beter een nachtmerrie en wakker worden met 'gelukkig, het was maar een droom'. Dan dat er een nachtmerrie in je leven afspeelt en dat je zou willen dat je es wakker wordt en dat het maar een droom was.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:40 schreef formerjellybean het volgende:
wakker geworden met nachtmerrieWat haat ik nachtmerries
Nou mijn droom was wel degelijk realistisch met iets wat speelt nu. Mijn nachtmerrie was dat ik naar huis ging en mijn buurman weer op me afkwam en huis probeerde in te dringen, en gezien de situatie nu zit ik niet zo op die dromen te wachten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:43 schreef Apotheose het volgende:
[..]
beter een nachtmerrie en wakker worden met 'gelukkig, het was maar een droom'. Dan dat er een nachtmerrie in je leven afspeelt en dat je zou willen dat je es wakker wordt en dat het maar een droom was.
Ik zou het haast doenquote:
i know,quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zou het haast doen.
OT: Goed, toe aan vakantie.
Ik trek je helemaal uit elkaar, volgende week heb ik vakantie.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:45 schreef Miam het volgende:
[..]
i know,![]()
je weet wat je de volgende keer te doen staat?
Ik voel me wel oke!
jij bent nogal wat van planquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik trek je helemaal uit elkaar, volgende week heb ik vakantie.
Ahhh gossie sterktequote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Morgen moet mijn hondje geopereerd worden aan haar oog
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |