Ja, ze hebben toen ook dat fragment van René laten zien.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:59 schreef Halcon het volgende:
Trouwens, hij zat toen toch wel te mekkeren over de bril van Sneijder?
Bij RTL Nederland geilen ze alleen maar op Silverlight.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:12 schreef Vasilevski het volgende:
Wist niet dat we weer mp4'tjes konden krijgen. Gelukkig maar. Dat RTL XL werkt of belabberd, of helemaal niet. Drama. Top dat mensen die mp4'tjes weer verzorgen.
Ja, hij liep altijd langs als we aan het ballen waren. Maar in die tijd was hij nog niet echt bekend.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:00 schreef psvlijpie het volgende:
De enige echte dordtenaar gijpie !!!!
Deed jij dat gewoon en plein public?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, hij liep altijd langs als we aan het ballen waren.²
Raoul Heertje.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef psvlijpie het volgende:
Wie zit er maandag aan tafel als gast ?
Hopen dat ze bij EL een beetje snel zijn met het plaatsen op de site...quote:
Dat was ook voor Eredivisie live alleen mochten ze het toen tevens op de site plaatsen. Vandaar dat de meeste dagelijkse afleveringen van Doordekken nog op de site van Eredivisielive staanquote:Op zondag 27 februari 2011 23:19 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Hopen dat ze bij EL een beetje snel zijn met het plaatsen op de site...
Doordekken is altijd wel geinig. Maar leukste was natuurlijk toen ze het nog als 'Voetbal Insite' voor de VI-site maakten, dagelijks om 6 uur 's ochtends op de plee bij Van der Valk of bij een kasteeltje in Vianen, of bij Johan in de achtertuin.
Heertjequote:Op maandag 28 februari 2011 11:20 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
wie is er vanavond eigenlijk te gast bij vi?
Sparta was het toch?quote:
Wow... misschien kan jij dan naar Sparta nu Mathijs voor Ado heeft gekozen, je hebt er wel de visie voor!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer. Zijn bijdragen op maandag waren altijd zeer verfrissend. Hij kon goed uitleggen dat het financieel zeer slecht gaat met de eredivisieclubs en dat ze dringend moeten bezuinigen en hopen dat ze hun spelers voor veel geld kunnen verkopen. Hij had ook 100% gelijk dat ze moeten proberen in Europa zo ver mogelijk te komen, want dat levert veel geld op. En je weet het in Europese wedstrijden maar nooit. Het is namelijk 11 tegen 11 en de bal is rond.
VI zal nooit meer hetzelfde zijn. Wat mij betreft doeken ze het programma per direct op.
Oh men the horror.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer. Zijn bijdragen op maandag waren altijd zeer verfrissend. Hij kon goed uitleggen dat het financieel zeer slecht gaat met de eredivisieclubs en dat ze dringend moeten bezuinigen en hopen dat ze hun spelers voor veel geld kunnen verkopen. Hij had ook 100% gelijk dat ze moeten proberen in Europa zo ver mogelijk te komen, want dat levert veel geld op. En je weet het in Europese wedstrijden maar nooit. Het is namelijk 11 tegen 11 en de bal is rond.
VI zal nooit meer hetzelfde zijn. Wat mij betreft doeken ze het programma per direct op.
Misschien dat ze als laatste redmiddel Wouter Bos nog kunnen strikken voor zijn plek. Die man is zo geloofwaardig en betrouwbaar. Met een fantastich financieel inzicht. En als hij eenmaal een standpunt inneemt stapt hij er ook nooit meer vanaf. Wat een wereldfiguur... de enige redding voor VI. Ze missen dan alleen wel een zeer gerespecteerde tafelgast, maarja je kan niet alles hebben, toch?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik denk dat Bos het te druk heeft met KPMGquote:Op maandag 28 februari 2011 14:35 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Misschien dat ze als laatste redmiddel Wouter Bos nog kunnen strikken voor zijn plek. Die man is zo geloofwaardig en betrouwbaar. Met een fantastich financieel inzicht. En als hij eenmaal een standpunt inneemt stapt hij er ook nooit meer vanaf. Wat een wereldfiguur... de enige redding voor VI. Ze missen dan alleen wel een zeer gerespecteerde tafelgast, maarja je kan niet alles hebben, toch?
Wouter Bos voegt helemaal niets toe aan VI. Hij valt weliswaar niet snel door de mand, maar hij heeft geen enkele voetbalkennis, en tevens zeer gebrekkige kennis over de financiële stand van zaken bij clubs. Dat hij minister van Financiën is geweest wil niet zeggen dat hij alle in- en outs van clubs kent.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:35 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Misschien dat ze als laatste redmiddel Wouter Bos nog kunnen strikken voor zijn plek. Die man is zo geloofwaardig en betrouwbaar. Met een fantastich financieel inzicht. En als hij eenmaal een standpunt inneemt stapt hij er ook nooit meer vanaf. Wat een wereldfiguur... de enige redding voor VI. Ze missen dan alleen wel een zeer gerespecteerde tafelgast, maarja je kan niet alles hebben, toch?
Bij de VI-journalisten twijfel ik altijd een beetje aan de waarheid. Bij Manders durfte ik hem op zijn woord te geloven, die man is een absolute professional.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:46 schreef pberends het volgende:
Komop, de bijdrages van Graydon werden eerder veel al gedaan door de VI-journalisten, die zichzelf ook regelmatig in de financiële materie van de clubs diepen. De plek van Manders kan dus prima overgenomen worden door (extra) bijdrages van de VI-journalisten.
Manders heeft geen betere (zo niet slechtere) informatie over de financiën van clubs dan VI. Manders heeft alleen betere info over zijn eigen club Sparta dan VI.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij de VI-journalisten twijfel ik altijd een beetje aan de waarheid. Bij Manders durfte ik hem op zijn woord te geloven, die man is een absolute professional.
Hoppa, hebben we gelijk de nieuwe sponsorquote:Op maandag 28 februari 2011 14:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat Bos het te druk heeft met KPMG
Het nadeel van Manders was dat hij totaal geen kennis van zaken had en alleen maar clichés en algemeenheden kon braken met de air alsof hij Alan Greenspan is.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Manders heeft geen betere (zo niet slechtere) informatie over de financiën van clubs dan VI. Manders heeft alleen betere info over zijn eigen club Sparta dan VI.
Klopt, maar Johan kan ook aardig grof zijn. Youp zal niet snel een scheidsrechter met een Stormbahnführer vergelijken.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb gisteren een hele show van Youp van't Hek gezien maar moet toch bekennen dat Johan grappiger is. Meer dan hard vloeken en tieren komt er bij hem ook niet echt uit.
"Daar had meneer pastoor vroeger veel aan te likken" was wel een grappigquote:Op maandag 28 februari 2011 17:34 schreef DrDentz het volgende:
Maar die Youp gaat zo tekeer van "Godverdomme godsgodskolere wat een homo is die Arie Boomsma!" Johan vloekt niet, dat is een gentleman.
Gijpie is wat dat betreft meer een cabaretier dan de Snor. Bij Gijp zijn de grappen soms iets te veel geproduceerd en is het soms een trucje wat hij opvoert. Bij Derksen komen de grappen spontaner over.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:36 schreef tjoptjop het volgende:
Cabaretiers vallen vaak door de mand omdat ze niet adrem zijn. Ik kan me nog eens Brusselmans en een of andere cabaretier herinneren. Brusselmans was vele malen grappiger puur omdat hij snel overal op in kon haken.
Het is niet voor niets dat cabaretiers vaak vooraf uitgedachte shows hebben
Gijp heeft ook altijd wat tijd nodig. Zo vind ik hem bij de uitzendingen zoals bijv. direct na de Europa League wedstrijden niet sterk. Hij moet er even een nachtje over slapen en het op een rijtje zetten voordat hij met iets grappigs komt.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gijpie is wat dat betreft meer een cabaretier dan de Snor. Bij Gijp zijn de grappen soms iets te veel geproduceerd en is het soms een trucje wat hij opvoert. Bij Derksen komen de grappen spontaner over.
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Wordt weer tijd voor Wouter Bos. Wie is er vanavond te gast?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Wouter Bos voegt helemaal niets toe aan VI. Hij valt weliswaar niet snel door de mand, maar hij heeft geen enkele voetbalkennis, en tevens zeer gebrekkige kennis over de financiële stand van zaken bij clubs. Dat hij minister van Financiën is geweest wil niet zeggen dat hij alle in- en outs van clubs kent.
Vind ik ook wel, ik kan Gijp best waarderen, maar ik moet pas echt lachen als Derksen weer een harde cynische opmerking maakt.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gijpie is wat dat betreft meer een cabaretier dan de Snor. Bij Gijp zijn de grappen soms iets te veel geproduceerd en is het soms een trucje wat hij opvoert. Bij Derksen komen de grappen spontaner over.
Ik vind niet dat hij het kan maken om te vertrekken zonder afscheid te nemen.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:26 schreef Ronaldsen het volgende:
Misschien zonder graydon eindelijk! Die gaat bij ADO den haag werken!
Als Derksen en Genee weer eens over iets pietluttigs aan het kibbelen zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 20:15 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Vind ik ook wel, ik kan Gijp best waarderen, maar ik moet pas echt lachen als Derksen weer een harde cynische opmerking maakt.
Dat kijk ik wel terug, VI moet je live zien.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:27 schreef msnk het volgende:
Eriksen en Van Hanegem bij Holland Sport had ik ook wel willen zien maar ja
Ach Willem vertelt toch weinig tot niks. Gisteren zat hij bij studio voetbal. hij had Feyenoord niet eens gezien, zelfs geen samenvattingquote:Op maandag 28 februari 2011 20:27 schreef msnk het volgende:
Eriksen en Van Hanegem bij Holland Sport had ik ook wel willen zien maar ja
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:32 schreef wdn het volgende:
Uitzending van vandaag...
Douglas wordt afgezaagd
Toivonen wordt afgezaagd
Manolev wordt afgezaagd
En de 4e man?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:32 schreef wdn het volgende:
Uitzending van vandaag...
Douglas wordt afgezaagd
Toivonen wordt afgezaagd
Manolev wordt afgezaagd
Die wordt afgezekenquote: