quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
he bah doe niet zo vies![]()
OT: laat ik maar van het allerslechtste scenario uitgaan dan valt het altijd mee
Het gaat over handtekeningen op voetballen zetten. Niet over borsten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
he bah doe niet zo vies![]()
OT: laat ik maar van het allerslechtste scenario uitgaan dan valt het altijd mee
Ballen zou ik ze niet noemen nee. Maar we vinden vast wel een ander plekjequote:Op donderdag 3 maart 2011 14:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Haha dat kan. Gistermiddag de hele dag handtekeningen op ballen gezet. Heb je ballen bij de hand?
En ik had weer andere ballen in gedachtenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het gaat over handtekeningen op voetballen zetten. Niet over borsten.
Ego.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:42 schreef aami325 het volgende:
Mijn kers verse ex vriendje heeft nu aangepapt met een ander meisje en showt het bewijs graag online. Ik snap niet waarom mannen dat doen...
herkenbaarquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:42 schreef aami325 het volgende:
Mijn kers verse ex vriendje heeft nu aangepapt met een ander meisje en showt het bewijs graag online. Ik snap niet waarom mannen dat doen...
omdat sommige mannen ongevoelige hufters zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:42 schreef aami325 het volgende:
Ego inderdaad. Wel kut om te zien, lijkt me.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:42 schreef aami325 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |