt en ik heb net geschrobt in het kleinste kamertje van het huis. Nu weet ik in ieder geval dat als ik over mijn nek ga... dat wel in een schoon toilet kan doen.
True that.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:51 schreef Apotheose het volgende:
[..]
kun je beter in een goor toilet doen. Gaat t makkelijker
Als het helpt mag je ook wel een PM sturen hoor.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:24 schreef Apotheose het volgende:
ik wil graag hier neerpleuren hoe ik me voel. Maar laat maar ff...
Die kerel heeft straks een mooi lang CVtje daar bij de politie.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:25 schreef formerjellybean het volgende:
En dan wil je uitslapen , dan is meneer weer bezig met de boombox komt zelf boven de tv uit terwijl ik Glee kijk.
Weer politie gebeldIk blijf verdorie bezig stomme kut buur .............................
Ohh, dat lijkt me fijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:36 schreef rubje het volgende:
Ik voel mij heerlijk zo bij de open haard terwijl het buiten druilerig weer is![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:56 schreef 8108139dpths het volgende:
GVD!! [ afbeelding ]
Frituurpan stroomde over, vlam in de pan... kan GVD weer mijn hele keuken schoon gaan maken. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:46 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ik word makkelijk van alcohol. Jammer is dat.
Ja inderdaad, maar dat is op het moment ook nodig, dan ziet Parteon ook de overlast die die veroorzaakt. Des te meer klachten des te sterker ik sta.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Die kerel heeft straks een mooi lang CVtje daar bij de politie.
Komt omdat je smaak hebt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:16 schreef Yuki het volgende:
voel ik me ook nog eens verdomd mooi en sexy![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |